Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTygo in de GHB

Tygo in de GHB

65 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Er zijn weinig docu's over GHB die het wereldje zo goed laten zien als deze. Goed gedaan.

Ik ben na de aflevering van gisteren afgehaakt. Ik krijg er enorm trek van, voor sommige misschien lastig te begrijpen. Maar m'n reptielenbrein laat me nog steeds geloven dat het prettig was. Natuurlijk zat er een fijne kant aan maar voor mij weegt dat totaal niet op tegen de nadelen.
Klik om te vergroten...
Vind ik niet raar hoor dat je trek krijgt, heb ik zelf misschien ook wel een beetje. Geen trek in GHB maar wel naar andere dingen. Blijft raar dat zoiets kleins als kijken naar een documentaire over drugs je gewoon kan triggeren om weer te gaan gebruiken, terwijl als je er een uurtje over heen laat gaan is het gevoel waarschijnlijk weg.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#2
https://www.npostart.nl/tygo-in-de-ghb/17-12-2018/VPWON_1290750

Niet verslappen nou mensen :P
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#3
Minuut 23 ongeveer, wat een pareltje. Helemaal van de kaart van de g, echt extreem, en pakt rustig een gladiator uit de koelkast en gaat zuipen :P, met de politie er nog bij
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zwijgrecht zei:
https://www.npostart.nl/tygo-in-de-ghb/17-12-2018/VPWON_1290750

Niet verslappen nou mensen :P
Klik om te vergroten...
Ga vanavond kijken :)
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jezus die gast in de cel, word je echt zo van ghb ontwenning?
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deze aflevering slaat wel echt de spijker op z'n kop. Wat een venijnig spul die ghb.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#7
pelgrim zei:
Thx voor de nieuwe aflevering.
Ik volg dit topic close voor als er nog nieuwe afleveringen komen
Klik om te vergroten...
De laatste aflevering is afgelopen maandag geweest. Dus hopen dat het bij 1 seizoen zal blijven :wink:
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zwijgrecht zei:
Wie o wie heeft de nieuwe aflevering gezien, staat nog niet online. Hoe gaat het met ons aller geliefde Juanita?????:thinking:



EDIT

https://www.npostart.nl/tygo-in-de-ghb/10-12-2018/VPWON_1290749

Veel kijkplezier !!!

edit 2 : heeft zwaar indruk gemaakt op mij deze aflevering zien, ben niet gevoelig ofzo maar de mate waarin drugs mensen kapot kunnen maken hakt er wel in. Vooral dat meisje op die boerderij...
Dat is naar om te zien. Tuurlijk heeft iedereen zijn oordeel klaar over betreffende personen, Kevin, Juanita en iedereen die er in voorkomt maar uiteindelijk zijn het voor zover je kan oordelen geen slechte mensen. Dat ze dit op tv laten zien en opnemen (vooral in die tuin met kevin) vond ik best dapper, zou jij je in zo'n kwetsbare situatie laten filmen en zo eerlijk zijn???
Klik om te vergroten...
Thx voor de nieuwe aflevering.
Ik volg dit topic close voor als er nog nieuwe afleveringen komen
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#9
Koffieboon zei:
De laatste aflevering is afgelopen maandag geweest. Dus hopen dat het bij 1 seizoen zal blijven :wink:
Klik om te vergroten...
Ok tof om te laten weten :wink:. Kijk ernaar uit om alles te bekijken :). Thx 4 the reply :)
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zwijgrecht zei:
https://www.npostart.nl/tygo-in-de-ghb/17-12-2018/VPWON_1290750

Niet verslappen nou mensen :P
Klik om te vergroten...
Nu ga ik aan deze beginnen :). Dank om te delen en groeten van je zuiderbuur uit Belgie :wink:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe ver moet je zijn om te worden als die gast in de cel? Dan moet je wel echt heel extreem gebruiken of niet?
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zwijgrecht zei:
Hoe ver moet je zijn om te worden als die gast in de cel? Dan moet je wel echt heel extreem gebruiken of niet?
Klik om te vergroten...
Ja heb zelf enkele keren ghb gedaan tijdens uitgaan en enkele keren met maten thuis. Dit mss max 15x over een tijdspanne van +12j. 1ste keer ooit was in 2005 of 2006 in de afterclub waar ik toen veel zat in de weekends en dat was niet in buisjes maar in flesjes van Flugel. De eerste keer was een Flugel flesje met dikke pap met belletjes in als je schudde. Heb er veel zien op out gaan toen ze dachten dat het 1 dosis was de gekken.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb heel veel G gedaan maar de afkick was eerder een razend hart extreem bewust paranoia opgejaagd extreem zweten schokken etc, niet die hele zieke stuiptrekkingen
c
crazydevil85Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zwijgrecht zei:
Is er niemand op DF die daar uit de buurt vandaan komt en kan bevestigen of ontkennen dat het echt zo erg is? Zou een heel dorp nou echt zo dom zijn dat er bij helemaal niemand opkomt is op zn minst te googelen voordat je een buisje in je kanaal drukt en achteraf ook niet? :P Op onverwachtse avonden kan vanalles gebeuren, maar als je lichamelijke afkickverschijnselen krijgt en nog steeds geen idee heb waardoor 't komt ben je niet bijzonder snugger
Klik om te vergroten...

