#1
Ik doe het altijd zo en daar heb ik nogal veel commentaar op gekregen hier op het forum.
Maar ik stop avond van te voren, neem laatste dosis om te slapen. De volgende dag pak ik oxazepam op het moment dat ik normaliter G zou pakken. Dat icm wat alcohol hou ik een dag of twee vol. Daarna ben ik er vanaf, ik deed deze afkick na zo'n maand 2-3. Om mijn lichaam even te resetten.
Maar ik stop avond van te voren, neem laatste dosis om te slapen. De volgende dag pak ik oxazepam op het moment dat ik normaliter G zou pakken. Dat icm wat alcohol hou ik een dag of twee vol. Daarna ben ik er vanaf, ik deed deze afkick na zo'n maand 2-3. Om mijn lichaam even te resetten.