#1
30 ml ghb ga je niet dood aan, ontwenning kan je zeker dood aan gaan. De eerste keer dat ik ghb nam nam ik een slok uit een aa flesje en was zeker meer als 30 ml/ Werd 5 uur later wakker ![:tilttearlaugh:]()
Over die combinaties kan kloppen. Om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen, weet ik er niet voldoende vanaf.Ja klopt man alleen volg ik al jaren het nieuws enzo en het enige wat ik altijd lees of volg is dat mensen overlijden door de combinatie van ghb en alcohol en zo veel mensen die de fout in gaan met ghb en cold turky gaan hebben meestal een zware psychose onwikkelen voor een dag of 2 en daarna wel hun les hebben geleerd en nog nooit heb ik zelf gehoord of gelezen of gezien dat iemand daar zo aan overleed ( ik zeg niet dat het niet kan maar alleen hoe groot is die kans en hoe vaak is het gebeurd? Daar zet ik vraagtekens bij)
Ik ook maar of je nou met één of twee handen typt...De poster van dit bericht is een wenker.
Noot: De ergste vijand niet?Ik ken wel zeker iemand die er door is overleden..... en dat wens je je ergste vijand nog niet totoe.
Denk dat je beter moet leren met google overweg te gaan want er zijn wel degelijk gevallen van dodelijke afloop door ontwenning van GHB.Aan ontwenning van GHB is nog nooit iemand dood gegaan....
In 2007 heb ik aan verslavingszorg Nederland AL doorgegeven, dat ze moesten stoppen met mensen wijs te maken dat na lang en veel dagelijks gebruik van GHB ineens stoppen DODELIJK* zou kunnen zijn....
YUP dat is een keihard statement, EN er komt nog 1 bij. In diezelfde mail adviseerde ik diezelfde verslavingszorg ook AL om landelijk eenvoudigere voorschrijving/verstrekking van BACLOVEN te fixen, met als doel om mensen makkelijkere te doen stoppen met GHB gebruik.
Is er ECHT ooit IEMAND dood gegaan aan ALLEEN GHB ontwenning ??! Of zijn die doden te verklaren door combis, zeldzame toedoeningen, en/of allerlei andere kansen op hartfalen, cq de dood....
Ik geloof daar tot en met de dag van vandaag niet in. (ok, ik heb HET 5 sec geleden wel ff gegoogled, misschien was er een half voorbeeld **,)
En u raadt het al GOOGLE kan in haar HELE database (die gaat tot 4 september 1998 NIEMAND vinden die ONWEERLEGBAAR dood is gegaan aan ALLEEN GHB ontwenning;...)
AHHHH, jammer voor iedereen die anders beweert, LEES BETER !! Wat je ook vindt, blijkbaar voelt het net of alsof je dood gaat door de ontwenning, MAAR het voelt alleen zo.
Het wordt gelezen als 'aan ghb ontwenning' kun je dood gaan. Het zou idd kunnen, maar ken jij iemand ? Als google ze niet kent wie dan wel ?? Ik heb Altavista, en YAHOO niet gechecked, oh en startpagina ook niet....
Kun je dan echt niet dood gaan door GHB ? OH ja wel, in od** situaties zeker, niemand kan dan nog rijden of controle over zijn tong dan wel lichaam houden...
* door deze waardeloze informatie raakten mensen op (hun) manier verslaafd...Als dit anders gebracht was, had niemand zich slecht gevoeld bij de laatste buis in zicht...
Wij (+- 150 vrienden) zochten het slechte/kut gevoel ergens anders zonder die informatie....1000% zeker
**ik dacht aan viruswaanzin met een 2.5 G mast als oorzaak van corona
*** overdosis
https://www.google.com/search?q=Aan...AhUR-qQKHd7ACxcQBSgAegQIARA1&biw=1745&bih=814
Niks mis met googlen en niet dat artsen nou alles (al) weten.
Maar is 't nou slim om een (paar) uur op je computer, gelijk te stellen aan 3 jaar bachelor en 3 jaar masterfase universiteit met daarna 3 jaar (voor huisartsen) specialisatie?
Verslaafd zijn zuigt, afkicken zuigt, afbouwen al helemaal maar soms werkt dat sowieso wel beter dan cold turkey.
Good luck!