Ik woon in Sint Willebrord. Helaas is dit gewoon sensatie tv wat iemand hier al eerder heeft gezegd. Ze doen net alsof het allemaal hier afspeelt. Maar die koningin van de GHB woont hier niet eens. Er zal hier vast wel drugs gebruikt worden en er wordt hier ook wel eens een wietkweker of ander drugspand opgerold. Maar kom op.... kijk naar Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam, Helmond, Tilburg... overal komt dit voor.
Wat betreft de rolluiken... ja we houden hier van privacy en veiligheid. Hier zijn de rolluiken ook dicht zodra het donker is, zodat niet iedere gluipert naar binnen kan kijken, en als we weg zijn gaan de rolluiken ook dicht... niet alleen hier volgens mij, maar vast en zeker ook in andere dorpen en steden.

Geloof niet alles wat je ziet op tv. De belangrijkste boodschap is dat je gewoon uit moet kijken met welke drugs dan ook, maar net zo goed drank en gebruik of niet of met mate... in welk dorp of stad je ook zit!
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#15
crazydevil85 zei:
Ik woon in Sint Willebrord. Helaas is dit gewoon sensatie tv wat iemand hier al eerder heeft gezegd. Ze doen net alsof het allemaal hier afspeelt. Maar die koningin van de GHB woont hier niet eens. Er zal hier vast wel drugs gebruikt worden en er wordt hier ook wel eens een wietkweker of ander drugspand opgerold. Maar kom op.... kijk naar Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam, Helmond, Tilburg... overal komt dit voor.
Wat betreft de rolluiken... ja we houden hier van privacy en veiligheid. Hier zijn de rolluiken ook dicht zodra het donker is, zodat niet iedere gluipert naar binnen kan kijken, en als we weg zijn gaan de rolluiken ook dicht... niet alleen hier volgens mij, maar vast en zeker ook in andere dorpen en steden.

Geloof niet alles wat je ziet op tv. De belangrijkste boodschap is dat je gewoon uit moet kijken met welke drugs dan ook, maar net zo goed drank en gebruik of niet of met mate... in welk dorp of stad je ook zit!
Klik om te vergroten...
Als je je account speciaal aangemaakt hebt om je dorp te verdedigen, cool:grin::handok:

En thanks voor je antwoord, maar die rolluiken snap ik nog steeds niet helemaal. Is het zo ongezellig daar dat iedereen zich daar zorgen om maakt?
c
crazydevil85Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zwijgrecht zei:
Als je je account speciaal aangemaakt hebt om je dorp te verdedigen, cool:grin::handok:

En thanks voor je antwoord, maar die rolluiken snap ik nog steeds niet helemaal. Is het zo ongezellig daar dat iedereen zich daar zorgen om maakt?
Klik om te vergroten...

Nee valt wel mee... ik heb zelf gewoon een hekel aan mensen die zo lekker binnen zitten te gapen als ze voorbij lopen... dus vandaar de rolluiken in de avonduren dicht, vooral aangezien wij geen gordijnen hebben. En ja wat is er nu lekkerder dan in je huispakje of juist geen huispakje aan, op de bank voor de tv of door je huiskamer te paraderen :blush:Daarnaast met de hete zomerdagen, geven die rolluiken ook nog extra isolatie.... overal waar ik kom, in welk dorp dan ook, hebben veel mensen hun rolluiken dicht als ze niet thuis zijn, bijvoorbeeld als ze op vakantie zijn. Bescherming van de ramen etc. Dit was in mijn vorige woonplaatsen aan de andere kant van Brabant/Limburg ook al overal zo. Dus echt niet alleen hier op Theike:grimacing:

Hier in het dorp is niet echt veel te doen qua uitgaansgelegenheden. Maar een paar kroegen, maar ook niet echt druk of tot laat open. Dus ook niet veel last van zatlappen die tegen je raam aan staan te bonken of tegen je voordeur aan staan te urineren.
Dit was in Fijnaart wel anders haha daar stond met de carnaval menige kontafdrukken en pis en kotsvlekken op of onder je raam.... Helaas geen rolluikens daar.

