Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik Heb nu een ruime tijd dat ik wekelijks ghb gebruik. Soms 3 dagen soms 4 dagen maar dan alleen savonds. Meestal vrij za zo neem ik op vrij zo'n 40 ml zaterdag 60 ml en zondag avond paar cola dopjes stuk of 3. En vaak pak ik woensdag ook mee en dan neem ik ook stuk of 3 cola dopjes dat is denk ik 20 ml. Ik ben daar wel klaar mee heb dit weken gedaan denk wel week of 8-10 maar ik heb nergens last van nooit een kater ofzo. Of ontwenning verschijnselen ik bedacht het mezelf dat het beter is alleen vrijdag en zaterdag te nemen. Dus vanaf nu ga ik dat ook doen. Boeit me ook niet want ik wordt snachts altijd wakker als ik G gebruikt heb en daar ben ik wel klaar mee. Nog wel even iets normaal heb ik geen last van een kater of een dip maar vrijdag nam ik wat teveel. En zaterdag was ik harstikke onrustig en hartkloppingen. ik train heel veel vandaar ook ghb in het weekend en geen alchohol. Ik ging hardlopen en het onrustige gevoel was weg. Was beetje bang dat het Door de ghb kwam en dat ik op t randje beland ma toen ik 90 minuten ging cardioen ging het weg. Tis nu dinsdag. En moet eerlijk zijn dat ik me beter voelde de dag nadat ik geen ghb gebruikt had. Terwijl ik normaal altijd me prima voel de dag na G nu had ik wel even een dag er tussen dat ik gwn even onrustig was. Verder geen last gehad ofzo na het hardlopen was het weg. Ik gebruik 3 dagen niet 4 dagen wel en in die 3 dagen totaal geen last van iets of wat dan ook. Dus dat zou ook niet komen denk kk als ik wel Door zou gaan zo ? Naja btw ik neem vanaf nu toch alleen maar zaterdag en vrijdag. Maar wil jullie mening even als Hulp. Daarom zijn deze forums er natuurlijk ook Groetjes uit amsterdam"
"Ik ben een tijd alchohol verslaafd geweest. Heel ernstig ook heb een detox gedaan in Amsterdam. Van 10 dagen drink nu 120 dagen geen druppel. Maar ik vond het uitgaan nuchter zo saai ging altijd wel mee enzo iedereen dronken ik nuchter nou van anderhalf jaar lang elke dag 8 flessen port na niks was pittig. Afkick ook niet normaal eerste 3 dagen. Maar nu waar ik het over wil hebben. Ben toen sweekends af en toe maar ghb gaan was het uitgaan iedergeval weer leuk. Dacht is wel een oplossing kan gewoon niet nuchter uitgaan vind ik gewoon echt super saai. Maar nu benk beetje de verkeerde kant aan het opgaan neem denk ik elke avond wel 3 dopjes als ik me verveel uurtje of 9-10 soms ook wel meer als ik met vriend ben wel 4-5 dopjes Ik doe dit nu denk ik 6-7 week heb helemaal geen last van n denk niet aan ghb overdag maar s avonds denk ik heb wel zin in een Gtje ook niet altijd soms heb niet zoveel zin ma neem ik toch uurtje of 11 nog paar dopjes met vriend. Ik neem aan dat dit nog niet zo erg is? Mijn handen trillen niet enzo ma de gedachte s avonds een Gtje zit wel in me hoofd en ben soms nogal onrustig maar dat was ik al heb erge dingen meegemaakt en gezien ma ggb maakt t iets erger denk ik. maar het gebruik doe ik puur savonds nooit s ochtends of overdag als ga ik stappen neem ik veel meer. Gwn constant Door wel goed gedoseerd hoef niet als een debiel erbij te lopen me ook nog nooit over konen. Moet wel zeggen dat ik van die 6 a 7 week ook wel als ik dan wel is thuis kom nog paar doppen neem n ga slapen. Vanavond is mijn laatste avond ik wil niet meer doordeweeks gebruiken. Ik neem aan dat ik een kleine verslaving heb opgebouwd was meer van boeie verveel me maja. Ik ga zwz stoppen doordeweeks. Wil graag weten kan ik wat verwachten kwa ontwenning? Moet ik dit afbouwen. denk de hele dag niet aan ghb maar savonds denk ik na een Gtje past mij wel."
