Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsImmuun geworden voor ghb afkick ?

Immuun geworden voor ghb afkick ?

41 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pleuny zei:
Als ik binge om de 2 uur en tussen de 30/50ml per dag . Ik doe nooit langer dan aantal dagen 24/7 en dan meestal een 15/24 uur pauze maar ga ik daarna rustig verder . Wel wordt ik wakker om de 3 of 4 uur maar dit zegt verder niks over afhankelijkheid naar mijn mening aangezien dit met enkele dagen gebruik er al zit, en iedereen wakker wordt na slapen op ghb . Ik denk dat het erger worden van afkicks met herhaaldelijk gebruik simpelweg ontweken wordt door medicatie oftewel het "kindle" effect .
Klik om te vergroten...

30/50ml?

In 24 uur?

Ik zou pas na een dag of twee je besslising nemen of je afkick ervaart, want dat is tyyyyfuss veel haha.
N
NouksterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je het allemaal zelf zo goed weet, wat doe je hier dan? Mensen proberen toch te helpen! Misschien kun je beter iets gaan doen aan je uitingen hier.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gezien de topics die je opent is het toch niet zo vreemd dat mensen bezorgdheid uiten?

Op al je topics wordt door meerdere mensen gereageerd met goede intenties en advies. Dus dat je hier nu zo uithaalt naar diezelfde mensen vind ik niet terecht.

Wat betreft je GHB vraag: ik heb het nog nooit gedaan dus ik kan je ook niet van passend advies voorzien. Ik heb wel je andere topics voorbij zien komen en ik vind het oprecht klote voor je dat je er zo mee worstelt. Misschien is het ontbreken van een heftige afkick een goede motivator om het te laten staan?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pleuny zei:
Iedereen die ghb gebruikt neemt zoveel , mensen die nooit verslaafd zijn geweest zeker minimaal 25 ml per dag . Ken niemand die zogenaamd 10 ml neemt per dag als ze een fles ghb hebben .
Klik om te vergroten...
hey, leuk kennis te maken.

ik ben de persoon die de beschikking had over letterlijk liters, en heb in totaal maar 6ml op in heel mijn leven.

Pleuny zei:
Maar goed bedankt voor je input het is duidelijk dat als iets over ghb gaat je geen normaal antwoord op dit forum krijgt . Mja wat verwacht je ook met 10 leden actief 😂
Ik plaats me vragen wel op reddit , ayu en fijne dag .
Klik om te vergroten...

Doe ze de groeten op reddit!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Screenshot_20220225_114449.jpg
^ Pleuny over drie dagen.

Kom op bestie, even jezelf en ons serieus nemen. Je hebt hier namelijk JUIST advies van ervaringsdeskundigen gekregen. Heel respectloos daar met aannames aan te twijfelen omdat je je niet kunt vinden in het advies.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pleuny haalt toch altijd dit soort geintjes uit? Een recidivist? Ben benieuwd strakjes
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pleuny zei:
Ja dat heet verslaving ..
Klik om te vergroten...

Nou nou.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pleuny zei:
Meh kan niet het is geen diazepam ofzow.
Klik om te vergroten...
Kijk hoeveel je neemt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou eens stoppen met het verpesten van je receptoren op deze manier. Heel slecht voor je brein. Stoppen, doorgaan, stoppen, middel A, middel B… Je hele brein raakt ontregeld zo.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Je stopt hooguit voor 24 uur zeg je. En wat als je voor een week stopt? Dit is geen advies want ik weet dat het gevaarlijk is. En dat is dus precies mijn punt.

