Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagelijks Ghb gebruik, tot nu toe geen afkick..

Dagelijks Ghb gebruik, tot nu toe geen afkick..

84 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben ook wel heel benieuwd naar Phenibut, is dit niet even verslavend of zelfs verslavender als GHB??
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Danny0531 zei:
De allereerste keer dat ik stopte met ghb had ik 2 jaar lang elke dag gebruikt behalve in de uren dat ik sliep niet en als ik aan het werk was niet. Kon toen ook zo stoppen geen ontwenning maar zosnel je ghb voor het slapen gaat gebruiken is het einde zoek.
Klik om te vergroten...

gebruiken om te slapen doe ik alleen als ik diezelfde avond/dag een feestje heb gehad waarbij ik pep en of xtc heb gebruikt. Dit is overigens hooguit 6x per jaar. Rest van het jaar gebruik ik nooit voor het slapen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
lp1992 zei:
Persoonlijk vond ik die docu van tygo in ghb nogal een vertekend beeld geven. Maar das mijn mening

Tja, kwa schadelijkheid. Scheelt het nogal wie het maakt. En met welke grondstoffen.

Zal er verder niet op in gaan ivm de forum regels.
Klik om te vergroten...
Mee eens. Ik ben meerdere malen verslaafd geweest aan GHB en heb nog nooit zo raar gedaan. Altijd blijven werken ook… Niks aan me te zien. Behalve een vermoeid hoofdje
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
lp1992 zei:
@ spyro. Die gasten in die docu hadden er ook stuk voor stuk allemaal een dikke speedverslaving bij. Misschien als je 2 nachten wakker ben op de pep en de g dat je zo leip gaat doen. Maar van alleen g niet😜
Klik om te vergroten...
Heb mensen op alleen G ook zo zien doen… Weet niet waar dat aan ligt. Sommige raken er gewoon motorisch gestoord van ook.
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Heb mensen op alleen G ook zo zien doen… Weet niet waar dat aan ligt. Sommige raken er gewoon motorisch gestoord van ook.
Klik om te vergroten...
Zou kunnen. Ik persoonlijk had er nooit egt last van gelukkg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
lp1992 zei:
Zou kunnen. Ik persoonlijk had er nooit egt last van gelukkg
Klik om te vergroten...
Ik ook niet, godzijdank.
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Ik ook niet, godzijdank.
Klik om te vergroten...
Klopt het dat je na 24 uur pittig gebruik al die lichte afkick kan krijgen? schrok er min of meer een beetje van
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
lp1992 zei:
Klopt het dat je na 24 uur pittig gebruik al die lichte afkick kan krijgen? schrok er min of meer een beetje van
Klik om te vergroten...
Ja, was je toen al eerder verslaafd geweest of niet?

Ik ben ook enorm snel lichamelijk afhankelijk. Paar dosissen en ik ben de lul weer.
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Ja, was je toen al eerder verslaafd geweest of niet?

Ik ben ook enorm snel lichamelijk afhankelijk. Paar dosissen en i
Klik om te vergroten...
nee niet echt, Ik nam wel al 2 weken savonds een dosis van 1 a 2 buisjes. maar sliep er niet op. overdag ook niet echt last. toen ik savonds die pep erbij nam werden de dosisen wel hoger, en korter achter elkaar. elk uur ipv na 2 a 2.5 uur
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#10
lp1992 zei:
@ spyro. Die gasten in die docu hadden er ook stuk voor stuk allemaal een dikke speedverslaving bij. Misschien als je 2 nachten wakker ben op de pep en de g dat je zo leip gaat doen. Maar van alleen g niet😜
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Ze hadden bijna allemaal andere verslavingen ernaast en ja, dan kan een g verslaving erbij een hele hoop ellende meebrengen. Vond het ook echt een docu dat een vertekend beeld gaf.
Spyro zei:
Heb mensen op alleen G ook zo zien doen… Weet niet waar dat aan ligt. Sommige raken er gewoon motorisch gestoord van ook.
Klik om te vergroten...
Ik heb dat dan vooral gezien bij mensen die het nog nooit eerder geprobeerd hebben en teveel hebben genomen. Eén van mijn eerste keren ging ik ook vaag doen, maar had teveel bij gedoseerd.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog nooit vaag gedaan op G op 1 keer na.
Toen had ik direct na het eten 3ml gedoseerd. Had die dag ook al aardig wat pep op. De dosis G voelde ik amper wat van dus nam nog een dosis van 3ml wat voor mijn gevoel een uurtje later was maar in werkelijkheid kon dit zomaar eerder zijn. Volgens mij kwam de 6ml toen in een keer inkicken, viel niet in slaap ofso, sterker nog, ik kon niet stilzitten en moest in beweging blijven dus liep ik ijsberend door de kamer met motorische stoornissen lol. Heeft zeker 2 uur geduurd tot ik me weer normaal voelde, me halve avond maaltijd eruit gekotst. De rest van de avond bleef ik met een vage hoofdpijn zitten.
Vond dit absoluut geen fijn gevoel.

