Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAloha Paddo Trip (of dat was tenminste de bedoeling)

Aloha Paddo Trip (of dat was tenminste de bedoeling)

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
whahah de gans xD hehehe :sunglasses:
P
PaddoTripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi iedereen. Een tijdje geleden ben ik op jullie forum gestoten, en ik ben er enorm verkocht aan geraakt ondertussen. Ik lees altijd met veel genoegen jullie rapporten, en ik had me voorgenomen om mijn volgende Paddo trip ook eens in de wijde wereld te gooien.

Nu zijn er een aantal dingen die mogelijk fout gegaan zijn op die bepaalde avond. Graag had ik jullie mening hierover gehad, zodat een aantal vragen van mij opgelost geraken.

Wanneer: Woensdag 11 juni 2008
Met wie: 2 van mijn beste vrienden waarmee al een aantal paddo's achter de kiezen gegaan zijn
Wat: 10 gram Aloha paddo + 10 gram Golden Teacher paddo elk + ettelijke jointjes

De voorbije 2 weken had ik in Thailand gezeten voor mijn werk. Voor ik vertrok had ik nog de beste paddo trip ooit gehad (Ecuadorian). Tijdens deze laatste trip was er werkelijk een heel aparte wereld open gegaan. Ik waande me in tempels, ontdekte Inca schatten, zag houten vogels vliegen, op de muur pronk een waterfontein vol prachtige glinsterende kleuren waar een clip van Sphongle een puntje aan kan zuigen... Kortom: het was prachtig.

Nu ben ik dus in Thailand, en dan begin je 's avonds op een rustig momen terug te denken aan die trip. Hoe geweldig was die wel niet... Zou toch leuk zijn om dat nog eens te kunnen doen... Maar ja, het verbod gaat eraan komen... Er zal toch nog wel tijd zijn... Oh nee, ik heb er zo veel zin in... Jullie snappen hopelijk een beetje met welke verwachting ik naar mijn terugkeer toeleefde.

Zondag avond: Afspreken om maandag naar het werk te rijden. En ja, het is bijna dinsdag, geweldig toch!

Maandag wordt er heel de dag gewerkt. Het was heel druk, dus de dag is voorbijgevlogen. Die avond toch maar op tijd naar huis, want mijn dochter vertrekt de volgende dag op schoolreis. De vrouw heeft stress... Natuurlijk, haar dochter gaat voor de eerste keer alleen op reis. En ze is nog maar 6 jaar. Dus heel de avond had een redelijk gespannen sfeer. Toch was er nog een lichtpunt: dinsdag gingen we nog eens lekker naar die andere wereld terug...

Maandag nacht 3 uur. Ik werd wakker van een stekende pijn in mijn buik. Geen idee wat het was. Na even te blijven liggen, werd alles heel draaierig, ik werd misselijk en moest ontzettend hard kotsen. Dit is zo nog 3 uur verder gegaan. Blijkt dat mijn dochters die voorbije week een griepvirus hadden, en ik dit lekker heb overgenomen. Shit nee, en die paddo trip... Wat een pech!

Dinsdag ochtend: Na het uitwuiven van mijn dochter voelde ik me nog steeds miserabel. De hele dag heb ik geslapen en misselijk lopen wezen. De langverwachte trip is niet doorgegaan. En zoals ik me nu voel zal het deze week er ook al niet meer inzitten. Rot.

Woensdag ochtend: Ik voel me nog steeds niet goed, maar heb enorm veel werk. Dus ga ik er maar vandoor. Tegen de middag ben ik via msn even aan het praten met men vriend, en we komen ineens op het lumineuze idee om paddo's te halen voor vanavond. Geweldig plan. Ik dus snel doorwerken, en rond 15 uur vertrokken. Rond half 4 bij mijn vriend aangekomen, even iets gedronken en vertrokken. Onderweg naar de shops even een jointje gerookt. Op dat moment voelde ik me een beetje beter beginnen worden. Mijn maag lag immers nog enorm overhoop, maar ik had hier zo'n zin in dat ik dat dan maar even vergat.

In onze vaste shop in Bergen OZ direct achter de Ecuadorian gevraagd vanwege de fantastische ervaring. Die was er niet. Damn, wat nu. Golden Teacher had ik al gehad, en was niet mijn favoriet. De Mexicaanse had ik ook al gehad, Atlantis was ook al geprobeerd... Hey, waarom niet Aloha? Dat zijn de duurste en Hawaiaanse, dus moet wel goed zijn! Volgens de verkoper waren dit ook inderdaad de beste die hij had. Goed, wij 3 dozen Aloha en 2 dozen Golden Teacher mee. Onderweg nog even wat weed en hash bijgehaald, en op de terugweg. Dit bijgestaan door een leuk muziekje en een weed/hash jointje.