Als je dus 5 a 6 dagen per week gebruikt, zegt dat denk ik genoeg over je afhankelijkheid.
Klik om te vergroten...
Het is in ieder geval duidelijk dat dit forum topheid van debiel is . Snap zelf ook niet waarom ik hier überhaupt nog een topic post . Of je krijgt antwoord van mensen die zelf nooit ghb gebruikt hebben of het is weer een ander debiel antwoord . Iedereen weet toch nou wel dat ghb afkick ontstaat binnen 2 tot 4 uur , waar heb je het in gods naam over met meerdere dagen ? Ik zeg toch duidelijk dat ik medicijnen heb tegen de afkick ? Ik gebruik al jaren en detox zelf al jaren ,denk je nou echt dat ik zelf niet weet wat wat is ? Mijn vraag was waarom ik vrijwel helemaal geen afkick meer ervaar , en nee als je na 12 uur niks merkt dan onstaat ghb onthoudings syndroom niet ineens op dag 2 of 3 .. ooit van halfwaarde tijd gehoord ? Wat een tering nutteloos forum is dit toch ook met 10 leden actief 😂
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Ik zou eens stoppen met het verpesten van je receptoren op deze manier. Heel slecht voor je brein. Stoppen, doorgaan, stoppen, middel A, middel B… Je hele brein raakt ontregeld zo.
Klik om te vergroten...
Ja dat heet verslaving ..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pleuny zei:
Het is in ieder geval duidelijk dat dit forum topheid van debiel is . Snap zelf ook niet waarom ik hier überhaupt nog een topic post . Of je krijgt antwoord van mensen die zelf nooit ghb gebruikt hebben of het is weer een ander debiel antwoord . Iedereen weet toch nou wel dat ghb afkick ontstaat binnen 2 tot 4 uur , waar heb je het in gods naam over met meerdere dagen ? Ik zeg toch duidelijk dat ik medicijnen heb tegen de afkick ? Ik gebruik al jaren en detox zelf al jaren ,denk je nou echt dat ik zelf niet weet wat wat is ? Mijn vraag was waarom ik vrijwel helemaal geen afkick meer ervaar , en nee als je na 12 uur niks merkt dan onstaat ghb onthoudings syndroom niet ineens op dag 2 of 3 .. ooit van halfwaarde tijd gehoord ? Wat een tering nutteloos forum is dit toch ook met 10 leden actief 😂
Klik om te vergroten...
Ga dan lekker weg? Dit is al de tweede keer dat je de boel loopt af te zeiken hier.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Ga zo door.

Het forum is ook harm reduction gericht. Als het je niet bevalt ga je weg.
Klik om te vergroten...
Het is een drugs forum en mijn vraag ging niet over mij de les lezen over wat ik doe niet goed is .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Succes met je ban zo. :)
Klik om te vergroten...
Ja ban maar lekker , moet nu al huilen .
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pleuny zei:
Het is een drugs forum en mijn vraag ging niet over mij de les lezen over wat ik doe niet goed is .
Klik om te vergroten...
Schelden is ook niet de bedoeling.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pleuny zei:
Het is in ieder geval duidelijk dat dit forum topheid van debiel is . Snap zelf ook niet waarom ik hier überhaupt nog een topic post . Of je krijgt antwoord van mensen die zelf nooit ghb gebruikt hebben of het is weer een ander debiel antwoord . Iedereen weet toch nou wel dat ghb afkick ontstaat binnen 2 tot 4 uur , waar heb je het in gods naam over met meerdere dagen ? Ik zeg toch duidelijk dat ik medicijnen heb tegen de afkick ? Ik gebruik al jaren en detox zelf al jaren ,denk je nou echt dat ik zelf niet weet wat wat is ? Mijn vraag was waarom ik vrijwel helemaal geen afkick meer ervaar , en nee als je na 12 uur niks merkt dan onstaat ghb onthoudings syndroom niet ineens op dag 2 of 3 .. ooit van halfwaarde tijd gehoord ? Wat een tering nutteloos forum is dit toch ook met 10 leden actief 😂
Klik om te vergroten...
Je zegt zelf iets over geen of nauwelijks afhankelijkheid ervaren. Die afhankelijkheid is er dus wel, dat noem je verslaving. Daar wees ik je op.

