Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT – Alien abduction

DMT – Alien abduction

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vette Shizzle man! Klinkt zeker als een heftige ervaring. Voelde je erna fysiek weer normaal? Of duurde dat een tijdje?

X
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugs: DMT
Dosis: *Bij nader inzien gewijzigd naar 'onbekend'
Sitters: 0
Stemming: Gezonde zenuwen, een heleboel.

Compleet met stomheid geslagen was ik toen in razend tempo de foto’s van mn muur werden gevreten en er buitenaardse artsen door de vloer mijn kamer binnenkwamen. Een seconde later werd ik geteleporteerd naar een wereld hier ver vandaan.
“Waar ben ik!? Wat is er gebeurd!? Wat is dit!?” De enige gedachten die door mijn hoofd raasden toen ik wakker werd in een kamer, niet vierkant, niet rond, alleen kamer. De randen van het glas-in-lood waar de kamer van was gemaakt straalden een zware duisternis uit, dit in tegenstelling tot de felgelkeurde neon die van het glas af schitterde met alle kleuren die je je kunt bedenken.

De artsen, gemaakt van schaduw, stonden met mijn ouders om mij heen in de glas in lood kamer. Ik zat op de grond in een dwangbuis, ik had geen benul van wat er gebeurd was, mijn ouders ook niet. Heel schijnheilig deden de dokters alsof ze ook nog niet wisten wat er aan de hand was. Ik had een klap van de malle molen gekregen, en dat was hun schuld, dat wist ik zeker, zij hadden mij gek gemaakt! Ze stonden met van die notitieblaadjes en ik wist zeker dat ze daar aantekeningen hadden over mijn vorderingen. Hoewel ik ze niet hoorde praten en moeilijk kon zien, zag ik dat ze wel degelijk in gesprek waren, ze bogen een beetje naar elkaar toe, ik neem aan om te fluisteren, ze schreven af en toe wat dingen op.
Ze onderzochten me niet met scalpels en ander eng doktersgereedschap, maar telepatisch, ze maakten wel een puinhoop van mn toch al zo verwarde hoofd.

Ik had geen herinneringen meer, ik wist niks, niet waar ik vandaan kwam, niet waar ik was en niet wat daar in godsnaam gebeurde. Maar ik probeerde me zo snel mogelijk aan de situatie aan te passen, ik probeerde me voor te stellen hoe het leven nu verder moest. Maar eerst moest ik wennen aan de nieuwe zwaartekracht.. ik faalde hopeloos. Ik wist niet wat boven of onder was, wat links of rechts was, of ik op de vloer of op het plafond zat.

Mn evenwicht werd ook zwaar verstoord door een irritant hard geluid, een soort zoemend, zagend hoofdpijn geluid. Het kostte veel moeite om op het plafond(?) rechtop te blijven zitten, rechtop voelde immers als ondersteboven. Ineens zag ik iets blauws, het leek op mn bureaustoel.. Het was mn bureaustoel! En ineens begon ik andere dingen in mijn kamer te herkennen, maar wel nog steeds in extreme glas in lood stijl met neon lichten. Compleet verbouwereerd en nog met weinig besef van wat er gebeurd was was ik terug op aarde.

Tranen van geluk, nouja bijna dan. Ik was zo ontzettend blij dat ik niet gek geworden was. In mn hoofd kan ik nog precies zien hoe het eruit zag, ik weet nog precies hoe ik me voelde, ik heb alleen geen idee wat de fuck er nu gebeurd is. Het is ook onmogelijk om te vertellen hoe het was.. dit zijn de woorden die ik er voor heb kunnen vinden, maar die zeggen niet genoeg.

Ik had niet gedacht om voorlopig iets mooiers te vinden dan LSD, maar pff LSD is een klappertjespistool, DMT is een all out atomic bomb!
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow, een erg intense ervaring! Ben benieuwd naar mijn 1e keer vanavond. Ben je paniekerig geweest tijdens je ervaring? Wil je het nog wel 'ns doen? Mooi beschreven.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heftige ervaring man! Toch redelijk 'donkere' ervaring voor DMT...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt heel intens, bijzondere ervaring! Zeer interessant om zo over te lezen ook.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat was precies de gehele setting?

