#1
ik zit nu ook al 4 weer dagen aan de G.
Ik ook al weer een weekje maar ben nu aan het stoppen dus. Biertje smaakt goed en voel me lekker hoop zo te kunnen slapen.
ik zit nu ook al 4 weer dagen aan de G.
Succes hou er wel rekening mee als je gaat slapen en alles gaat uit werken... dat je flink verward wakker kan worden door lichaamlijk afkick verschijnselen door de GIk ook al weer een weekje maar ben nu aan het stoppen dus. Biertje smaakt goed en voel me lekker hoop zo te kunnen slapen.
Baclofen helpt alleen goed als je dat verspreid inneemt over de dag(hoog dosis)... en haalt niet paniek aanvallen weg! in het begin fase! Combinatie werd wel vaak toegepast in de detox baclofen+diazepam.Ja bedankt. Ik weet dat maar heb een voorraad Baclofen dus dat zit wel goed. Als het echt niet lukt ga ik die gabapentine ophalen en slaap ik als een blok!
Ik heb nooit gabapentine gebruikt .. wat is dat precies
Diazepam is gemaakt om afkickverschijnselen draagzaam temaken van de G gaat ook op de GABA B zitten en het werkt lang door!
Gast. Praat geen onzin, benzos liggen niet op GABA-b.
Maar volgens mij is geen onzin praten voor jou een hele opgave.
Waar haal jij wijsheid vandaan dat benzo ‘s niet op je GABA Inspelen. Google eens zou ik zeggen.
Dat ontken ik niet.
Jij beweert dat Diazepam op GABA-b gaat liggen toch? Dat is niet zo.
Diazepam is een GABA-a agonist, en tussen GABA-a en GABA-b zit een verschil.
Ik zeg niet dat Diazepam helemaal niet op je GABA werken.
Waarom wordt diazepam dan gebruikt als afkickmiddel tegen ghb en alcohol ? Leg uit
Alcohol is een GABA a agonist dus dat is logisch. Ga daar ook niet op in.
En GHB afkick wordt gedaan door de GHB af te bouwen binnen de meeste klinieken. Diazepam haalt de scherpe randjes er vanaf, maar het is geen vervangend middel voor de GHB.
Voorheen werden GHB verslaafden over gezet op benzo's (Diazepam, Lorazepam) maar die bleken niet voldoende te helpen. Er zijn zat casussen te vinden waarin dit wordt bevestigd.
Alléén bij een matige verslaving van een korte duur kan Diazepam helpen, want het haalt de scherpe kantjes er vanaf.
Maar als je echt lang 24/7 GHB gebruikt kan ik je het garanderen dat het fout gaat als je alleen met Diazepam af gaat kicken.
Do you're research!
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Diazepam
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/19446011/
Bewijs dat benzo's niet effectief genoeg blijken te zijn bij (ernstige) GHB afkick;
https://www.ntvg.nl/artikelen/onthoudingsdelier-na-het-gebruik-van-ghb/reacties
Interssant linkjes maar staat nergens over GABA receptoren?
Je bent een badass, Conjo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."