Het ging toch om GHB ontwenning? Zware GHB verslaafden, die hun dosis om wat voor reden dan ook niet krijgen, zullen hieraan komen te overlijden.Tuurlijk schuilt er gevaar.
Maar de manier hoe ghb altijd word weggezet is het altijd net of het 1000 keer gevaarlijker is als andere drugs.
Uiteindelijk heb ik in deze post gewoon alleen gezegd dat als je iets teveel ghb neemt dat daar niet zoveel gevaar in zit zoals veel mensen denken.
Je moet echt 30ml weg drinken in een keer voor dat je in gevaar bent.
Maar dat iss met alles zo als je een overdosis paracetamol neemt zit je ook in de gevaren zone.
zoals ik een beetje heb gelezen is Pleuny zwaar verslaafd ja dan is er ook niks meer positief aan een drug die je gebruikt.
Maar na 25 jaar drugs gebruik merk ik dat als ik een beetje normaal met ghb omga dat het wel een van de betere drugs is die ik heb gebruikt in mijn leven, geestelijke en lichamelijk.
Ja klopt man alleen volg ik al jaren het nieuws enzo en het enige wat ik altijd lees of volg is dat mensen overlijden door de combinatie van ghb en alcohol en zo veel mensen die de fout in gaan met ghb en cold turky gaan hebben meestal een zware psychose onwikkelen voor een dag of 2 en daarna wel hun les hebben geleerd en nog nooit heb ik zelf gehoord of gelezen of gezien dat iemand daar zo aan overleed ( ik zeg niet dat het niet kan maar alleen hoe groot is die kans en hoe vaak is het gebeurd? Daar zet ik vraagtekens bij)Het ging toch om GHB ontwenning?
Dat klopt dat hoor je wel vaker maar dat zijn voor kleine vergrijpen.De politie is zelfs verplicht om verdachten vrij te laten uit de cel, indien er sprake is van zware GHB ontwenning. Dit zodat er geen doden vallen..
Maarja, als je zwaar onder invloed van GHB iemand dood maakt of berooft, verdien je toch ook wel enige martelgang,?Dat klopt dat hoor je wel vaker maar dat zijn voor kleine vergrijpen.
Want de GGD komt met de dokter langs in de cel op het politie bureau om te kijken wat ze moeten doen.
Maar reken er maar op als je voor dooslag of gewapende overval zit dat ze je gewoon op de Dia zetten en echt niet vrij laten.
Ach ja dat weet ik niet, daar ga ik niet over elke situatie is anders..Maarja, als je zwaar onder invloed van GHB iemand dood maakt of berooft, verdien je toch ook wel enige martelgang,?
denk dat 30+ jaar gevangenisstraf de meest gepaste martelgang is 🙂verdien je toch ook wel enige martelgang,?
Dan krijgt diegene wel meer van mij te verduren dan een GHB ontwenning, hoor!Ach ja dat weet ik niet, daar ga ik niet over elke situatie is anders..
Misschien heb je wel iemand dood gemaakt die je 7 jarige dochter heeft verkracht.
Dingen zijn vaak niet zo simpel...
Voor enkel verkrachting van een minderjarige? Ik denk maximaal 12 jaar. Dan sta je hij goed gedrag na 8 jaar weer buiten. Toevallig samen met mij en arsenaal aan martelwerktuig.denk dat 30+ jaar gevangenisstraf de meest gepaste martelgang is 🙂
Wel duur, dat wel…
Hoo hold up verkrachting? Ik dacht niet dat we het daar over hadden 😰 Ik had het over moord (foutje alsnog, want er werd niet over noord gesproken maar slechts doodslag)Voor enkel verkrachting van een minderjarige? Ik denk maximaal 12 jaar. Dan sta je hij goed gedrag na 8 jaar weer buiten. Toevallig samen met mij en arsenaal aan martelwerktuig.
Ja, okee. Er is weer (V). Dader verkrachting dochter 12 jaar. Papa die dader verkrachting dochter wreekt is doodslag of moord, maar wel met verminderde toerekeningsvatbaarheid. Ik schat ook een jaar of 12.Hoo hold up verkrachting? Ik dacht niet dat we het daar over hadden 😰 Ik had het over moord (foutje alsnog, want er werd niet over noord gesproken maar slechts doodslag)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."