#1
Lastig hoe veel en om de hoeveel uur neem je?
Meh kan niet het is geen diazepam ofzow.Misschien heb je zo'n GHB spiegel opgebouwd in je bloed dat het langer duurt?
Als ik binge om de 2 uur en tussen de 30/50ml per dag . Ik doe nooit langer dan aantal dagen 24/7 en dan meestal een 15/24 uur pauze maar ga ik daarna rustig verder . Wel wordt ik wakker om de 3 of 4 uur maar dit zegt verder niks over afhankelijkheid naar mijn mening aangezien dit met enkele dagen gebruik er al zit, en iedereen wakker wordt na slapen op ghb . Ik denk dat het erger worden van afkicks met herhaaldelijk gebruik simpelweg ontweken wordt door medicatie oftewel het "kindle" effect .Lastig hoe veel en om de hoeveel uur neem je?
Als ik binge om de 2 uur en tussen de 30/50ml per dag . Ik doe nooit langer dan aantal dagen 24/7 en dan meestal een 15/24 uur pauze maar ga ik daarna rustig verder . Wel wordt ik wakker om de 3 of 4 uur maar dit zegt verder niks over afhankelijkheid naar mijn mening aangezien dit met enkele dagen gebruik er al zit, en iedereen wakker wordt na slapen op ghb . Ik denk dat het erger worden van afkicks met herhaaldelijk gebruik simpelweg ontweken wordt door medicatie oftewel het "kindle" effect .
Kijk hoeveel je neemt.Meh kan niet het is geen diazepam ofzow.
Het is in ieder geval duidelijk dat dit forum topheid van debiel is . Snap zelf ook niet waarom ik hier überhaupt nog een topic post . Of je krijgt antwoord van mensen die zelf nooit ghb gebruikt hebben of het is weer een ander debiel antwoord . Iedereen weet toch nou wel dat ghb afkick ontstaat binnen 2 tot 4 uur , waar heb je het in gods naam over met meerdere dagen ? Ik zeg toch duidelijk dat ik medicijnen heb tegen de afkick ? Ik gebruik al jaren en detox zelf al jaren ,denk je nou echt dat ik zelf niet weet wat wat is ? Mijn vraag was waarom ik vrijwel helemaal geen afkick meer ervaar , en nee als je na 12 uur niks merkt dan onstaat ghb onthoudings syndroom niet ineens op dag 2 of 3 .. ooit van halfwaarde tijd gehoord ? Wat een tering nutteloos forum is dit toch ook met 10 leden actief 😂Je stopt hooguit voor 24 uur zeg je. En wat als je voor een week stopt? Dit is geen advies want ik weet dat het gevaarlijk is. En dat is dus precies mijn punt.
Als je dus 5 a 6 dagen per week gebruikt, zegt dat denk ik genoeg over je afhankelijkheid.
Ja dat heet verslaving ..Ik zou eens stoppen met het verpesten van je receptoren op deze manier. Heel slecht voor je brein. Stoppen, doorgaan, stoppen, middel A, middel B… Je hele brein raakt ontregeld zo.
Ga dan lekker weg? Dit is al de tweede keer dat je de boel loopt af te zeiken hier.Het is in ieder geval duidelijk dat dit forum topheid van debiel is . Snap zelf ook niet waarom ik hier überhaupt nog een topic post . Of je krijgt antwoord van mensen die zelf nooit ghb gebruikt hebben of het is weer een ander debiel antwoord . Iedereen weet toch nou wel dat ghb afkick ontstaat binnen 2 tot 4 uur , waar heb je het in gods naam over met meerdere dagen ? Ik zeg toch duidelijk dat ik medicijnen heb tegen de afkick ? Ik gebruik al jaren en detox zelf al jaren ,denk je nou echt dat ik zelf niet weet wat wat is ? Mijn vraag was waarom ik vrijwel helemaal geen afkick meer ervaar , en nee als je na 12 uur niks merkt dan onstaat ghb onthoudings syndroom niet ineens op dag 2 of 3 .. ooit van halfwaarde tijd gehoord ? Wat een tering nutteloos forum is dit toch ook met 10 leden actief 😂
Je kan beter door gebruiken dan steeds stoppen voor een dag tussentijds.Ja dat heet verslaving ..
Moet je maar niet van die extreem nutteloze antwoorden geven als oe je gebruikt wel veel man , oei .. ja echt waar ? Dat wist ik zelf nog niet man .Ga dan lekker weg? Dit is al de tweede keer dat je de boel loopt af te zeiken hier.
Als je 5 of 6 dagen pw gebruikt zegt dat genoeg over afhankelijkheid? Nee natuurlijk niet .. als iemand 7 dagen pw 10 ml gebruikt is niemand afhankelijk, lichamelijk afhankelijkheid onstaat met 24/7 gebruik niet kwa hoeveel dagen iemand in de week gebruikt .Je stopt hooguit voor 24 uur zeg je. En wat als je voor een week stopt? Dit is geen advies want ik weet dat het gevaarlijk is. En dat is dus precies mijn punt.
Als je dus 5 a 6 dagen per week gebruikt, zegt dat denk ik genoeg over je afhankelijkheid.
Als je mijn text goed leest dan zie je dat ik dat ook doe met 15/24 uur pauzes .Je kan beter door gebruiken dan steeds stoppen voor een dag tussentijds.
Ga zo door.Als je mijn text goed leest dan zie je dat ik dat ook doe met 15/24 uur pauzes .
Het forum is ook harm reduction gericht. Als het je niet bevalt ga je weg.Moet je maar niet van die extreem nutteloze antwoorden geven als oe je gebruikt wel veel man , oei .. ja echt waar ? Dat wist ik zelf nog niet man .
Fred debiel kroket , naar jou luister ik sowieso niet .Misschien heb je zo'n GHB spiegel opgebouwd in je bloed dat het langer duurt?
Succes met je ban zo.Fred debiel kroket , naar jou luister ik sowieso niet .
Het is een drugs forum en mijn vraag ging niet over mij de les lezen over wat ik doe niet goed is .Ga zo door.
Het forum is ook harm reduction gericht. Als het je niet bevalt ga je weg.
Ja ban maar lekker , moet nu al huilen .Succes met je ban zo.![]()
Schelden is ook niet de bedoeling.Het is een drugs forum en mijn vraag ging niet over mij de les lezen over wat ik doe niet goed is .
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."