Erg intressant report trouwens, heftig spul dat DMT :wave:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahaha mooi geschreven! iedere trip betekend wel iets. Jouw verhaal lezend is het misschien wel dat je bang bent om de grip op de werkelijkheid te verliezen. Of je vind het gewoon een eng idee dat je in een gekkenhuis terechtkomt terwijl je eigenlijk helemaal niet gek bent. Mmisschien weet je diep van binnen dat je moet minderen met drugs maar doe je het toch nog te vaak? Of is het iets met je ouders?

Het is allemaal heel persoonlijk en jij bent de enige die het kunt begrijpen. Het blijven jouw hersens die die beelden produceren enkel geactiveerd door een stofje.

Mooi report :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
henkie84 zei:
Ben je paniekerig geweest tijdens je ervaring? Wil je het nog wel 'ns doen?
Klik om te vergroten...
Er was wel even sprake van paniek, maar ik had te veel concentratie nodig om uit te zoeken waar ik was om echt tijd te hebben voor angst.
En ik wil het zeker nog wel een keer doen, ik heb nog genoeg voor 3 keer deze dosis.
Dumpy zei:
Heftige ervaring man! Toch redelijk 'donkere' ervaring voor DMT...
Klik om te vergroten...
Ja dat vond ik ook, ik heb reports gelezen over buitenaards leven dat een vriendelijk welkomstcommitee organiseerde, maar dit voelde eerder vijandig.
Valentijntje zei:
Wat was precies de gehele setting?
Klik om te vergroten...
Thuis in bed, onder de dekens :þ
Riel zei:
Hahaha mooi geschreven! iedere trip betekend wel iets. Jouw verhaal lezend is het misschien wel dat je bang bent om de grip op de werkelijkheid te verliezen. Of je vind het gewoon een eng idee dat je in een gekkenhuis terechtkomt terwijl je eigenlijk helemaal niet gek bent. Mmisschien weet je diep van binnen dat je moet minderen met drugs maar doe je het toch nog te vaak? Of is het iets met je ouders?

Het is allemaal heel persoonlijk en jij bent de enige die het kunt begrijpen. Het blijven jouw hersens die die beelden produceren enkel geactiveerd door een stofje.

Mooi report :)
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee wat het betekent. Ik had niet het idee dat het erg persoonsgebonden was, alsof het zo hoort te gaan, alsof ze me aan het testen waren en het bij iedereen op die manier gebeurt. Pff.. het is zo verrot moeilijk uit te leggen, dit is echt iets dat je gedaan moet hebben om er een beeld bij te krijgen.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Prachtig verslag!
Ik denk dat dit echt wel het verste is dat je kan gaan op DMT! :hearteyes:
Helemaal in lijn met Strassman's verslagen overigens.

Het was dus 35 mg, las ik.
Welke methode heb je gebruikt?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beetje vaag dat je zo hard bent gegaan op 35mg. Daar krijg ik geen breakthrough van. Hoe zag die DMT eruit, oranje gel of wit tot geel poeder?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tripper zei:
Beetje vaag dat je zo hard bent gegaan op 35mg. Daar krijg ik geen breakthrough van. Hoe zag die DMT eruit, oranje gel of wit tot geel poeder?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet hoe raar dat is, dit was mn eerste keer en ik heb geprobeerd alles zo goed mogelijk te beschrijven. Ik had nog niet veel informatie over dmt gezocht, dus de dingen die ik zag waren niet suggestief. Het is gelig kristal schaafsel, ziet er een beetje uit als versplinterd glas ofzo.

ErnstJünger zei:
Prachtig verslag!
Ik denk dat dit echt wel het verste is dat je kan gaan op DMT! :hearteyes:
Helemaal in lijn met Strassman's verslagen overigens.

Het was dus 35 mg, las ik.
Welke methode heb je gebruikt?
Klik om te vergroten...
Thanks! Ik heb een glazen pijp met een spiraal, in het kopje een gaasje, daar een klein laagje as op, dan de dmt erbij en een dikker laagje as boven op.
Het wordt tijd dat ik er boeken over ga lezen, ongelooflijk wat een krachtig spul!
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Ik heb een glazen pijp met een spiraal, in het kopje een gaasje, daar een klein laagje as op, dan de dmt erbij en een dikker laagje as boven op.
Het wordt tijd dat ik er boeken over ga lezen, ongelooflijk wat een krachtig spul!
Klik om te vergroten...

