Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb afbouwtips?

Ghb afbouwtips?

97 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
GABA-B Bonanza zei:
10 mg diazepam
Klik om te vergroten...
Maar dan zit ik achteraf daar weer mee….
heb ook veel benzo’s gebruikt afgelopen maanden, vorige vrijdag 1,5mg xanax.. dat was het laatste! 10mg diazepam het beste om vnv te doen denk je?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
10mg diazepam éénmalig om vanacht tot rust te komen is een optie. Maar zo verslavend, pas echt op!
v
verrekijkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
yes snap ik, benzo’s brengen bij mij de avond erna al direct een ander gevoel met het slapen gaan.
lig dan veel langer wakker en slaap minder diep!
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beter eens een nacht "slapen" dan kan je helderder denken
L
Lizzy.simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi hoi, ik kan jullie advies hierin ook hard gebruiken!

Ik ben nog vrij onbekend met Baclofen.
Ik probeer dadelijk op 0,5mg per uur ghb dosis te zitten.

Hoe kan ik het beste en met welke hoeveelheid overstappen naar Baclofen?

Kan ik hiermee het beste mee beginnen eind avond / voor bedtijd?
Of is baclofen (in combi oxa, temazepam of etizolam) niet sterk genoeg meteen en word dan een onrustige nacht met na 2u wakker worden en veel wakker liggen voorspeld?
Of kan ik hier beter mee beginnen vanaf de ochtend uren en vanaf dan starten?

Hoelang duurt het ongeveer voordat de baclofen inwerkt? En wat is jullie ervaring betreft werkingsduur?
(ik las bij auteur dit bericht zo'n circa 5u?)
En krijg je van baclofen ook Energiedipjes, vermoeidheid, niet scherp zijnde, duf etc. van?? Of kan je hier ook echt gewoon normaal op functioneren? (werken haha)

Ik las eerder advies voor MeisjeMetProbleempje 3x 10mg om de 6u ongeveer.
Ik zelf ben begin 20 jaar, 1,67m en zo'n 75kilo.

Ik zit paar maanden nu 24/7 eraan..

Sorry voor de veelal vragen maar ik ben erg onwetende hierin, hihi
Alle adviezen zijn van harte welkom!!!
Alvast bedankt!! :)

Xx Lizz

Ps. Super goed gedaan en fijn dat het gelukt is MeisjeMetProbleempje!
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Update over mij. Het is stilletjes geweest, te stil. Helaaas ben ik weer terug gevallen en weer terug bij af. En zeker met een dikke benzo verslaving erbij. Ik ben er nu achter dat de tranxene die ik al maanden elke avond slik gelijk staat aan 45 mg diazepam. Ook die zal ik voorzichtig gaan afbouwen. Dus ik weet weet weer wat me te doen staat. Ik heb weer alle middeltjes in huis wat ik hier boven vermeld heb. Het is mij natuurlijk eerder gelukt. Maar na mijn vakantie is het na een weekendje ‘want ik dacht dat moet kunnen’ Natuurlijk niet. Weer fout gegaan. Dan weten jullie weer even hoe of wat. Ik heb zoveel aan jullie reacties en steun gehad. Dus probeer jullie weer mee te nemen in het proces dit keer. Voor nu slapen en morgen meer.

Lieve groetjes <3 van het meisje met probleem, wat nog geen meisje zonder probleem is haha.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meisjemetprobleem zei:
Update over mij. Het is stilletjes geweest, te stil. Helaaas ben ik weer terug gevallen en weer terug bij af. En zeker met een dikke benzo verslaving erbij. Ik ben er nu achter dat de tranxene die ik al maanden elke avond slik gelijk staat aan 45 mg diazepam. Ook die zal ik voorzichtig gaan afbouwen. Dus ik weet weet weer wat me te doen staat. Ik heb weer alle middeltjes in huis wat ik hier boven vermeld heb. Het is mij natuurlijk eerder gelukt. Maar na mijn vakantie is het na een weekendje ‘want ik dacht dat moet kunnen’ Natuurlijk niet. Weer fout gegaan. Dan weten jullie weer even hoe of wat. Ik heb zoveel aan jullie reacties en steun gehad. Dus probeer jullie weer mee te nemen in het proces dit keer. Voor nu slapen en morgen meer.

