Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In het verleden zat ik zo goed als elk weekend wel aan de coke, Altijd in combinatie met een vrachtlading drank. Raakte mezelf er een beetje in kwijt. Inmiddels daar al een tijdje mee gestopt. ook met drinken, Want jammer genoeg legt mijn brein na een paar biertjes de link naar de coke. Van middag een beetje klote nieuws gehad, en eigenlijk in een opwelling een halvie gehaald ( ik weet het, niet slim .) eerste lijntje ging, 2e lijntje ook. maar na het 3e lijntje, gelijk weer het volgende gevoel: Als ik bij de volgende lijn nou net nog iets meer neem, voelt het nog beter! In het verleden had ik dit ook. en uiteindelijk probeerde ik dan een gevoel na te jagen wat nooit kwam. Dan uiteindelijk veelste veel genomen. En me dan vervolgens alleen nog maar kut voelen. Na het 3e lijntje van de avond, Heb ik maar besloten de rest door de wc te spoelen, voor ik weer op dat punt zat. Meer mensen die zich hier in herkennen?"
"ja beetje, bin there, done that gevoel. niet egt me ding meer"
"ja, wat dat betreft is het wel goeie mindfucker,"
"moet zeggen dat ik deze kwaliteit al ff niet meer gehad heb✌"
"CuriousExplorer zei: Niks minder dan een grammetje, Bleérde het cocaïne lammetje. Klik om te vergroten... juistem!!"
"Goede avond, Ik heb saterdag avond ongeveer een halve gram coke gebruikt in combinatie met veel alcohol. Na had ik gister en vandaag last van wat onrust en een angstig gevoel. Nu heb dit altijd wel hier na. Trekt meestal na een paar dagen weg. Meer mensen hier overigens last vast? Nu ben ik op de een of andere mannier een beetje bang om nog een psychose te krijgen. Ik ben ongeveer 48 uur verder na het laatste gebruik. Heb ik nu nog kans om een psychose door het gebruik van saterdag te krijgen? Of is die kans niet meer reeel aanwezig en maak ik mezelf bang nu? Eigenlijk blijft het ook gewoon een rot spulletje.."
"Ik heb het door de jaren heen in periodes wel redelijk veel gebruikt. Wel altijd bij de weekenden gehouden. Soms in periodes weekenden achter elkaar. En dan weer heel lang niet. Begin wel op een punt te komen dat ik er definitief een stop achter wil zetten. En psychose heb ik tot dus ver nog nooit ervaren. Wou ik ook graag zo houden. Ozazepam heb ik wel in huis. Maar neem dat liever niet."
"ik merk wel inderdaad dat het een heel verslavend middel is. het lijkt kwa effect heel onschuldig in de eerste instantie. misschien dat dat ook gelijk een valkuil is. je krijgt er wel al snel een craving van."
"Morge. Helaas naar alle beter weten en waarschuwingen in heb ik eeb ghb verslaving die uit de hand gelopen. Heb geprobeerr deze af te bouwen. Maar door angt en spanning functioneerde ik niet meer. Dit is door stress op het werk en prive al extra aanwezig Ik wil er wel heel graag defenitief van af. Nu las ik over phenibut. En wil hiermee nog een poging doen. Mijn volgende vragen: maakt het nog uit wat voor phenibut je heb. En wat zijn de volgende stappen en doseringen hiermee. Misschien dat het al ergens staat. Masr ben even te moe om er naar te gaan zoeken. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen."
"Goede avond, Ik heb al eerder een topic hier op de site geplaatst. Ik zit sinds een half jaar in een depressie die maar niet overgaat. Deze depressie is voort gekomen uit meerde factoren. Ik liep al een geruime tijd tegen veel dingen aan waardoor ik mij steets slechter voelde. Toen was het weer kermis bij ons, toen op de kermis 2 dagen aan de coke gezeten. Had het daarvoor een half jaar niet gebruikt. overigens niet veel van de coke gebruikt. Wel zeer veel erbij gedronken. Daarna is het helemaal mis gegaan. Ik ben toen in een depressie beland waar ik inmiddels niet meer uit kom. Ik denk dat dat toen de trigger is geweest die er even niet bij kon hebben, of dat ik geestelijk wat stuk gemaakt heb. Als ik dit kon terug draaien deed ik het zeker, maar daar heb ik nu niets meer aan. Behalve dat ik het spulletje nooit meer aanraak! inmiddels van alles geprobeert. Contact gehad met de ggz. En uiteindelijk weer uitgeschreven bij de ggz zelf omdat ze het probleem niet groot genoeg vonden. Ook alternative therapie baten niet. Gedurende het afgelope half jaar ben ik vaak depressief, moe , en angstig. En is me hoofd een war boel van negatieve gedachten. Wat over de meest debiele dingen gaat. En wat de hele dag door gaat. This alsof ik zelf me gedachte niet meer kan controleren. Inmiddels begin ik wat wanhopig te worden omdat ik gewoon graag weer me leven wil kunnen oppakken. Ik heb een hoop verhalen gelezen over de antidepressieve werking van ketamine. waar onder dit stukje: ( Gewone/reguliere antidepressiva probeert meestal de activiteit van neurotransmitters(doorgeefstofjes) op verschillende manieren te verhogen en gaan er dus bij de behandeling vanuit dat iemand depressief is doordat de werken van deze neurotransmitters(meestal serotonine) te laag is. Óf dat er iets aan de hand is dat door een verhoogde activiteit kan worden opgevangen. Ketamine stimuleert echter een eiwit die op zijn beurt verantwoordelijk is voor het 'repareren' van zenuwcellen en het genereren van nieuwe zenuwcellen en communicatiekanalen tussen deze cellen. Je zou dus kunnen stellen dat bij een behandeling met ketamine je er vanuit gaat dat iemand depressief is doordat er te weinig hersencellen, te weinig verbindingen tussen hersencellen of 'kapotte' hersencellen zijn. Óf dat er iets aan de hand is dat opgevangen kan worden door deze verbeteringen. *Dit is uiteraard wel enigszins versimpeld, maar dit is wel de kern waar het op neer komt. Het precieze, exacte mechanisme durf moet je me echter niet navragen, daar ben ik niet helemaal zeker van. ) Bij een arts hoef ik met het keta verhaal niet aan te komen. En met antidepressiva heb ik slechte ervaringen. Nu ken ik iemand die al best lang regelmatig keta gebruikt, En we hebben het hier over gehad. Dit is wel iemand die er goed mee om goed en de keta ook laat testen. Begrijp me niet verkeerd het is absoluut niet mijn bedoeling om het in regelmaat te gaan doen of een nieuwe verslaving te creeeren. Ik wil het gewoon even een keer proberen om te kijken of het iets uithaalt naar aanleiding van het eerdere stuk hier boven. Graag zou ik willen weten voor ik dit ga doen. Wat andere hier van vinden, En wat de hoeveelheid zou zijn die ik zou moeten gebruiken voor AD werking. En of hier nog verdere risicos aan vast zitten bij eenmalig gebruik. Graag hoor ik jullie meningen. En nogmaals is het zeker niet mijn bedoeling een nieuwe verslaving te creeeren, maar op dit moment sta ik voor alle opties open!"