#1
Vette Shizzle man! Klinkt zeker als een heftige ervaring. Voelde je erna fysiek weer normaal? Of duurde dat een tijdje?
X
X

Er was wel even sprake van paniek, maar ik had te veel concentratie nodig om uit te zoeken waar ik was om echt tijd te hebben voor angst.henkie84 zei:Ben je paniekerig geweest tijdens je ervaring? Wil je het nog wel 'ns doen?
Ja dat vond ik ook, ik heb reports gelezen over buitenaards leven dat een vriendelijk welkomstcommitee organiseerde, maar dit voelde eerder vijandig.Dumpy zei:Heftige ervaring man! Toch redelijk 'donkere' ervaring voor DMT...
Thuis in bed, onder de dekens :þValentijntje zei:Wat was precies de gehele setting?
Ik heb geen idee wat het betekent. Ik had niet het idee dat het erg persoonsgebonden was, alsof het zo hoort te gaan, alsof ze me aan het testen waren en het bij iedereen op die manier gebeurt. Pff.. het is zo verrot moeilijk uit te leggen, dit is echt iets dat je gedaan moet hebben om er een beeld bij te krijgen.Riel zei:Hahaha mooi geschreven! iedere trip betekend wel iets. Jouw verhaal lezend is het misschien wel dat je bang bent om de grip op de werkelijkheid te verliezen. Of je vind het gewoon een eng idee dat je in een gekkenhuis terechtkomt terwijl je eigenlijk helemaal niet gek bent. Mmisschien weet je diep van binnen dat je moet minderen met drugs maar doe je het toch nog te vaak? Of is het iets met je ouders?
Het is allemaal heel persoonlijk en jij bent de enige die het kunt begrijpen. Het blijven jouw hersens die die beelden produceren enkel geactiveerd door een stofje.
Mooi report![]()
Ik weet niet hoe raar dat is, dit was mn eerste keer en ik heb geprobeerd alles zo goed mogelijk te beschrijven. Ik had nog niet veel informatie over dmt gezocht, dus de dingen die ik zag waren niet suggestief. Het is gelig kristal schaafsel, ziet er een beetje uit als versplinterd glas ofzo.Tripper zei:Beetje vaag dat je zo hard bent gegaan op 35mg. Daar krijg ik geen breakthrough van. Hoe zag die DMT eruit, oranje gel of wit tot geel poeder?
Thanks! Ik heb een glazen pijp met een spiraal, in het kopje een gaasje, daar een klein laagje as op, dan de dmt erbij en een dikker laagje as boven op.ErnstJünger zei:Prachtig verslag!
Ik denk dat dit echt wel het verste is dat je kan gaan op DMT!![]()
Helemaal in lijn met Strassman's verslagen overigens.
Het was dus 35 mg, las ik.
Welke methode heb je gebruikt?
ExceptionalInsight zei:Ik heb een glazen pijp met een spiraal, in het kopje een gaasje, daar een klein laagje as op, dan de dmt erbij en een dikker laagje as boven op.
Het wordt tijd dat ik er boeken over ga lezen, ongelooflijk wat een krachtig spul!

ErnstJünger zei:Prachtig verslag!
Ik denk dat dit echt wel het verste is dat je kan gaan op DMT!![]()
Helemaal in lijn met Strassman's verslagen overigens.
Ik kon de kristallen niet zien, ze zaten immers tussen de laagjes as, maar ik wist wel dat de verbrandingstemperatuur vrij laag is. Het is me niet opgevallen dat het is gaan lekken, ik zal daar de volgende keer op letten.ErnstJünger zei:Aha! Dat is interessant!
Je hebt dus geen staalspons gebruikt, maar een gewoon gaasje.
Zag je niet dat de DMT-kristallen wegvluchtten van de vlam? Lekten de vloeibare kristallen dan niet door je gaasje?
Was er iemand bij je die het al eerder op deze wijze gedaan had?
Gebruikerservaringen delen hoort erbij.![]()
Tripper zei:Strassman gebruikte voor zijn vrijwilligers tot 600mg, dan ga je zo ver dat je het helemaal niet meer weet. Met gebruik van MAOi kun je beter de trips onthouden. Als je 65 tot 70mg neemt dan ga je nog harder, dieper en langer.
Dat ging naar mijn verbazing vrij snel, zodra ik mijn bureaustoel herkende kwam alles heel snel weer terug. Daarna voelde ik me echt herboren en dolgelukkig dat alles weer werkte zoals het hoort. Eten en drinken smaakten echt heerlijk en ik heb toen mn lekkerste jointje ooit gerookt :ÐDrientje zei:Vette Shizzle man! Klinkt zeker als een heftige ervaring. Voelde je erna fysiek weer normaal? Of duurde dat een tijdje?
X
En terecht! Het is nergens mee te vergelijken, met niets dat ik tot nu toe heb gedaan althans. Ik werd gewoon wakker in een andere wereld, deze bestond niet meer.. echt té bizarShroomfan zei:Die DMT komt hoger en hoger op mijn 'to do' lijstje , hoor!![]()
Dit zou ook een theorie kunnen zijn, maar dit vind ik veelste makkelijkRiel zei:Hahaha mooi geschreven! iedere trip betekend wel iets. Jouw verhaal lezend is het misschien wel dat je bang bent om de grip op de werkelijkheid te verliezen. Of je vind het gewoon een eng idee dat je in een gekkenhuis terechtkomt terwijl je eigenlijk helemaal niet gek bent. Mmisschien weet je diep van binnen dat je moet minderen met drugs maar doe je het toch nog te vaak? Of is het iets met je ouders?
Het is allemaal heel persoonlijk en jij bent de enige die het kunt begrijpen. Het blijven jouw hersens die die beelden produceren enkel geactiveerd door een stofje.
Mooi report![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."