#1
Hoezo geur? Als ik het een tijdje laat pruttelen is het gegarandeerd geurvrij!
SjitHeppens zei:Hoezo geur? Als ik het een tijdje laat pruttelen is het gegarandeerd geurvrij!
SmartieAndMe zei:SjitHeppens zei:Hoezo geur? Als ik het een tijdje laat pruttelen is het gegarandeerd geurvrij!
Hoeveel procent GHB blijft er dan nog over?
SjitHeppens zei:SmartieAndMe zei:SjitHeppens zei:Hoezo geur? Als ik het een tijdje laat pruttelen is het gegarandeerd geurvrij!
Hoeveel procent GHB blijft er dan nog over?
Volgens mijn formule zat in de laatste batch ca 650 mg/ml. Die was ook behoorlijk stroperig, wat op zich al een goede indicatie is.
Zoutige geur? Hoe ruikt zout? Misschien heb ik daar geen neus voor... Eerder rook ik altijd nog een chemisch luchtje. Dat is met het "napruttelen" verleden tijd.
Zeelucht misschien? Vroeger, toen ik naar Scheveningen fietste, wist ik door die lucht dat ik er bijna was. Lang niet meer geroken, helaas. En zeker niet aan GHBSmartieAndMe zei:Hoe leg je een geur uit op een forumSjitHeppens zei:Zoutige geur? Hoe ruikt zout? Misschien heb ik daar geen neus voor...![]()
SjitHeppens zei:Zeelucht misschien? Vroeger, toen ik naar Scheveningen fietste, wist ik door die lucht dat ik er bijna was. Lang niet meer geroken, helaas. En zeker niet aan GHBSmartieAndMe zei:Hoe leg je een geur uit op een forumSjitHeppens zei:Zoutige geur? Hoe ruikt zout? Misschien heb ik daar geen neus voor...![]()
![]()
Nope, niet alle stoffen die op GHB werken zijn MAO-remmers.Vlindertje91 zei:En als het op GABA werkt, is GHB dan niet toevallig ook een MAO-remmer?
hetzelfde geld voor stoffen die met gaba werkenFool zei:Nope, niet alle stoffen die op GHB werken zijn MAO-remmers.Vlindertje91 zei:En als het op GABA werkt, is GHB dan niet toevallig ook een MAO-remmer?
Ik heb zelf al eens de fout gemaakt van een tweede dosis te nemen nadat de eerste nog niet op volle kracht was. Een dosis is bij ons een bijna vol dopje van een fridrankflesje. Resultaat was dat ik na een kwartier bewusteloos ben gegaan en dat een vriend enkele uren in paniek bij mij heeft gezeten en me koelde met natte washandjes etc.Er zijn al ongelukken mee gebeurt wat het een slechte naam heft gegeven vrees ik.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."