#1
Baclofen neemt die gaba-b over dus 25mg 2 uur na je buisje en een dia en je slaapt wel als je niet zo vaak gebruikt. Het liefst Gabapentine maar denk niet dat je er aan kan komen. 2 dagen en je bent goed klaar. Weer helemaal hersteld
Heb het zeker al 3/4 weken niet meer genomen.Begin maar goed op te letten nu. Hoe vaak gebruik je GHB?
2 uur na je laatste dosis GHB kun je veilig Diazepam nemen.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik als ik al zoveel doseer er nog niet echt gevoel is ( shit ghb ) en dan blijf ik bijdoseren natuurlijk volgends de regels totdat ik wel effect heb.Ik heb geen antwoord op je vraag @MDMAZING , maar ik wil toch even mijn zorgen uiten over je. Je had die GHB gehaald om de comedown van pep op te vangen. Maar nu haal je ipv met pep, een nacht met GHB door. Je weet uit alle verhalen hier op het forum hoe verslavend het kan zijn. En je zegt nu al dat je steeds moet bij blijven doseren om op een goed level te komen. Ik hoop echt dat je een beetje op jezelf past en uitkijkt en niet dat je straks ook met een GHB-verslaving zit.
Ik heb beide verslavingen gehad en GHB is een tikkeltje erger kan ik je vertellen. Het is goed dat je zelf nog niet inziet dat GHB niet verslavender is volgens jou. Hoop dat je dit blijft denken. Wees verstandig.Ik bedoelde eigenlijk dat ik als ik al zoveel doseer er nog niet echt gevoel is ( shit ghb ) en dan blijf ik bijdoseren natuurlijk volgends de regels totdat ik wel effect heb.
Me laatste ghb gebruik zeker 3/4, weken geleden . Vind het niet echt verslavend tegenover ketamine. Dat is pas verslavend.
5 gram keta zit er in een paar dagen doorheen. Ben er mee gestopt en gelukkig is me blaas en.alles.nog goed. Thank god.Ik heb beide verslavingen gehad en GHB is een tikkeltje erger kan ik je vertellen. Het is goed dat je zelf nog niet inziet dat GHB niet verslavender is volgens jou. Hoop dat je dit blijft denken. Wees verstandig.
Etizolam clonazolam. Als ik 4/5 eti pak normaal dan lig ik nokkie. Zelfs als me pep nog een beetje werkt pak ik iets meer rond 8/9 eti en ben k vertrokken en volgende dag voel ik me super goed en uitgerust ( nu dus.. gisteravond flink aan de pep)Welke benzo’s heb je?
Vind etizolam wel beter als clonazolam hoor, had graag nog eens Flunitrazolam geprobeerd maar mn vendor heeft van de week toch clonazolam opgestuurdEtizolam clonazolam. Als ik 4/5 eti pak normaal dan lig ik nokkie. Zelfs als me nog een beetje werkt pak ik iets meer rond 8/9 eti en ben k vertrokken en volgende dag voel ik me super goed en uitgerust ( nu dus.. gisteravond flink aan de pep)
Dat is ook de reden dat mensen na 3 uur wakker worden als ze g voor slape gaan gebruike.Je krijgt een dopamine rebound waardoor je niet kan slapen. Ervaren de meeste wel.
Dat kloptDat is ook de reden dat mensen na 3 uur wakker worden als ze g voor slape gaan gebruike.
Ik hoef geen antwoord, want ik mag het niet vragen, maar ik vraag me echt wel'ns af bij wat voor flutvendors sommigen van jullie bestellen als je ongevraagd gewoon andere zooi krijgt opgestuurd dan wat je besteld hebt...Vind etizolam wel beter als clonazolam hoor, had graag nog eens Flunitrazolam geprobeerd maar mn vendor heeft van de week toch clonazolam opgestuurd
Afijn, dit gaat totaal offtopic maar ikzelf gebruik liever etizolam als clonazolam
Ik hoef geen antwoord, want ik mag het niet vragen, maar ik vraag me echt wel'ns af bij wat voor flutvendors sommigen van jullie bestellen als je ongevraagd gewoon andere zooi krijgt opgestuurd dan wat je besteld hebt...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."