#1
Ik
Ik had een periode daarna opnieuw een lichamelijke afkick, ook toen ik het niet om te slapen gebruikte, maar wel een exacte frequentie had doorheen de dag.
Op dit moment gebruik ikzelf nog vaak G maar ik heb nu wel minstens 3 dagen per week dat ik totaal niets doe. Soms langer. Dit is ZEER BELANGRIJK om enige gewenning te voorkomen!
Lichamelijke verschijnselen kwamen bij mij ook na 15ML/ dag , gebruikte toen wel om te slapen.. de grootste fout die je kan maken!Knap van je dat je het op die dosis kan houden na 2 jaar dagelijks ghb gebruik!
6a7ml per dag gaat je geen afkickverschijnselen geven, zelfs bij 30ml per dag niet denk ik. Zo lang er maar lange tussenpauzes gehouden worden en je het niet gebruikt om te slapen zit je wel goed.
Tolerantie kan op lang termijn wel een probleem worden, in jouw geval zal het wel meevallen aangezien je al 2 jaar lang de dosis op maar 6a7ml kan houden. Maar pas op dat op lang termijn er tolerantie gaat komen.
Ik denk dat de afkickverschijnselen pas komen na 30ml of meer per dag (er van uitgaande dat je (lange) tussenpauzes houdt, en het niet gebruikt voor het slapen)
Ik had een periode daarna opnieuw een lichamelijke afkick, ook toen ik het niet om te slapen gebruikte, maar wel een exacte frequentie had doorheen de dag.
Op dit moment gebruik ikzelf nog vaak G maar ik heb nu wel minstens 3 dagen per week dat ik totaal niets doe. Soms langer. Dit is ZEER BELANGRIJK om enige gewenning te voorkomen!