Dagen waarop ik speed of dextroamfetamine gebruikt heb merk ik ook dat ik veeeel vaker en korter op elkaar doseer. Waarschijnlijk omdat de combi heerlijk voelt. Ook voel ik veel duidelijker dat de G uitwerkt omdat de bijwerkingen van de amfetamines dan ook meer naar voren komen. Dagen waarop ik geen andere drugs heb gebruik heb ik meestal na 2 dosissen wel voldoende gehad en is de behoefte aanzienlijk lager. Vandaag is een goed voorbeeld. Was om 05.00 al wakker. Begon om 06.00 maar met werken, om 07.00 had ik al 2 lijnen speed op en later in de middag ook 2. De hele dag heb ik om de anderhalf uur een dosis van 3ml gehad. Nu net weer een dosis achter de kiezen. Hierna nog 1 dosis denk ik en dan ga ik proberen te slapen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Moet je even goed op google orrienteren
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Klik om te vergroten...
wel heftig voor dat meisje! Hoop dat ze er goed doorheen blijft komen. Ergens herken ik het wel. Toen 18/19 was en begon met gebruiken. Had ik ook ineens heel veel nieuwe vrienden. Uiteindelijk zijn die ook niet overgebleven.

GHB blijft iets om erg mee op te passen. Het is moeilijk om het in de hand te houden.
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Ghb word toch gemaakt van schoonmaakmiddelen zoals gootsteenontstopper? Kan iemand me duidelijk maken wat ghb nou daadwerkelijk is?
Klik om te vergroten...
Zover ik weet met gbl en gootsteen onstopper.
Verbaasd me hoe makkelijk je aan gbl kan komen..
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Ghb word toch gemaakt van schoonmaakmiddelen zoals gootsteenontstopper? Kan iemand me duidelijk maken wat ghb nou daadwerkelijk is?
Klik om te vergroten...
GBL en gootsteenonstopper, waarbij gootsteenonstopper niks anders is dan Natriumhydroxide (NaOH). De NaOh zit niet in het eindproduct maar is meer een hulpstof om de GBL om te zetten naar de PH neutrale GHB. Het is voor het lichaam volgens mij vrij easy te metaboliseren en de fysieke schade is ook nihil.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Krypt0nite zei:
Zover ik weet met gbl en gootsteen onstopper.
Verbaasd me hoe makkelijk je aan gbl kan komen..
Klik om te vergroten...
Chr0nic zei:
GBL en gootsteenonstopper, waarbij gootsteenonstopper niks anders is dan Natriumhydroxide (NaOH). De NaOh zit niet in het eindproduct maar is meer een hulpstof om de GBL om te zetten naar de PH neutrale GHB. Het is voor het lichaam volgens mij vrij easy te metaboliseren en de fysieke schade is ook nihil.
Klik om te vergroten...
Maar wat is gbl dan? Rotzooi toch neem ik aan?
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Maar wat is gbl dan? Rotzooi toch neem ik aan?
Klik om te vergroten...

Gamma-butyrolacton, een oplosmiddel. Net zoals alcohol ook een oplosmiddel is :P
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Chr0nic zei:
Gamma-butyrolacton, een oplosmiddel. Net zoals alcohol ook een oplosmiddel is :P
Klik om te vergroten...
Ooh oke, dan snap ik nu wel wat beter wat GBL is.
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Ooh oke, dan snap ik nu wel wat beter wat GBL is.
Klik om te vergroten...
je kunt het ook gewoon googlen he. Ik ben geen scheikundige.

Hier, alsjeblieft!


Edit: excuses voor de irritante reactie.. je antwoord leek erg sarcastisch maar nu ik het opnieuw lees was dat volgens mij niet het geval?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."