Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB: informatie om risico's te verminderen

GHB: informatie om risico's te verminderen

35 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
S
SjitHeppensLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoezo geur? Als ik het een tijdje laat pruttelen is het gegarandeerd geurvrij!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
SjitHeppens zei:
Hoezo geur? Als ik het een tijdje laat pruttelen is het gegarandeerd geurvrij!
Klik om te vergroten...

Hoeveel procent GHB blijft er dan nog over?

Alles wat ik tot nu toe gehad heb heeft een heel herkenbare zoutige geur. Laatste die ik had was ruim 60 procent zelfs en die proefde je ook heel duidelijk.

is met Duitse GBL trouwens
S
SjitHeppensLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
SjitHeppens zei:
Hoezo geur? Als ik het een tijdje laat pruttelen is het gegarandeerd geurvrij!
Klik om te vergroten...

Hoeveel procent GHB blijft er dan nog over?
Klik om te vergroten...

Volgens mijn formule zat in de laatste batch ca 650 mg/ml. Die was ook behoorlijk stroperig, wat op zich al een goede indicatie is.

Zoutige geur? Hoe ruikt zout? Misschien heb ik daar geen neus voor... Eerder rook ik altijd nog een chemisch luchtje. Dat is met het "napruttelen" verleden tijd.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SjitHeppens zei:
SmartieAndMe zei:
SjitHeppens zei:
Hoezo geur? Als ik het een tijdje laat pruttelen is het gegarandeerd geurvrij!
Klik om te vergroten...

Hoeveel procent GHB blijft er dan nog over?
Klik om te vergroten...

Volgens mijn formule zat in de laatste batch ca 650 mg/ml. Die was ook behoorlijk stroperig, wat op zich al een goede indicatie is.

Zoutige geur? Hoe ruikt zout? Misschien heb ik daar geen neus voor... Eerder rook ik altijd nog een chemisch luchtje. Dat is met het "napruttelen" verleden tijd.
Klik om te vergroten...

Hoe leg je een geur uit op een forum :tearsofjoy:

Stroop is een goede indicatie inderdaad, want hoe sterker GHB is hoe stroperiger het wordt. Volgens mij is de max 67% GHB en daarna wordt het volgens mij te dik om te schenken. Uiteraard wel blijven testen want er kan meer mee foutgaan!
S
SjitHeppensLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
SjitHeppens zei:
Zoutige geur? Hoe ruikt zout? Misschien heb ik daar geen neus voor...
Klik om te vergroten...
Hoe leg je een geur uit op een forum :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Zeelucht misschien? Vroeger, toen ik naar Scheveningen fietste, wist ik door die lucht dat ik er bijna was. Lang niet meer geroken, helaas. En zeker niet aan GHB :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
SjitHeppens zei:
SmartieAndMe zei:
SjitHeppens zei:
Zoutige geur? Hoe ruikt zout? Misschien heb ik daar geen neus voor...
Klik om te vergroten...
Hoe leg je een geur uit op een forum :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Zeelucht misschien? Vroeger, toen ik naar Scheveningen fietste, wist ik door die lucht dat ik er bijna was. Lang niet meer geroken, helaas. En zeker niet aan GHB :)
Klik om te vergroten...

Haha goede gok, maar nee dat komt in de verste verte niet in de buurt.

Ga binnenkort wel eens een reuksessie houden haha :P
a
abiertopenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat is het verschil tussen GHB alleen nemen of GHB in combinatie met XTC ?
s
stynLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb zelfs al eens een percentage gehaalt van +90% xp na een dagje in mijne frigo, 2graden zag het eruit als 1dikke witte pasta-achtige liter xp lol

en als je xtx en ghb-gbl tesamen neemt, breek u pilletje in 2 en pak de normale ghb dosis die je gewent bent :) ik garandeer u dat je nog altijd hallucineren effecten krijgt, ghb verhoogt het xtc gevoel 3keer
T
TigerTank42Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De effecten stapelen zich op denk ik. Ik weet het niet precies meer want ik was vaak veel te van de kaart om het echt te kunnen zeggen wat nou van de XTC en wat nou van de GHB kwam. Wat ik je wel kan vertellen is dat GHB heerlijk is na een avondje flink aan de XTC :wink:
s
stynLid
01-01-2024, 00:00
#10
btw hoe je kan herkennen of het gbl of ghb is , schud met het flesje, ghb zijn belletjes in, hoe dikker de belletjes en hoe trager de belletjes omhoog gaan hoe straffer, wie heeft nu een testkliniek nodig xp ik kan het zo uit mijn hoofd zeggen tussen welke percentage het ligt ;p


gbl ziet eruit zoals water, en als je schud krijg je geen schuim , tenzei het met water is verdund, dan heb je verdunde gbl , tadaaaa, amai wa een pruters hier zenneh
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Die stroperigheid, bekijken jullie dat als het gekoeld is of als het op kamertemperatuur is? Mijn lief heeft gehaald en heeft het in de vriezer gestopt (blijkbaar moet dat ofzo) maar elke vloeistof is stroperiger als het kouder is dan als het warmer is. Dus op welke temperatuur kan ik zeggen "ja dit is goeie"?

En als het op GABA werkt, is GHB dan niet toevallig ook een MAO-remmer?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vlindertje91 zei:
En als het op GABA werkt, is GHB dan niet toevallig ook een MAO-remmer?
Klik om te vergroten...
Nope, niet alle stoffen die op GHB werken zijn MAO-remmers.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fool zei:
Vlindertje91 zei:
En als het op GABA werkt, is GHB dan niet toevallig ook een MAO-remmer?
Klik om te vergroten...
Nope, niet alle stoffen die op GHB werken zijn MAO-remmers.
Klik om te vergroten...
hetzelfde geld voor stoffen die met gaba werken
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Excuses, dat bedoelde ik ook. :P

Maar dat maakt mijn andere statement niet onwaar. xD
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Probeerenleer zei:
Er zijn al ongelukken mee gebeurt wat het een slechte naam heft gegeven vrees ik. :(
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf al eens de fout gemaakt van een tweede dosis te nemen nadat de eerste nog niet op volle kracht was. Een dosis is bij ons een bijna vol dopje van een fridrankflesje. Resultaat was dat ik na een kwartier bewusteloos ben gegaan en dat een vriend enkele uren in paniek bij mij heeft gezeten en me koelde met natte washandjes etc.
GHB is leuk en geeft dezelfde warme knuffelachtige roes als mdma, maar is moeilijk te doseren...
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit topic is inmiddels zo achterhaald en foutief dat het eigenlijk gedelete zou moeten worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."