Aha! Dat is interessant!
Je hebt dus geen staalspons gebruikt, maar een gewoon gaasje.
Zag je niet dat de DMT-kristallen wegvluchtten van de vlam? Lekten de vloeibare kristallen dan niet door je gaasje?
Was er iemand bij je die het al eerder op deze wijze gedaan had?

Gebruikerservaringen delen hoort erbij. :mrgreen:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
ErnstJünger zei:
Prachtig verslag!
Ik denk dat dit echt wel het verste is dat je kan gaan op DMT! :hearteyes:
Helemaal in lijn met Strassman's verslagen overigens.
Klik om te vergroten...

Strassman gebruikte voor zijn vrijwilligers tot 600mg, dan ga je zo ver dat je het helemaal niet meer weet. Met gebruik van MAOi kun je beter de trips onthouden. Als je 65 tot 70mg neemt dan ga je nog harder, dieper en langer.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
ErnstJünger zei:
Aha! Dat is interessant!
Je hebt dus geen staalspons gebruikt, maar een gewoon gaasje.
Zag je niet dat de DMT-kristallen wegvluchtten van de vlam? Lekten de vloeibare kristallen dan niet door je gaasje?
Was er iemand bij je die het al eerder op deze wijze gedaan had?

Gebruikerservaringen delen hoort erbij. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ik kon de kristallen niet zien, ze zaten immers tussen de laagjes as, maar ik wist wel dat de verbrandingstemperatuur vrij laag is. Het is me niet opgevallen dat het is gaan lekken, ik zal daar de volgende keer op letten.
Denk jij dat het beter is met een spons?

Edit: Er was niemand bij
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tripper zei:
Strassman gebruikte voor zijn vrijwilligers tot 600mg, dan ga je zo ver dat je het helemaal niet meer weet. Met gebruik van MAOi kun je beter de trips onthouden. Als je 65 tot 70mg neemt dan ga je nog harder, dieper en langer.
Klik om te vergroten...

Ben je echt zeker van die dosissen?
Ik ben net het boek aan het lezen en zie dat de dosissen variëren tussen 0,2 en 0,4mg / per kg lichaamsgewicht.
Eenmaal gaf hij 0,6 mg/kg en inderdaad de gebruiker kon nadien bitter weinig herinneren van de trip. Maar dit werd nadien niet meer herhaald.

Maar dan kom je nog altijd niet op 600 mg hé. :confused:

Gezien de strenge supervisie van FDA en DEA en de diverse Ethiek Commissies acht ik het onmogelijk dat hij in het kader van deze studie zo'n mega-dosis toegediend zou hebben.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Vette Shizzle man! Klinkt zeker als een heftige ervaring. Voelde je erna fysiek weer normaal? Of duurde dat een tijdje?

X
Klik om te vergroten...
Dat ging naar mijn verbazing vrij snel, zodra ik mijn bureaustoel herkende kwam alles heel snel weer terug. Daarna voelde ik me echt herboren en dolgelukkig dat alles weer werkte zoals het hoort. Eten en drinken smaakten echt heerlijk en ik heb toen mn lekkerste jointje ooit gerookt :Ð
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Shroomfan zei:
Die DMT komt hoger en hoger op mijn 'to do' lijstje , hoor! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
En terecht! Het is nergens mee te vergelijken, met niets dat ik tot nu toe heb gedaan althans. Ik werd gewoon wakker in een andere wereld, deze bestond niet meer.. echt té bizar :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Riel zei:
Hahaha mooi geschreven! iedere trip betekend wel iets. Jouw verhaal lezend is het misschien wel dat je bang bent om de grip op de werkelijkheid te verliezen. Of je vind het gewoon een eng idee dat je in een gekkenhuis terechtkomt terwijl je eigenlijk helemaal niet gek bent. Mmisschien weet je diep van binnen dat je moet minderen met drugs maar doe je het toch nog te vaak? Of is het iets met je ouders?

Het is allemaal heel persoonlijk en jij bent de enige die het kunt begrijpen. Het blijven jouw hersens die die beelden produceren enkel geactiveerd door een stofje.

Mooi report :)
Klik om te vergroten...
Dit zou ook een theorie kunnen zijn, maar dit vind ik veelste makkelijk :mrgreen:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#19
You cannot go further into the bargains and return. :hearteyes:

Ga het binnenkort ook roken. DMT is de kroon op je entheogene relatie.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Marky, dat word dus een raport? DMT is machtig spul en ik hoef het verlopig niet meer :flushed: Binnenkort ga ik maar eens aan de mescaline.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."