Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb afbouwtips?

Ghb afbouwtips?

97 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik doe het altijd zo en daar heb ik nogal veel commentaar op gekregen hier op het forum.

Maar ik stop avond van te voren, neem laatste dosis om te slapen. De volgende dag pak ik oxazepam op het moment dat ik normaliter G zou pakken. Dat icm wat alcohol hou ik een dag of twee vol. Daarna ben ik er vanaf, ik deed deze afkick na zo'n maand 2-3. Om mijn lichaam even te resetten.
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Georgie J. Aardig bedoeld, maar na zo’n lange tijd werkt dit voor mij niet. Fijn dat het voor jou wel werkt.
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Georgie J. Stop ook maar met deze goed bedoelde adviezen. Dankje wel.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meisjemetprobleem zei:
@Georgie J. Aardig bedoeld, maar na zo’n lange tijd werkt dit voor mij niet. Fijn dat het voor jou wel werkt.
Klik om te vergroten...
Laat je iets weten als je met de baclo kuur gaat beginnen Meisje met het G probleempje?
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#5
@GABA-B Bonanza Dat laat ik je zeker snel weten!!
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#6
@GABA-B Bonanza Ik ben over 2 dagen 2 dagen vrij. Ik werk nu zoiezo halve dagen. Dus het lijkt me dan een goed idee om woensdag te beginnen. Hoeveel dagen moet ik het volhouden? Ik heb strips van 25 mg, je zei 10 mg. Kan ik dan gewoon die 25 door 2e delen? Het is dan wel 12,5 natuurlijk. Kan dit kwaad? En ik slik nog steeds elke nacht 20 mg tranxene, moet ik daar mee doorgaan of stoppen of wat moet ik daar mee.
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#7
@GABA-B Bonanza Ik ga 5 februari op vakantie 12 dagen. Denk je dat ik dat veilig kan als ik woensdag over ga op de baclofen en diazepam?
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meisjemetprobleem zei:
@GABA-B Bonanza Ik ben over 2 dagen 2 dagen vrij. Ik werk nu zoiezo halve dagen. Dus het lijkt me dan een goed idee om woensdag te beginnen. Hoeveel dagen moet ik het volhouden? Ik heb strips van 25 mg, je zei 10 mg. Kan ik dan gewoon die 25 door 2e delen? Het is dan wel 12,5 natuurlijk. Kan dit kwaad? En ik slik nog steeds elke nacht 20 mg tranxene, moet ik daar mee doorgaan of stoppen of wat moet ik daar mee.
Klik om te vergroten...
Van traxene heb ik geen idee.

no worries 12.5 past er ook in. :wink:
Maar zeg concreet eens even hoeveel ML per 2 uur ?!
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Meisjemetprobleem zei:
@GABA-B Bonanza Ik ga 5 februari op vakantie 12 dagen. Denk je dat ik dat veilig kan als ik woensdag over ga op de baclofen en diazepam?
Klik om te vergroten...
Met baclo en je hartslag in het oog houden alleen is voldoende. Afh daarvan dosis herbekijken.
Maar je zal zien afkicken wordt ineens kinderspel :)

diazepam enkel voor slapie doen indien je niet kan slapen
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Showtime!!!!!
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#11
@GABA-B Bonanza Nou beter laat dan nooit maar ik ben vandaag begonnen met de baclofen. Heb sinds 8 uur vanochtend geen g meer op, wel een halve baclofen om 10 uur. Ben een beetje trillerig en wat zweten. En weet niet goed hoe ik de tijdstippen moet verdelen… 3 maal daags zeg maar, is dat gewoon als het echt niet meer haalbaar is? En is het de bedoeling dat ik het snachts niet pak als ik wakker word bijboorbeeld?

Groetjes
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo Allen, 12 uren geen ghb meer aangeraakt!!! Op naar de volgende 12 uur!
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meisjemetprobleem zei:
@GABA-B Bonanza Nou beter laat dan nooit maar ik ben vandaag begonnen met de baclofen. Heb sinds 8 uur vanochtend geen g meer op, wel een halve baclofen om 10 uur. Ben een beetje trillerig en wat zweten. En weet niet goed hoe ik de tijdstippen moet verdelen… 3 maal daags zeg maar, is dat gewoon als het echt niet meer haalbaar is? En is het de bedoeling dat ik het snachts niet pak als ik wakker word bijboorbeeld?

Groetjes
Klik om te vergroten...
12 uur is al heel netjes hoor. Je bent uit de danger zone!

Wat ik zou doen is al in de vroege ochtend een baclo binnen slaan, dan eentje in de namiddag, zoveel mogelijk spreiden zeg maar! Dan is het makkelijker om af te bouwen, je begrijpt wel wat ik bedoel.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Trillen en zweten, hartslag boven de 110-120 > dosis beetje opschalen. baclo werkt 5 uur. En voor het slapen zou ik een pammetje nemen en best diazepam.. Het belangrijkste voor het afkicken is toch dat je paar uur voldoende nachtrust hebt.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Meisjemetprobleem zei:
Dingen die ik tot beschikking heb.
Baclofen
Diazepam

Tranxene
Oxazepam
Quitiapine
Phenibut
Wat is voor mij de beste manier om af te kicken?
Klik om te vergroten...

Met Quetiapine heb ik geen ervaring, maar heb ik geen ervaring mee.. Maar lijkt maar interessant voor 't slapen, tegen de dopamine rebound! Misschien kunnen @Snuffelaar of @Spyro helpen ?
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat ook goed werkt voor 't slapen is pregabaline. maar ik denk dat je met enkel diazepam en baclofen wel uit de nood komt.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
GABA-B Bonanza zei:
Met Quetiapine heb ik geen ervaring, maar heb ik geen ervaring mee.. Maar lijkt maar interessant voor 't slapen, tegen de dopamine rebound! Misschien kunnen @Snuffelaar of @Spyro helpen ?
Klik om te vergroten...
Voor zover ik weet zouden baclofen en diazepam genoeg moeten zijn, en phenibut is een plus.

Quetiapine is een antipsychotica dat inderdaad voornamelijk gebruikt wordt als inslaper/doorslaper en stopt dopamine afgifte.

Maar ik ben geen specialist in afbouwen van GHB dus durf niet te zeggen of jezelf kunstmatig in slaap laten vallen al dan niet gevaarlijk is bij afkick.

Herinner me dacht ik wel dat @Spyro goed kan slapen op phenibut zelf.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Voor zover ik weet zouden baclofen en diazepam genoeg moeten zijn, en phenibut is een plus.

Quetiapine is een antipsychotica dat inderdaad voornamelijk gebruikt wordt als inslaper/doorslaper en stopt dopamine afgifte.

Maar ik ben geen specialist in afbouwen van GHB dus durf niet te zeggen of jezelf kunstmatig in slaap laten vallen al dan niet gevaarlijk is bij afkick.

Herinner me dacht ik wel dat @Spyro goed kan slapen op phenibut zelf.
Klik om te vergroten...
Ok duidelijk waarvoor dank, snuffel machine. dus best niet te veel klooien met stofjes.

Met phenibut zou ik niet spelen nu > baclofen is eigenlijk de verbeterde versie van phenibut op farma niveau, wat wil zeggen een selectiviteit van paar keer 100 meer op de GABA-B receptor en het lichaam breekt dit sneller af
+ je wordt er niet high van.
+ werkt amper verslavend.
DUS afbouwen is makkelijker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."