Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT-De doorgeslagen krankzinnigheid in het opperste paradijs

DMT-De doorgeslagen krankzinnigheid in het opperste paradijs

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Personen: 1
Sitter: Geen
Dosis: 100 mg (3 hits)
Methode: Pijp
Locatie: M’n kamer
Stemming: Nerveus en opgewonden
Muziek: OTT - Smoking Glass en Chrome (aanrader!)

Na m'n eerste keer DMT vorige week trachtte ik gisteren nog een poging te wagen, deze keer met 1/10de van het 1 gram sealtje. Hopende op een break through...

Zodra ik de pijp in m'n handen had bonkte m'n hart al enigszins, waar beland ik? En blijf ik wel die ik zoals ik mezelf ken? Met m'n kop telefoon op als m'n symbolische val helm besloot ik de DMT te verhitten en m'n longen in te trekken om het zo lang mogelijk vast te houden.

Tot ik bijna stikte blies ik de eerste dosis uit. Vlak voordat ik dat deed werd de wereld extreem mistig en leek het even alsof ik blind zou worden.

Meteen herhaalde ik dit om vervolgens ook de 2de dosis uit te blazen nadat ik bijna stikte. Op dat moment was m'n hand niet meer en de pijp ook niet meer.

Vliegensvlug nam ik m'n derde shot en kon nog nèt de aansteker er een halve seconde bij houden om het laatste beetje DMT te inhaleren. Ik werd gedwongen dit al na 5 seconden uit te blazen.

Binnen minder dan 1 seconde viel ik verstijfd om op m'n zij en als een hijgende gestoorde snakkend naar adem was m'n lichaam na zo'n 2 seconde bijna niet meer bestaand.

Ik was zo verschrikkelijk bang, m'n hart bonsde buitensporig snel en sterk en ik zat van top tot teen onder het zweet. Een krankzinnig gevoel van ontzag en ondergang werd geladen.

Ik was verloren, ik kon niets doen, ik en m'n identiteit werden vernietigd en m'n lichaam was dat al. Het besef van de tijd tussen het verstijfd omvallen tot hier waren luttele seconden. Ik was verpletterd! Er was geen fractie tijd om er ook maar iets bij te voelen.

Ik bevond me in een dimensie met werkelijk grenzeloze ruimte en OVERAL verbijsterende, kosmisch knallende, zeer spectaculaire, atomisch uiteenspattende visuals die in miljoenen flikkeringen met de snelheid van het licht voorbij kwamen. Geladen met een oerknal van liefde en rustend op een opperst level, waar woorden niet toereikend genoeg voor zijn om hier ook maar iets van over te brengen. De euforie die hiermee gepaard ging was ongekend.

Verder verder verder! Het expandeerde, zette uiteen, bleef expanderen en bleef zich uiteenzetten! Zo snel en zo oneindig groot dat het zelfs niet meer bestond. De niet voor te stellen snelheid stopte alles, de grenzeloze ruimte was er zelf niet meer. Het was een blik op het universum buiten de grenzen van het oneindige.

Niet lang daarna kwam er met een paradijselijke zucht van bovenmenselijke verlichting een plateau met een greintje lucht wat het iets afgezwakte piek effect lineair hield, nog steeds met zeer hevige CEV’s.

M’n lichaam was weer bestaand maar nog steeds een korreltje in een enorme kathedraal en ik hield me muistil omdat onbewust het besef was doorgedrongen dat het aardse leven met menselijkheid nog bestond. Innerlijk gaf ik een oneindige schreeuw van geluk. Kort daarna was ik zo goed als teruggevroren in m’n menselijke jasje, opende m’n ogen en zag m’n kamer weer.

Ik bleef even zitten op m’n bed rand, stond op en als een klein kind danste ik van geluk nog met m’n koptelefoon op. Die inmiddels was overgeschakeld naar Infected Mushroom met Cities of the future.

Het vreemde van DMT is, dat het als stof zo simpel en licht aanvoelt, maar de ervaring eigenlijk niet eens in woorden te beschrijven valt. Het is een complete destructie en wedergeboorte in een tijdsbestek waarmee je net met je ogen kunt knipperen. Het is het meest overweldigende en intense dat me ooit is overkomen.

