Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik schaam me kapot, ik ben bang, er gaat vanalles door mijn hoofd. moet ik het afwachten en doorbijten of naar huisartsenpost? Wat denk je dat de huisartsenpost voor mij kan doen? want diazepam heeft bijna geen effect op mij omdat ik die ook al jaren gebruik"
"Purplext zei: https://drugsforum.nl/threads/afkicken-met-phenibut.69359/ Lees deze even. Ik merk zelf pas wat van phenibut boven de 1 gram. Zie zulke hoeveelheden ook als het om afkicken bij GHB gaat. Klik om te vergroten... Dankjewel deze had ik nog niet gelezen"
"*update na laatste inname 9:30 : ontzettend nerveus, paniekerig, zweten en trillen, ook nog met 15 mg diazepam. het lijkt af en toe ook of ik objecten zie draaien/bewegen en begin toch wat spiertrekkingen te krijgen. Ik kan met geen mogelijkheid meer aan de g komen (wat ook echt niet hoeft) Maar door omstandigheden moest ik met heel weinig ml in 3 dagen afbouwen om zo het minste van de afkick te voelen want meer had ik niet. Dat was dus veel te kort wat ik al wist. Nu zit ik met de gebakken peren, en weet ik niet hoelang ik het volhoudt voordat ik iemand bel om me te brengen naar de eerste hulp want zelf kom ik nu helemaal nergens."
"Atomic Samurai zei: Dit is het gevaar van zelf willen afkicken. Geldt voor veel middelen maar ZEKER voor ghb. Als ik jou was zou ik nu de huisartsenpost bellen en je verhaal vertellen. Voordat je schade ondervindt. Klik om te vergroten... Het was echt totaal niet mijn bedoeling geweest om zo snel af te kicken. Het feit was dat ik ongeveer 40ml over had toen ik bericht kreeg dat er niet meer aan te komen was en toen Moest ik wel zelf gaan afkicken."
"Atomic Samurai zei: Vertel dat ook. Ik snap dat je je schaamt, maar door dat gevoel moet je nu doorheen. Ze zullen niet over je oordelen, dat is hun taak niet. Hun taak is om mensen te helpen, beter te maken, door te verwijzen. Ze hebben een eed daarvoor afgelegd en zolang jij eerlijk bent, zul je de juiste hulp krijgen. Wat dat ook moge zijn. Ze hebben een heel arsenaal aan hulpmiddelen, zelfs ghb zelf mocht dat nodig zijn. Ze weten wat ze doen. Zorg voor jezelf en bel! Klik om te vergroten... Dankjewel! ik gaa nu bellen"
"Kota zei: Ik weet dat er niets echt genoeg helpt maar vaak als ik afkick heb van base coke (het valt niet te vergelijken ik weet het) scroll ik gewoon een hele nacht hier op DF. Zet wat muziek zachtjes op de achtergrond. Nestel je in kussens, zorg dekens bijhebt zodat Je de temperatuur makkelijk kunt aanpassen. En gewooon jr gedachten proberen, te verzetten. Ook als het ni lijkt te gaan. Probeer u der gewoon telkens op te blijven focussen. Je moet zelf maar aanpassingen maken waar je wil maar probeer zoiets te installeren voor jezelf, gaat je heel wat gevloek en besparen. Probeer gewoon zo kei cliché alles bij de hand te hebben zoals ze het in de films doen. Ik hoop dat je er iets aan hebt en nog veel succes 🍀🌹 Klik om te vergroten... Dankjewel voor je steun!"