"Hallo mensen ik heb een paar vragen. Ik gebruik diazepam 35 miligram per dag. Ik gebruik elk weekend wel ghb ipv alchohol ivb met Sporten dieeten bodybuilding. Normaal gebruik ik als ik uitga op een zaterdag 2-3 flugel flesjes. dan verspreid van 8 uur savonds tot snachts 5 uur ongeveer. normaal heb ik nooit ergens last van maar dit weekend 2 x gebruikt vrijdag en zaterdag. zaterdags toen ik wakker werd had ik nergens last van alleen klein beetje een gejaagd gevoel. Ik ging trainen smiddags toen ging dat weg. zaterdagnacht uit geweest was 7,uur thuis heel slecht geslapen wat ik wel vaker heb van ghb btw. Gwn om half 11 klaar wakker maar dan voel ik me normaal gesproken op en top! Nu was ik helemaal onrustig echt heel erg lichamelijk onrustig vond het nogal ongemakkelijk want was echt onrustig extreem onrustig. Heb even wat wodka gedronken en toen was het onrustige gevoel zo goed als weg. weet iemand hier iets over hoe dat kan of iemand die zich ook de dag na ghb gebruik harstikke onrustig voelde wil die het dan even laten weten. Vond het namelijk nogal apart en naar voelen groeten Richard"
"Fool zei: Als je overdag geen GHB gebruikt wordt het vooral een psychologische ontwenning en hoef je niet af te bouwen. Desalniettemin veel sterkte ermee toegewenst! Klik om te vergroten... Na 7 week is niet veel aan de hand dus? Gelukkig n als ik toch wat lichamelijke klachten krijg heb best hoge tolerantie vrijdag en zaterdag gaat er wel altijd echt veel I 2 en half flugel flesje gister opgemaakt toen Had ik hem redelijk zitten van 9 tot 4 uur op zo'n party. Is dat veel over die tijd? Ik heb geen flauw idee daarvan."
"Nee Heb niks anders gedaan dan normaal gwn rustig Door doppen. Moet zeggen dat ik 5 week geleden dag erna ook al een gejaagd gevoel had. Maar toen ging ik hardlopen was het weg. Ik gebruik nu een half jaar ongeveer elke vrijdag en zaterdag ghb. Jaa dit is me maar 1 x overkomen dat ik zo erg onrustig was. Dat was gister gelukkig hielp wodka. en gebruik zowiezo geen andere drugs dus. Beetje apart."
"Heb al vaker wat hier over gepost.Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Gebruik alleen in het weekend heb nog niet echt een duidelijk antwoord gekregen vandaar. Heb zelf nogal wat opgezocht en ik denk persoonlijk dat dit komt of kan komen Door het verhoogde cortisol. Want ben alleen de dag erna soms harstikke onrustig en opgejaagd. Soms heb ik dit ook niet heel frappant. Het cortisol (stress hormoon) wordt verhoogt net zoals de dopamine en nog iets anders kan even niet op de naam komen. Ben die dag erna onrustig tot ik een uur heb hardgelopen dan lijkt het verdwenen. Is het cortisol wat je opneemt sla je dat op of is dat tijdelijk en zakt dat weer weg op die dag iemand die hier verstand van heeft? Voel me die dag heel soms nog wel wat onrustig maar dat is een enkele keer. Als ik die dag dan niet gebruikt voel ik me prima. Maar als het zo moet elke x zo enorm onrustig en opjagend gevoel hoef ik geen ghb meer. iemand die hier verstand van heeft laat het dan even weten aub! groetjes richard"
"Maar ik las dat na 16 uur pas de ellende begint ofzo Daarom ook deze post ik wil weten wat ik moet doen. Maar ik neem aan dat jij er aardig wat verstand van heb Als je het zo zegt. Maar zou graag nog iemand hebben die het kan bevestigen die Zelf ook gebruikt zijn mening en beleving snap je. En psychologisch gedeelte bedoel je de drang naar een Gtje denk. ben serieus echt onbekend ermee vandaar. iedergeval bedankt voor je advies!"
"Ook als je 5 dagen niet gebruikt eigenlijk 6 en alleen op vrijdag en zaterdag dat lijkt me toch sterk?"
"Jaa ik zat in heel lastig pakket hele erge dingen gebeurt en zijn nog gaande ook. Drinken sloop erin om dingen een plek te geven naja dat doe je dus niet je stopt t weg tot je afhankelijk bent. ik stop ook vanaf morgen. Maar psychisch gedeelte zou wel eraan denken zijn enzo en slecht slapen ik heb mirtazepine en diazepam in huis diazepam gebruik ik wel die mirtazepine kan je heel goed van slapen dus ga ik vanaf morgen maar gebruiken en kijken wat het brengt. Moet niet eindigen met 2-4ml om de 2 uur. Idd"
"Want het enige wat ik had is die onrust Geen trillen zweten ongemakkelijk voelen prima slapen Ja vond het opgejaagde gevoel ongemakkelijk. Ma niet angst ofz naja we zullen zien dit weekend Hoe ik me voel als ik me Weer zo voel vind ik t wel prima en kap ik ermee. en ik ben nie verslaafd en gebruik niet dagelijks dus kan er ook niet echt iets van maken dan dat ik het raar vind Iedergeval bedankt voor je reactie"