#1
ik weet niet wat het gemiddelde zout gehalte van1 dosis is
De afkick van ghb is verschikkelijk.Dat geloof ik zeker, maar ik hoor dat de afkick van ghb niet prettig is. Maar drank maakt mensen inderdaad een stuk minder functioneel denk ik.
Dit is natuurlijk heel moeilijk te vergelijken. Denk ook dat dit weinig zin heeft, want die mensen die zoveel zuipen zijn ook niet goed bezig. Daar zou ik me niet aan willen spiegelen.ik had hem inderdaad al gezien. ik ben wel benieuwd wat de schadelijkheid nou is ten opzichte van andere middelen. ik ken bijvoorbeelden meerdere mensen die elke avond 6 biertjes drinken. Ik weet niet of 1gtje nemen savonds daar bijvoorbeeld gelijk aan staat. of dat het juist slechter of minder slecht is.
ik kan er goed vanaf blijven als ik wil. Ik heb geen lichemalijke afkick. wel een soort van craving soms. maar dat heb ik eigenlijk met alles wel.
Het klinkt apart, maar een paar liter bier geef je lichaam een veel grotere opdonder dan een avond ghb. Laatstgenoemde word afgebroken tot een lichaamseigen stof, wat de nieren etc prima aankunnen..het zoutgehalte is wat hoog, maar na 1 avond werkt je lichaam dat zonder problemen eruit. Na 2 uur is het al amper meer traceerbaar.Ik weet van ghb dat er hele rare bestanddelen in zitten.
En deze zijn beslist errug slecht voor je.
Gootsteen ontstopper bijvoorbeeld.
Als ik moet kiezen, neem ik een paar liter bier...
Ik weet van ghb dat er hele rare bestanddelen in zitten.
En deze zijn beslist errug slecht voor je.
Gootsteen ontstopper bijvoorbeeld.
Als ik moet kiezen, neem ik een paar liter bier...
Super verwoord!Geloof het of niet maar GHB is gezonder voor je lichaam dan alcohol! Gootsteenontstopper zit er niet.. Dit wordt gebruikt om een chemische reactie te veroorzaken die zorgt voor de omzetting van GBL naar de PH neutrale GHB. GHB zit GHB en water in, niks meer niks minder. Mits het correct gemaakt is..
Gootsteenontsopper is overigens NaOH https://nl.wikipedia.org/wiki/Natriumhydroxide correct me if i'm wrong maar volgens is dit een veelgebruikte stof in de scheikunde.
Even over dat laatste wat je zegt... Elke dag een biertje is natuurlijk iets anders dan elke dag een shotje g! Dat moet je echt wel inzien hoor! Je zegt toch ook niet dat je het hypocriet vindt dat mensen niet aan heroine moeten beginnen maar elke dag een biertje is prima!Super verwoord!
Het is drugsforum hier toch ? Ik en jullie weten van verslaving,misbruik,gevaar etc. Maar soms wil ik mijn mening neerzetten maar vraag me af of (sommige, niemand specifieks in mijn hoofd)
Ik ik echt alles kan neerzetten.
Hoe meer invalshoeken en advocaten van de duivel, hoe leerzamer ik het vind.
Ontopic:de complete samenstellen gjb gezicht met.een alcoholvrij drank brengt bij normaal gebruik géén schade aan de maag,slokdarm enzo. Als je het goed mixt is dat onmogelijk.
Tevens word het herkent en of afgebroken tot een lichaamseigen stof, waardoor een aantal stoffen niet zozeer kunstmatig te snel word afgegeven z maar het begint er steeds op te lijken dat GHb (er zijn ook andere testen met gana b fan dwaal ik teveel af) die stoffen stimuleert om ze zelf.meer aan te maken en vrij te geven...dit is dus geen leerproces waardoor je met coke.het ene moment hyper bent en het andere moment brak
Voor ghb betaal je dus geen. Prijs.
Misschien krijg ik nu heel DF over me heen..maar ik heb gezien hoe veteranen konden omgaan met emoties door ghb. Ook nadat ze gestopt waren. Iets heel anders..iemand die gebruik 2 of korte bingo zal.merken dat dingen als acne gaan verdwijnen. Huid word ook heel zacht.
Daarom vind ik het hypocriet als mensen belerens vertellen dat je nooit aan G moet beginnen. Maar elke dag een biertje is prima..
Dat zijn geen meningen maar feiten.
Ik vind het heel tof dat je het aangeeft..@Mrloverdj ik wil niet zeuren, maar je maakt wel altijd veel typefouten! Hierdoor is het lastig lezen en kan ik je niet altijd goed begrijpen. Het zal de spellingcorrectie wel zijn? Of ben je onder invloed 😅
Oh sorry dat wist ik niet 🥴Nederlands is niet mijn enige taal..daarnaast heb ik een ziekte waardoor typen op mijn mobiel iets lastiger is. Maar ik vind het heel tof dat je het aangeeft..
Zo'n week terug begon ik mijn postings terug te lezen en schrok er ook van. Ik lees ze nu meestal na of bewerk ze.
No problem!..fijn juist dat je eerlijk bentOh sorry dat wist ik niet 🥴
Ik weet zo 123 niet hoe je die automatische spellingcorrectie eraf haalt. Maar misschien is dat voor jou toch wel handiger om het wel erop te laten. Als je verkeerd typt, kan je bovenaan het toetsenbord het juiste woord aantikken.
www.manners.nl
En hoe zit dat bij af en toe gebruik? Krijg vaak van mensen te horen dat ghb heel slecht is maar is dat zo vergeleken met drank bijvoorbeeld?Er zijn natuurlijk verschillende factoren die slecht voor je zijn bij regelmatig of dagelijks gebruik.
Je krijgt echt enorm veel zout binnen.
De dagelijkse maximale zout krijg je al binnen van alle voedsel die je eet.
En na 2 buisjes per dag heb je nog maals de maximale aanbevolen dosis binnen.
Hier een artikel:
![]()
5 signalen van je lichaam dat je dagelijks te veel zout eet
Check of je te veel zout eet (want dat onderschat je waarschijnlijk)!www.manners.nl
Dat kan in de loop van de jaren ook erg fataal zijn voor verschillende organen.
Voor de rest moet ghb ph-neutraal zijn.
Dus ik denk dat het lichamelijke gedeelte het meeste schade heeft van de zout.
Dat denk ik zelf ook, maar daar verschillen de meningen over.. het leek mij gewoon handig om bewijs te zien dat ghb minder slecht is dan alcohol, gewoon zodat ik dat mensen kan laten zien.Het lijkt mij, dat alcohol tov ghb net zo slecht is voor de gezondheid....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."