#1
Marky, dat word dus een raport? DMT is machtig spul en ik hoef het verlopig niet meer
Binnenkort ga ik maar eens aan de mescaline.
Dumpy zei:Heftige ervaring man! Toch redelijk 'donkere' ervaring voor DMT...
Ik was niet eens in staat om na te denken, laat staan dansen, haha.Welhallodaar zei:Dus je hebt niet ff met ze gedanst zoals die andere kerel dat deed?
Dat gaat wel goed komen, vanaf morgen heb ik weer vakantie en ik wil nog wel een poging wagen (:Argulas zei:Nice report, duister is het inderdaad wel. Mja, ik denk dat dat wel af en toe kan gebeuren, gewoon nog eens doen![]()
Salvia heb ik wel wat ervaring mee, maar niet bijzonder veel. Interessant spul is het wel en ik wil er ook zeker nog wel verder mee gaan. LSD en paddenstoelen heb ik vrij veel gebruikt, maar daar is DMT echt niet mee te vergelijken, in de verste verte niet. Zoals Adrenochroom al zei is het niet mogelijk om je er op voor te bereiden. Wel kun je natuurlijk eerst verschillende middelen uitproberen zodat je weet hoe het voelt om de wereld eens op een andere manier te zien, maar dit gaat echt veel verder dan dat!Mary zei:ExceptionalInsight, heb jij ervaring met salvia of lichtere trip dingen? Of LSD? Je hoort vaak dat mensen aanraden dat je voordat je LSD doet eerst ervaring moet hebben met wat het wat lichtere spul. Raad je dat ook aan voor DMT? En heb je ervaring met LSD? Wat wordt normaal gesproken als heftiger beschouwd? LSD of DMT of is het niet te vergelijken?
Ik ben alvast benieuwd hoe dat eruit gaat zien, ik zou niet weten wat ik iemand hier voor aan moest raden. Alleen dat het zoiezo de eerste keer het fijnst is om in bed te doen, voor mij althans, daar voel ik me het veiligst als het me allemaal wat te veel wordt.Adrenochroom zei:ik zal wel binnekort een topicje maken met wat tips voor beginners anders als niemand me voor is
Maar dat kan ook aan de persoonlijke interpretatie liggen natuurlijk. Veel mensen zouden mijn ervaring ook als eng en onprettig kunnen ervaren, maar ik vond het prachtig!Adrenochroom zei:Een vriend van me had zich hier niet echt aan gehouden en had ook een veel minder goede ervaring, niet echt bad ofzo maar ook niet echt mooi.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."