Het bevalt me erg goed hier. De mensen zijn recht voor hun raap. Echt erg direct. Je hoeft vaak niet te gokken wat iemand nu bedoeld of denkt. Ze schamen zich niet. Ja je hebt hier meerdere lagen van society net zoals overal. Van hoog geblondeerde jonge en soms te oude tantes met tijgerprint legging aan of te korte latex rokjes en te veel aan gouden sieraden om, tot zeee harde werkers, maar net zo goed ook elite mensen. Doordeweeks hier de gewone dagelijkse auto voor de deur maar op zondag komen de dikke chique wagens op de stoep te staan. De stoepjes worden schoon gehouden (bij ons en vast wel een aantal anderen wat minder) maar bijna overal de mooie glanzende en glinsterende dakpannetjes.

Al met al zoveel andere leuke noemenswaardigheden hier, dan alleen maar een drugs bolwerk waar de rolluiken zogenaamd altijd dicht zijn volgens meneer Tygo en de NPO...
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#17
crazydevil85 zei:
Nee valt wel mee... ik heb zelf gewoon een hekel aan mensen die zo lekker binnen zitten te gapen als ze voorbij lopen... dus vandaar de rolluiken in de avonduren dicht, vooral aangezien wij geen gordijnen hebben. En ja wat is er nu lekkerder dan in je huispakje of juist geen huispakje aan, op de bank voor de tv of door je huiskamer te paraderen :blush:Daarnaast met de hete zomerdagen, geven die rolluiken ook nog extra isolatie.... overal waar ik kom, in welk dorp dan ook, hebben veel mensen hun rolluiken dicht als ze niet thuis zijn, bijvoorbeeld als ze op vakantie zijn. Bescherming van de ramen etc. Dit was in mijn vorige woonplaatsen aan de andere kant van Brabant/Limburg ook al overal zo. Dus echt niet alleen hier op Theike:grimacing:

Hier in het dorp is niet echt veel te doen qua uitgaansgelegenheden. Maar een paar kroegen, maar ook niet echt druk of tot laat open. Dus ook niet veel last van zatlappen die tegen je raam aan staan te bonken of tegen je voordeur aan staan te urineren.
Dit was in Fijnaart wel anders haha daar stond met de carnaval menige kontafdrukken en pis en kotsvlekken op of onder je raam.... Helaas geen rolluikens daar.

Het bevalt me erg goed hier. De mensen zijn recht voor hun raap. Echt erg direct. Je hoeft vaak niet te gokken wat iemand nu bedoeld of denkt. Ze schamen zich niet. Ja je hebt hier meerdere lagen van society net zoals overal. Van hoog geblondeerde jonge en soms te oude tantes met tijgerprint legging aan of te korte latex rokjes en te veel aan gouden sieraden om, tot zeee harde werkers, maar net zo goed ook elite mensen. Doordeweeks hier de gewone dagelijkse auto voor de deur maar op zondag komen de dikke chique wagens op de stoep te staan. De stoepjes worden schoon gehouden (bij ons en vast wel een aantal anderen wat minder) maar bijna overal de mooie glanzende en glinsterende dakpannetjes.

Al met al zoveel andere leuke noemenswaardigheden hier, dan alleen maar een drugs bolwerk waar de rolluiken zogenaamd altijd dicht zijn volgens meneer Tygo en de NPO...
Klik om te vergroten...
Je zou zo rondleidingen kunnen geven voor de makelaar :grin: Maar het blijft tv, alle spannende stukjes worden gemonteerd. als ze ook nog is buurtbewoners aan het woord moeten laten dat het eigelijk wel meevalt dan wordt het wel een heel vreemd programma
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
crazydevil85 zei:
dus vandaar de rolluiken in de avonduren dicht, vooral aangezien wij geen gordijnen hebben.
Klik om te vergroten...
Ik heb niks tegen rolluiken hoor, behalve dat ik het wat ongezellig vind. Maar je zegt het net alsof gordijnen daar geen optie zijn, beetje zoals vroeger met glasvezel dat het alleen in bepaalde wijken een optie was.
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Raver zei:
Er zijn weinig docu's over GHB die het wereldje zo goed laten zien als deze. Goed gedaan.

Ik ben na de aflevering van gisteren afgehaakt. Ik krijg er enorm trek van, voor sommige misschien lastig te begrijpen. Maar m'n reptielenbrein laat me nog steeds geloven dat het prettig was. Natuurlijk zat er een fijne kant aan maar voor mij weegt dat totaal niet op tegen de nadelen.
Klik om te vergroten...

Ik heb dit dus ook. Krijg er ook trek door. Bizar hè?! Terwijl je ziet wat voor tering zooi het is en hoe mensen er onder lijden
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat heftig, dat zo'n docu dan toch weer je trek in GHB aanwakkert. Dat geeft ook gewoon wel aan wat een hell-of-a-drug het dus kennelijk is..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."