Beste lezers!
Alweer de zoveelste verslag binnen een korte tijd/periode.
Vanavond was ik bij een vriend en zijn vriendin op visite. Zij blowen zeven dagen in de week en vanavond heb ik voor voor het eerst goed geblowd. Alles werd steeds intenser totdat ik een gevoel had trippy te zijn (ik rookte veel en ik blow nooit).
Ineens besefte ik waarom ik de laatste tijd steeds bang/anstig word in mijn trips (paddos'salvia). Ik zal proberen om precies te omschrijven wat ik allemaal gezien heb, ik weet ook dat alles wat ik gezien heb meer is dan wat een gemiddelde tripper heeft gezien/meegemaakt.
a. Ergens zooooooooooo verrrrrrrrr weg zijn met jouw gedachten, dan jezelf in het diepste van oneindigen waarnemen en de betekennis van een woord helemaal begrijpen.
b. Met salvia heb ik meerdere Goden gezien, een totaal onbekend wereld, de gordijnen die opzij gingen en een sproojeswereld werd geopenbaard, punt en punt gaaf, mensen(ouderen, jongeren van verschillende leeftijden in een bazar, wel als een echte sprookje!), Goden, apparaten etc.
c. Met salvia tijdreizen, sterven (ik weet zeker dat ik mijn eigen dood heb beleefd), dit laatste maakt me nog steeds angstig, ik wil niet dood, ik weet dat het iets moois is, maar toch dat afstand doen... ik mijn salvia trips zit ik als het ware niet in mijn menselijke lichaam, ik ben zo ver weg dat ik me niet meer bewust ben van mijn bestaan, ik ben echt ergens anders! Ik besef ben dat ik het ben, maar ik merk dat ik een andere werkelijkheid bleef!
d. Met paddo's op een appart entiteit zien waaruit rook naar boven komt. Dat rook vervormd uiteindelijk een mooi landschap, mooier dat alles hier op aarde, sprookachtige huizen, bergen, bomen, dorpen bla bla
Het gevoel alles te begrijpen, jouw verstand is leeg/weg, is vervangen door iets groter,mooier/perfects!
Het gevoel op meerdere plaatsen teglelijk te zijn. In jouw eigen lichaam neer gegooid worden door een paar/groot entiteit...
Ik kan zo echt verder gaan. Ik ben bang nu voor/door alles wat ik gezien /ervaren heb. Wat was er bijv. met mij gebeurd als ik nooit met paddo's,salvia en ayahuasca niet had geexpirementeerd ?
Ik kan de ervaringen terug roepen wanneer ik dat wil en opnieuw kunnen herbleven wat ik ervaren heb.
Ik vraag me af of meer inzichten krijgen dan wat je normaal gekregen hebt, is dat wel goed voor je?Psychedelica is serieus, heel serieus! Hoe meer ik ervan snoep, des te meer ik achter kom wat deze middelen werkelijk kunnen veroorzaken.
Ik heb meer respect gekregen voor deze planten/middelen en weet dat ze je een harde les kunnen leren!
Ik kan nu toch niet terug, maar als ik mijn ervaringen aan iemand anders had kunnen geven, had ik het misschien overwogen!!!
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk heb kunnen maken wat ik ervaar, want ik kan niet omschrijven als je een punt breikt dat je werkelijk alles kunt bleven, bijv. met ayahusca heb ik de dood van Timothy Treadwell voorgestld en aangevoeld, zoiets maakt me ook best angstig!!!
Als er vragen zijn, zal ik ze met plezier beantwoorden...