#1
Dat is ook de reden dat mensen na 3 uur wakker worden als ze g voor slape gaan gebruike.Je krijgt een dopamine rebound waardoor je niet kan slapen. Ervaren de meeste wel.
Dat is ook de reden dat mensen na 3 uur wakker worden als ze g voor slape gaan gebruike.Je krijgt een dopamine rebound waardoor je niet kan slapen. Ervaren de meeste wel.
Dat kloptDat is ook de reden dat mensen na 3 uur wakker worden als ze g voor slape gaan gebruike.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."