Lieve groetjes <3 van het meisje met probleem, wat nog geen meisje zonder probleem is haha.
Klik om te vergroten...
Ja anders moest je je user name veranderen..
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
GABA-B Bonanza zei:
Ja anders moest je je user name veranderen..
Klik om te vergroten...
Is een goed idee.. Een krachtige naam is nodig 😇
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#9
@GABA-B Bonanza Hahhahaha ja 😂
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#10
@De Rijdende Rachid Haha dankje wel🙂
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Steun en support heb je! Weet me te vinden, je kan mij 24/7 benaderen! Of ik daadwerkelijk 24/7 antwoord , nee maar ik zal je zsm antwoorden en je verhalen aanhoren en je steunen zover ik kan.

You can do it!

DonkeyGonz
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Georgie J. Stop ook maar met deze goed bedoelde adviezen. Dankje wel.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meisjemetprobleem zei:
@Georgie J. Aardig bedoeld, maar na zo’n lange tijd werkt dit voor mij niet. Fijn dat het voor jou wel werkt.
Klik om te vergroten...
Laat je iets weten als je met de baclo kuur gaat beginnen Meisje met het G probleempje?
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#14
@GABA-B Bonanza Dat laat ik je zeker snel weten!!
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#15
@GABA-B Bonanza Ik ben over 2 dagen 2 dagen vrij. Ik werk nu zoiezo halve dagen. Dus het lijkt me dan een goed idee om woensdag te beginnen. Hoeveel dagen moet ik het volhouden? Ik heb strips van 25 mg, je zei 10 mg. Kan ik dan gewoon die 25 door 2e delen? Het is dan wel 12,5 natuurlijk. Kan dit kwaad? En ik slik nog steeds elke nacht 20 mg tranxene, moet ik daar mee doorgaan of stoppen of wat moet ik daar mee.
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#16
@GABA-B Bonanza Ik ga 5 februari op vakantie 12 dagen. Denk je dat ik dat veilig kan als ik woensdag over ga op de baclofen en diazepam?
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meisjemetprobleem zei:
@GABA-B Bonanza Ik ben over 2 dagen 2 dagen vrij. Ik werk nu zoiezo halve dagen. Dus het lijkt me dan een goed idee om woensdag te beginnen. Hoeveel dagen moet ik het volhouden? Ik heb strips van 25 mg, je zei 10 mg. Kan ik dan gewoon die 25 door 2e delen? Het is dan wel 12,5 natuurlijk. Kan dit kwaad? En ik slik nog steeds elke nacht 20 mg tranxene, moet ik daar mee doorgaan of stoppen of wat moet ik daar mee.
Klik om te vergroten...
Van traxene heb ik geen idee.

no worries 12.5 past er ook in. :wink:
Maar zeg concreet eens even hoeveel ML per 2 uur ?!
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meisjemetprobleem zei:
@GABA-B Bonanza Ik ga 5 februari op vakantie 12 dagen. Denk je dat ik dat veilig kan als ik woensdag over ga op de baclofen en diazepam?
Klik om te vergroten...
Met baclo en je hartslag in het oog houden alleen is voldoende. Afh daarvan dosis herbekijken.
Maar je zal zien afkicken wordt ineens kinderspel :)

diazepam enkel voor slapie doen indien je niet kan slapen
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Showtime!!!!!
M
MeisjemetprobleemLid
01-01-2024, 00:00
#20
@GABA-B Bonanza Nou beter laat dan nooit maar ik ben vandaag begonnen met de baclofen. Heb sinds 8 uur vanochtend geen g meer op, wel een halve baclofen om 10 uur. Ben een beetje trillerig en wat zweten. En weet niet goed hoe ik de tijdstippen moet verdelen… 3 maal daags zeg maar, is dat gewoon als het echt niet meer haalbaar is? En is het de bedoeling dat ik het snachts niet pak als ik wakker word bijboorbeeld?

Groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."