#1
@De Rijdende Rachid Haha dankje wel🙂
Ik deed dit regelmatig, bijv na 3-4mnd 24/7 gebruik, even een weekend afkicken bijv.Maar het is gewoon gevaarlijk… Je hebt dan misschien net geluk gehad.
Afbouwen/afkicken is sowieso gevaarlijk. Maar dit is echt onverantwoord
Fijn dat het werkt voor je, maar vind het gevaarlijk om te adviseren. Er zijn een hoop veiligere manieren.Ik deed dit regelmatig, bijv na 3-4mnd 24/7 gebruik, even een weekend afkicken bijv.
Dat absoluut zeker, maar het gaat om tips en dan kan TS zelf de keuze en manier maken hoe en wat tochFijn dat het werkt voor je, maar vind het gevaarlijk om te adviseren. Er zijn een hoop veiligere manieren.
Ik snap je insteek, maar waarom extra gevaarlijk bezig zijn als het veel veiliger kan?Dat absoluut zeker, maar het gaat om tips en dan kan TS zelf de keuze en manier maken hoe en wat toch
Vorige keer na lang doorvragen bleek je nog niet lichamelijk verslaafd te zijn, dus na een weekend gebruik is dit wel de goeie methode.Hoezo?.. Ik vertel alleen mijn ervaringen en mijn manier van afbouwen, wat voor de een niet werkt kan voor een ander wel werken toch. TS kan alle info gebruiken en zelf een keuze maken hoe diegene dat gaat oplossen. Alle tips zijn meegenomen toch?
Je weet toch ook dat TS starters zeker rond stoppen met G in pure paniek zitten en gewoon eerste adviezen opvolgen, of weet je dat toch niet?Dat absoluut zeker, maar het gaat om tips en dan kan TS zelf de keuze en manier maken hoe en wat toch
Ik denk dat je het beste professionele hulp hier bij moet hebben..
Ik zou sws je dosis moet minderen of ipv om de 2 uur om de 4 uur moet doen.
Mag ik vragen wat ghb voor effect op je heeft?
Ik heb zelf ook ptss en een depressieve stemmingsstoornis en gebruik ook redelijk vaak ghb en als ik sochtends een dosis neem begint mijn dag wat soepeler.
Dus ik begrijp je heel goed.
Hoop dat je de hulp krijgt die je nodig hebt
Ja
@GABA-B Bonanza wanneer en hoe zou ik kunnen overstappen op baclofen dit is voor mij de eerste keer dit middel en benzo’s? Heb je tips wat ik wel en niet moet doen?Neen juist niet, ze heeft alle middeltjes in huis om er met een slim schema van af te komen. Die baclofen is goud waard!
Professionele hulp is een lijdensweg, elke 2 uur nieuwe dosis krijgen en elke nieuwe dag dosis naar beneden met 0,2ml
Ja het is belangrijk dat je dit soort zaken deelt met je psycholoog!Hallo Allen! Bedankt voor jullie reacties. Ik ben al aan het minderen met mijn gebruik. Ik loop al bij een psycholoog voor ptss en mijn depressie. Daarbij gekomen is ook een burn-out. Ik kreeg echter wel last van waanideeën en vreselijke dromen. Ik weet dat dit er bij hoort helaas. Is het handig om met mijn psycholoog te bespreken? Nogmaals bedankt voor jullie hulp. Als ik zo ver mogelijk ben afgebouwd wil ik overstappen op baclofen en de nodige pammetjes. En daarna op quitiapine om door de kunnen slapen.
Naar welke dosis ML/2 uur denk je uiteindelijk te gaan alvorens de overstap? Hoe lager deze is hoe minder baclo nodig is..@GABA-B Bonanza wanneer en hoe zou ik kunnen overstappen op baclofen dit is voor mij de eerste keer dit middel en benzo’s? Heb je tips wat ik wel en niet moet doen?
Ik zou sws je dosis moet minderen of ipv om de 2 uur om de 4 uur moet doen.
Mijn gewicht is 55 kilo. Hoeveel er nodig is en wat haalbaar is zonder te veel klachten. Zit nu op 2.7 per ander half uur..Naar welke dosis ML/2 uur denk je uiteindelijk te gaan alvorens de overstap? Hoe lager deze is hoe minder baclo nodig is..
Wat is je gewicht (mag ook privé)?
Absoluut niet doen bij GHB verslaving........
Nu voor ts;
ELKE 2 UUR STRIKT. 24/7. Alleen dan kan je succesvol afbouwen van GHB. Na 4 uur ben je te ver in ontwenning om nog uit de ontwenning te komen met je normale dosering. Moet je weer meer pakken. Weg afbouw.
Sowieso zou ik gewoon hiermee naar de huisarts stappen. Je hebt onderliggende problematiek. Daarnaast is voor zelfstandig afbouwen enorm veel discipline nodig. In mijn ogen is de beste manier altijd een detox in gaan.
Ik heb 5 keer in de detox gezeten voor GHB verslaving dus ik weet hoe het spelletje werkt. Zo sluw maar als je er eenmaal aan zit is t echt de hel. Dus zoek gewoon de hulp die je nodig hebt oke?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."