Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstoxische effecten ghb.

toxische effecten ghb.

46 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja dat kan. Je houdt vocht vast. Ik hoor ook weleens dat ze last van hun rug krijgen, dat schijnt een link te hebben met je nieren die het zwaar te verduren hebben.

Wat weleens voorkomt maar ik hoop niet bij jou.. als je knock out gaat van de g kan je heftige spierkrampen hebben. Dit weet je niet want voor je gevoel heb je geslapen, maar wordt je dus wakker met opkomende spierpijn
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
lp1992 zei:
@ spyro of andere die ghb gebruiken. Een dingetje wat ik soms wel eens heb, als ik meerdere buisjes op een avond gedaan heb. Ik de volgende dag
wel met spierpijn / stijve spieren wakker word. Jullie ook die ervaring?
Klik om te vergroten...
Herkenbaar. Ik heb het meestal na de tweede dosis al. Een soort van groeipijn in m’n benen vaak... Ik ben ook altijd de enige die het krijgt. 😅 Maar het trekt na gebruik gelukkig altijd meteen weer weg.
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#3
apart, geen idee waar dit nou van komt dan
Mrloverdj zei:
Ja dat kan. Je houdt vocht vast. Ik hoor ook weleens dat ze last van hun rug krijgen, dat schijnt een link te hebben met je nieren die het zwaar te verduren hebben.

Wat weleens voorkomt maar ik hoop niet bij jou.. als je knock out gaat van de g kan je heftige spierkrampen hebben. Dit weet je niet want voor je gevoel heb je geslapen, maar wordt je dus w
Mrloverdj zei:
Ja dat kan. Je houdt vocht vast. Ik hoor ook weleens dat ze last van hun rug krijgen, dat schijnt een link te hebben met je nieren die het zwaar te verduren hebben.

Wat weleens voorkomt maar ik hoop niet bij jou.. als je knock out gaat van de g kan je heftige spierkrampen hebben. Dit weet je niet want voor je gevoel heb je geslapen, maar wordt je dus wakker met opkomende spierpijn
Klik om te vergroten...
Gelukkig ben ik er nog nooit out van gegaan.
Klik om te vergroten...
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#4
lp1992 zei:
Zo, dat is lang terug dat ik hier online ben geweest:grin:

Ik ben wel benieuwd of iemand weet, of er een grote schadelijkheid is bij normaal ghb gebruik op je lichaam. ( nieren, lever, hart enzzz.)
Op internet kom je veel tegenstrijdige verhalen tegen. En maar weinig onderzoek.

Ik zelf, gebruik ongeveer 5 dagen in de week ghb. Alleen savonds. En dan eenmaal 4ml, en soms na 2 uur 2,5 ml bij.
Ik kan me goed aan deze dosering houden. en voel ook niet de behoefte hier meer van te maken.
Voor ik ermee begon, heb ik redelijk veel opgezocht over de verslavings kans.
en topics gelezen van mensen die om de 2 uur een dosis moesten nemen. Lijkt me heel zwaar als je daar inzit,
dat weerhoud me er ook van om meer te gaan gebruiken, Of de dosis te verhogen.
Klik om te vergroten...
Ja die weet ik wel. Normaal gebruik niet schadelijk, langdurig gebruik hersenschade is pas aangetoond door novadic kentron. En ja 1 dosis dagelijkse dosis natrium zout dus 25 kilo voxht hebben is niet zo lekked voor je bloeddruk.
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik weet niet wat het gemiddelde zout gehalte van1 dosis is
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
lp1992 zei:
ik had hem inderdaad al gezien. ik ben wel benieuwd wat de schadelijkheid nou is ten opzichte van andere middelen. ik ken bijvoorbeelden meerdere mensen die elke avond 6 biertjes drinken. Ik weet niet of 1gtje nemen savonds daar bijvoorbeeld gelijk aan staat. of dat het juist slechter of minder slecht is.

ik kan er goed vanaf blijven als ik wil. Ik heb geen lichemalijke afkick. wel een soort van craving soms. maar dat heb ik eigenlijk met alles wel.
Klik om te vergroten...
Dit is natuurlijk heel moeilijk te vergelijken. Denk ook dat dit weinig zin heeft, want die mensen die zoveel zuipen zijn ook niet goed bezig. Daar zou ik me niet aan willen spiegelen.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
whitesugar zei:
Dat geloof ik zeker, maar ik hoor dat de afkick van ghb niet prettig is. Maar drank maakt mensen inderdaad een stuk minder functioneel denk ik.
Klik om te vergroten...
De afkick van ghb is verschikkelijk.
Die van alcohol ook eigenlijk.
Ergens hebben ze veel overeenkomsten.
Beide kunnen bestreden worden met diazepam en baclofen.
Verslaving sucks anyway..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."