Twee keer triest.
1. Persoon in kwestie.
2. Filmer.
Mee eens. Ik vind het triest dat hij er zo aan toe is. Zielig voor hem.Ik vind denk ik de mensen die dit filmen en op internet zetten nog het meest triest. Dat doe je namelijk gewoon nuchter en zonder dat je zo veer heen bent als de persoon in kwestie. Als die niet verslaafd is, is die 2-3 uur later weer redelijk normaal. Als ie pech heeft, heeft echter wel z'n hele omgeving het gezien met alle gevolgen van dien. Tuurlijk is het niet slim om in het openbaar je zo te laten gaan. Maar doseren met GHB vraagt er veel nauwkeurigheid en een foutje is zo gemaakt. Als iemand te veel drinkt kijkt niemand er van om, maar als iemand met een andere drugs uitschiet is het in eens heel raar en moet het op internet...
Dit soort beelden zag je ook bij Tygo in de GHB wat toen op tv was. Doet mij nou niet direct naar GHB willen grijpen..![]()
Ga je al meteen zo doen als je ghb op hebt?
Ik heb ook nog nooit gek gedaan met ghb op. Ik word hoogstens wat te openhartig en lul de oren van je kop.
Met ghb ben je juist super relaxed.
Trekt ook geen gekke bekken als met pillen.
Dit soort acties zie je meer bij dronken mensen.
[/QUOTE
Ik heb wel het idee dat ghb + upper voor nog meer gekke bekken zorgt dan alleen xtc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."