#1
Je mag me een DM sturen met al je vragen, dan kan ik straks alles op mijn gemak uittypen voor je, waar ik kan helpen. (Ik heb je topic nog niet helemaal gelezen namelijk, sorry!)
Ik heb al op heel veel topics op het forum hier al uitgebreid mensen geholpen.
Maar als je door de bomen het bos niet meer ziet, DM me eventjes.
Ik heb al op heel veel topics op het forum hier al uitgebreid mensen geholpen.
Maar als je door de bomen het bos niet meer ziet, DM me eventjes.