En als je medicijnen hebt tegen de afkickverschijnselen, zou dat dan niet zijn waarom je die niet of nauwelijks ervaart?

Verder weet ik niet zo goed wat je wil horen hier. Dat je goed bezig bent? Gaat niet gebeuren, want dat is niet zo. We houden elkaar hier dan liever een spiegel voor dan te pappen en nathouden.

Kun je zonder GHB? Nee. Dan heb je dus een afhankelijkheid. In je openingspost schrijf je dat je van je verslaving af wil komen, maar op alles wat er gezegd word reageer je aanvallend en negatief.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:
30/50ml?

In 24 uur?

Ik zou pas na een dag of twee je besslising nemen of je afkick ervaart, want dat is tyyyyfuss veel haha.
Klik om te vergroten...
Iedereen die ghb gebruikt neemt zoveel , mensen die nooit verslaafd zijn geweest zeker minimaal 25 ml per dag . Ken niemand die zogenaamd 10 ml neemt per dag als ze een fles ghb hebben . Maar goed bedankt voor je input het is duidelijk dat als iets over ghb gaat je geen normaal antwoord op dit forum krijgt . Mja wat verwacht je ook met 10 leden actief 😂
Ik plaats me vragen wel op reddit , ayu en fijne dag .
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Je zegt zelf iets over geen of nauwelijks afhankelijkheid ervaren. Die afhankelijkheid is er dus wel, dat noem je verslaving. Daar wees ik je op.

En als je medicijnen hebt tegen de afkickverschijnselen, zou dat dan niet zijn waarom je die niet of nauwelijks ervaart?

Verder weet ik niet zo goed wat je wil horen hier. Dat je goed bezig bent? Gaat niet gebeuren, want dat is niet zo. We houden elkaar hier dan liever een spiegel voor dan te pappen en nathouden.

Kun je zonder GHB? Nee. Dan heb je dus een afhankelijkheid. In je openingspost schrijf je dat je van je verslaving af wil komen, maar op alles wat er gezegd word reageer je aanvallend en negatief.
Klik om te vergroten...
Je moet lezen mevrouw plop , ik zeg in mijn vraag dat ik zonder meds ook geen afkick meer ervaar naast jeuk . Kan je lezen ? Overigens zeg ik duidelijk dat ik het heb over LICHAMELIJKE afhankelijkheid LOS van mijn verslaving . Leer lezen aub , LEZEUHEN ja ? Oke bedankt
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het mag wel een tandje minder Pleuny. Of een heel kunstgebit aan tandjes. Als je geen reacties wil, of toch geen enkele reactie je aan staat, open dan geen topic. Als je dit zo'n teringforum vindt is er niemand die je dwingt hier te blijven (hooguit iemand die je dwingt te gaan).

Je leest overigens zelf ook maar de helft van wat er gezegd wordt, en dan bij voorkeur dat waar je over kunt vallen. Mensen die proberen met je mee te denken uitschelden en belachelijk maken getuigt niet bepaald van respect.

Je mag even drie dagen afkoelen en nadenken of je ofwel je gedrag aan gaat passen, ofwel hier niet wil zijn.

Vriendelijke groet,

IMG_20211116_200555.png
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#20
timm.chloe zei:
En dit klopt dus ook helemaal niet. Voor lichamelijke afhankelijkheid gaat het niet om 24/7 gebruik, dat betekent alleen maar dat je binnen +- 2 weken afhankelijk bent. Maar afhankelijkheid kan zich ook opbouwen en erin sluipen over de maanden/jaren heen zonder dat je je er bewust van bent. Dat het bij jou zo werkt betekent niet dat het bij iedereen zo is.
Klik om te vergroten...
En dat het erin sluipt komt toch omdat je loop der maanden/jaren meer gebruikt , dit is toch logisch? Als iemand een half jaar elke dag 10 ml precies gebruikt ben je dus NIET afhankelijk , dit was mijn hele punt .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."