Ik zal heel lang tijd voor mezelf moeten nemen voordat ik dit nog eens doe.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo, dat klinkt heftig! :openmouth:
Ga je nog eens deze hoeveelheid doen of houdt je het bij lagere hoeveelheden mocht je het nog eens doen?
Is deze trip je wel positief bevallen?
:hearteyes: :wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Whahaha, geweldig geschreven dude!
Jij ervaarde ongeveer het zelfde wat ik ook ervaarde; geen adem, bang, onder het zweet, zeker ook in foetus houding?

Apart spul he :sunglasses:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was een absolute trancendale ervaring, m'n mooiste ooit. Alleen het was zo heftig en ging zo snel dat er geen kans was om er op dat moment bezinning of besef aan vast te koppelen. Alleen aanwezigheid van oneindige liefde.

Ik heb de hele REM's niet eens gevoeld, het leek wel een onthoofding. Kaboom, in 1 klap de wereld weg. Angst ervaar ik op m'n trips vaak als positief. Zeker achteraf. Zoek het om die reden ook weleens op.

De volgende keer zal ik wat minder nemen, want ik merkte dat door de hoge dosis er ook iets van van de trip langs me heen moet zijn gegaan wat me nooit heeft bereikt.

Dat nadenken bedoelde ik mee dat ik voorlopig voldoende stof en beleving heb om over te dagdromen. :wink:
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Machtig!
t
trojan.exeLid
01-01-2024, 00:00
#6
damm kerel
wat jij beschrijft heb ik eergister zelf ongeveer zo meegemaakt met 70mg dmt.... en toevallig nam ik ook 3 hits :wink:
voelde eerst alsof de zwaartekracht een stuk hoger was, werd als het ware in elkaar gedrukt.
daarna ook zulke ontiegelijk heftige cev gehad, niet normaal. voelde echter ook een aanwezigheid en dat leidde tot lichte paniek , waarna ik mn ogen maar open deed. ook met mn ogen open waren de de visuals waanzinnig ( deze werden gewoon over mn omgeving heen geprojecteerd )
helaas geen entiteiten oid gezien, ergens best wel jammer want ben nu toch wel nieuwsgierig na al die verhalen over 'ontmoetingen '

in jou verhaal lees ik ook niks over deze entiteiten terwijl deze in de meeste dmt- tripreports wel voorkomen, iemand hier die daar een theorie over heeft?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore!! :hearteyes: :hearteyes: Was dit je eerste breakthrough? Hoeveel neem je normaal dan?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raar toch dat iedereen hier aan de DMT zit, terwijl het naar mijn weten toch best wel slecht te krijgen is! Heb ik het blijkbaar mis ik hoor nooit iemand over dat spul hier!
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geweldige ervaring. Psychonauten op z'n best :grin:
Komt me ergens ook wel bekend voor uit een heftige acid trip waarbij ik ook overweldigd werd door infinity, maar dit lijkt me nog wel een paar graadjes heftiger :hearteyes:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt heftig! :hearteyes: Mooi geschreven ook! Spijtig zo vaag, maarjah, ik verwacht niets anders van een DMT report :grin: We mogen al blij zijn dat we een bondige beschrijving krijgen. Zulke ervaringen omzetten in taal is niet evident.

hmmm craving for DMT... Maar het wachten verkort! :hearteyes: Kzie het al aan de horizon :tongueout:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooie beschrijving van een al even mooi materiaal.

DMT is pure waanzin! :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re:

DarkScope zei:
Heb ik het blijkbaar mis ik hoor nooit iemand over dat spul hier!
Klik om te vergroten...

Jij komt zeker niet vaak in de tripreports afdeling he :wink:

Klinkt idd heftig maar kan het niet helemaal stemmen met andere DMT verhalen. Is zeker niet dat ik je niet geloof, maar in de regel word het toch wel als iets positiefs ervaren.

Ik heb een aantal keer gerookt maar nog geen breaktrough. Heb het nog liggen en ga binnenkort er weer voor :)
D
DanoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, Ik ben Dennis en ik hou heel veel van drugs en ben eigenlijk nog steeds op zoek naar D.M.T. ,.....
:xtc: Hoe kom ik daar in vredesnaam aan,.??
Kan iemand mij daar mee helpen?????
:confused: :confused: :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vragen naar drugs is vragen om een ban!!! Lees de forumregels Dennis!!!
X
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh god aantrekkelijk report!!

Dít weekend nog ga ik een spiraalpijpje kopen en dan de DMT zelf. Oeh kriebels... 1e x.

Kun je misschien nog beschrijven hoe je het precies gerookt hebt? Wat voor pijpje en aansteker en je hoort wel eens wat over een staalsponsjes enzo..?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."