"*update 16:15 Om een lang verhaal kort te maken; Huisartsenpost gebeld, en mocht langskomen. uiteindelijk weggegaan met een handjevol diazepam van 10mg waar ik helemaal niets aan heb (gebruik het al jaren). Omdat mijn bloeddruk tegen het randje aanzat was dit het enige wat ze aan boden. Ik kon terug bellen/komen mocht het toch erger worden. 20:00 Nou ik kan je zeggen dat werd het ook! overslaande hartslagen, trillen en zweten en wel zo ontzettend verward ik wist niet meer waar ik was of wie ik was. Ik had het gevoel alsof ik om 1 of andere reden achterna werd gezeten maar kan niet plaatsen door wie of wat. 20:15 Nog voordat ik de kans had om de huisartsenpost te bellen staat een maatje van me aan de deur die ik ook op de hoogte had gehouden met klutsje g. Hoe dubbel ik me nu voel is niet te omschrijven.. zo blij dat ik het weer heb en nu weer mens kan zijn, maar zo droevig over het feit dat ik deze zooi daarvoor nog nodig heb. en dan nog maar niet te spreken over de huisartsenpost, het is me een beetje vaag als ik er aan terug denk maar 1 ding weet ik zeker en dat is dat ze bij mijn huisartsenpost me totaal niet begrepen wat ik ook zei. Zolang je bloeddruk maar (net) goed is hoef je van hun niets meer te verwachten dan een benzo in mijn geval en wachten tot het weekend voorbij is zodat ik een verslavingskliniek kon contacteren.. Deze dag was eenhel en ik wens het niemand toe, Eerlijk gezegd ben ik nu nog angstiger geworden om weer in deze situatie te komen mede door de huisartsenpost. Ik ga me aanmelden bij een kliniek en in de tussentijd tja, maar een goede hoeveelheid inslaan tot ik kan worden opgenomen. Want de huisartsenpost was totaal nutteloos,"
"Goedemorgen lieve mensen, Ik ben nu 34 jaar waarvan goed en wel 10 jaar verslaafd aan ghb te zijn. Waarom? het was mijn wondermiddel om weer te kunnen leven zonder o.a angst, paniek, en depressie etc. Ik ben zoals zoals ze wel eens zeggen een kopp kindje, en heb vanaf mijn jeugd al heel wat nare dingen meegemaakt. Voor mijn 23e nog nooit drugs gedaan behalve een trekje van een joint toen ik 16 was of zo waar ik heel misselijk van werd en dat was het. Uit pure nieuwsgierigheid die ene dag zag ik 1 van mijn maten een buisje inschenken wat ik al meer dan gewend was om te zien ook bij anderen, maar op dat ene domme domme Domme moment vroeg ik aan hem mij eens een net geen half buisje in te schenken om te proberen. (buisje = 5ml) Ik was meteen verkocht, en hoe. Binnen 2 weken zat ik er dagelijks aan. Het zou namelijk toch niet verslavend zijn want het is een lichaamseigen stof werd mij verteld wat ik ook geloofde omdat ik niets naars merkte wanneer de g was uitgewerkt of als ik het bijvoorbeeld een dag niet innam. Maar dat werd al heel snel een ander verhaal wanneer je het dagelijks in blijft nemen en je dan ineens nergens meer wat kunt krijgen. Je neemt aan dat je net als daarvoor niets of vrij weinig ervan merkt, totdat je een paar uur verder bent en je trilt, zweet, en wel zo ontzettend bang/onrustig bent. Even doorspoelen want ik zal na het plaatsen van deze post door hel gaan; 3 keer in die 10 jaar opgenomen geweest bij een verslavingskliniek voor ghb, wat tijdelijk hielp voor ik weer terug bij af was. Ik zat al weer een hele tijd op 2 ml per uur om me ''mens'' te voelen maar daar is nu plots verandering ingekomen sinds 3 dagen geleden. Totaal nergens meer wat te krijgen uit het niets en ik ben dus gedwongen te stoppen (wat ik altijd al wil) maar nu Moet het en wel zo snel het is nu al niet uit te houden. binnen 3 dagen ben ik van 2ml per uur, naar 1,5 per 2 uur gegaan dus het gaat al de goede kant op. Mijn zorg/probleem is dat ik nu nog maar 1 dosering heb en dan heb ik alle flesjes waar ook maar wat inzat uitgespoeld en heb ik niets meer. Heeft er iemand advies of tips voor me om er wat ''makkelijker'' doorheen te komen? Ik heb zelf nog maar 5 diazepam van 5 mg die ik kan innemen maar daar houdt het ook bij op. Half 10 wordt de laatste inname, wish me luck .. Groetjes"
"Ik zou graag professionele hulp willen maar in mijn toestand is dat nu al te laat, met afkicken dan want g is nergens meer te krijgen. Phenibut heb ik besteld maar dat deed voor mij jaren geleden al niet zoveel ik maar probeer het toch weer. Bedankt voor je steun!"
"Ja klopt dat waren toen geloof ik capsules van 250 of 500 mg wat niet echt wat deed voor mij. verder ben ik niet zo bekend met phenibut. Ja dat is goed hoor"