#1
Ben ook wel heel benieuwd naar Phenibut, is dit niet even verslavend of zelfs verslavender als GHB??
De allereerste keer dat ik stopte met ghb had ik 2 jaar lang elke dag gebruikt behalve in de uren dat ik sliep niet en als ik aan het werk was niet. Kon toen ook zo stoppen geen ontwenning maar zosnel je ghb voor het slapen gaat gebruiken is het einde zoek.
Mee eens. Ik ben meerdere malen verslaafd geweest aan GHB en heb nog nooit zo raar gedaan. Altijd blijven werken ook… Niks aan me te zien. Behalve een vermoeid hoofdjePersoonlijk vond ik die docu van tygo in ghb nogal een vertekend beeld geven. Maar das mijn mening
Tja, kwa schadelijkheid. Scheelt het nogal wie het maakt. En met welke grondstoffen.
Zal er verder niet op in gaan ivm de forum regels.
Heb mensen op alleen G ook zo zien doen… Weet niet waar dat aan ligt. Sommige raken er gewoon motorisch gestoord van ook.@ spyro. Die gasten in die docu hadden er ook stuk voor stuk allemaal een dikke speedverslaving bij. Misschien als je 2 nachten wakker ben op de pep en de g dat je zo leip gaat doen. Maar van alleen g niet😜
Zou kunnen. Ik persoonlijk had er nooit egt last van gelukkgHeb mensen op alleen G ook zo zien doen… Weet niet waar dat aan ligt. Sommige raken er gewoon motorisch gestoord van ook.
Ik ook niet, godzijdank.Zou kunnen. Ik persoonlijk had er nooit egt last van gelukkg
Klopt het dat je na 24 uur pittig gebruik al die lichte afkick kan krijgen? schrok er min of meer een beetje vanIk ook niet, godzijdank.
Ja, was je toen al eerder verslaafd geweest of niet?Klopt het dat je na 24 uur pittig gebruik al die lichte afkick kan krijgen? schrok er min of meer een beetje van
nee niet echt, Ik nam wel al 2 weken savonds een dosis van 1 a 2 buisjes. maar sliep er niet op. overdag ook niet echt last. toen ik savonds die pep erbij nam werden de dosisen wel hoger, en korter achter elkaar. elk uur ipv na 2 a 2.5 uurJa, was je toen al eerder verslaafd geweest of niet?
Ik ben ook enorm snel lichamelijk afhankelijk. Paar dosissen en i
Inderdaad. Ze hadden bijna allemaal andere verslavingen ernaast en ja, dan kan een g verslaving erbij een hele hoop ellende meebrengen. Vond het ook echt een docu dat een vertekend beeld gaf.@ spyro. Die gasten in die docu hadden er ook stuk voor stuk allemaal een dikke speedverslaving bij. Misschien als je 2 nachten wakker ben op de pep en de g dat je zo leip gaat doen. Maar van alleen g niet😜
Ik heb dat dan vooral gezien bij mensen die het nog nooit eerder geprobeerd hebben en teveel hebben genomen. Eén van mijn eerste keren ging ik ook vaag doen, maar had teveel bij gedoseerd.Heb mensen op alleen G ook zo zien doen… Weet niet waar dat aan ligt. Sommige raken er gewoon motorisch gestoord van ook.
wel heftig voor dat meisje! Hoop dat ze er goed doorheen blijft komen. Ergens herken ik het wel. Toen 18/19 was en begon met gebruiken. Had ik ook ineens heel veel nieuwe vrienden. Uiteindelijk zijn die ook niet overgebleven.
Zover ik weet met gbl en gootsteen onstopper.Ghb word toch gemaakt van schoonmaakmiddelen zoals gootsteenontstopper? Kan iemand me duidelijk maken wat ghb nou daadwerkelijk is?
GBL en gootsteenonstopper, waarbij gootsteenonstopper niks anders is dan Natriumhydroxide (NaOH). De NaOh zit niet in het eindproduct maar is meer een hulpstof om de GBL om te zetten naar de PH neutrale GHB. Het is voor het lichaam volgens mij vrij easy te metaboliseren en de fysieke schade is ook nihil.Ghb word toch gemaakt van schoonmaakmiddelen zoals gootsteenontstopper? Kan iemand me duidelijk maken wat ghb nou daadwerkelijk is?
Zover ik weet met gbl en gootsteen onstopper.
Verbaasd me hoe makkelijk je aan gbl kan komen..
Maar wat is gbl dan? Rotzooi toch neem ik aan?GBL en gootsteenonstopper, waarbij gootsteenonstopper niks anders is dan Natriumhydroxide (NaOH). De NaOh zit niet in het eindproduct maar is meer een hulpstof om de GBL om te zetten naar de PH neutrale GHB. Het is voor het lichaam volgens mij vrij easy te metaboliseren en de fysieke schade is ook nihil.
Maar wat is gbl dan? Rotzooi toch neem ik aan?
Ooh oke, dan snap ik nu wel wat beter wat GBL is.Gamma-butyrolacton, een oplosmiddel. Net zoals alcohol ook een oplosmiddel is :P
je kunt het ook gewoon googlen he. Ik ben geen scheikundige.Ooh oke, dan snap ik nu wel wat beter wat GBL is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."