Goed, we waren weer thuis en we konden eindelijk beginnen. Wij de paddo's mooi versneden. Ik dacht, kijk ik ben juist vrij ziek geweest, dus laat ik maar beginnen met een halve portie. Goed, we beginnen eraan. OK, dat is binnen. Nu een jointje. Ondertussen zijn we een half uur later. Ik voel een beetje het beginnende gevoel opkomen, maar het is anders als de vorige keer. Toen was ik al na 15 minuten vertrokken. Maar goed, deze komen wat trager op, das geen probleem.

Ondertussen zijn we een uur later... Nog steeds het zelfde gevoel. Kijk, nu word ik zenuwachtig. Dit kan toch niet? Zo naar uitgekeken, sterkere paddo's, en niets... Na anderhalf uur is er nog steeds niets veranderd. Het gekke is dat mijn 2 vrienden juist het zelfde probleem hadden. Er was wel iets te voelen, maar voor de rest niets.

Toen dachten we: kijk, we hebben nog Golden Teacher. Laat ons 1 bakje delen. Dus de 30 gram worden netjes verdeeld en fijn gesneden. Nu zou het wel lukken! Wij dus die ook nog binnen gespeeld. Na een uur wachten zaten we er alle 3 nog net het zelfde bij.

Na een aantal jointjes hebben we het dan maar opgegeven, en ben ik weer naar huis gegaan. Nu heb ik erna nog veel over dit probleem zitten nadenken. Ik kom tot de volgende verschilpunten waaruit het duidelijk is dat er deze keer heel wat mis zat:

[*]De avond ervoor ben ik ziek geweest en heb ik maar 3 uur geslapen
[*]De voorbije 2 weken zijn heel zwaar geweest qua werk (heel weinig geslapen)
[*]Het was een andere paddo
[*]De hoeveelheid was anders (10 gram Aloha + later nog 10 gram Golden Teacher tegenover vorige keer ineens 30 gram Ecuadorian)
[*]De setting was anders (deze keer stond het EK gewoon op, was het redelijk licht en was er geen muziek, tegenover vorige keer was het donker gemaakt met kaarsen en stond een concert van Blue Man Group (enorm tripmateriaal trouwens :hearteyes: )
[*]Tijdens deze "trip" zijn er veel jointjes doorgegaan, terwijl vorige keer er gewoon eentje was bij het opstarten (daarna zijn we er gewoon niet meer aan toegekomen gedurende 3 uur).

Genoeg redenen natuurlijk waarom het deze keer niet goed kon gaan. Ik had graag geweten wat jullie geloven dat de hoofdreden was (of als er iets is dat hier niet instaat, dan hoor ik dat ook graag natuurlijk). Ik steek het op het ziek zijn en bijhorende vermoeidheid. Alhoewel ik tijdens dat trip ervan overtuigd was dat het het concert moet geweest zijn. Kortom, ik zoek de manier om de volgende trip terug zo goed te maken als de eerste.

Bedankt voor het lezen. Bij de volgende trip zal ik zien hoe het gegaan is, en dat kunnen jullie dan lezen in een rapportje.

:wave:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind het zeer raar dat jullie niets gevoeld hebben,
elke paddo is natuurlijk anders en heeft een ander effect op je lichaam,
de setting speelt ook wel een kleine rol maar een dagdagelijkse setting zal je trip zeker niet kunnen verdringen, de invloed van weinig slaap weet ik ook niet, joints zouden het effect normaal zelf versterken,
hetgeen het meeste invloed speelt op de intensiteit van je trip is denk ik de inhoud van je maag, hadden jullie veel gegeten?
Dat je één paddosoort allemaal niet voelt daar kan ik een logische reden voor bedenken, maar 2 soorten en dan nog niets voelen is echt vreemd, ik heb al trips beleefd op miniscule porties en ik heb nog nooit niets gevoeld van paddo's, zelf niet van gedroogde die al bijna een jaar in mijn kast zaten.
volgende keer beter zou ik zeggen, wacht op het perfecte moment, steek kaarsen op zoals de vorige keer en eet elk je bakje leeg. :)

Het zou trouwens leuk zijn mocht je een reisverslag/tripreport zou willen schrijven over je trip in Thailand

Groeten
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar doelde ik niet op, ik doelde op het woordje 'mijn'. Maargoed, daar gaat het ook niet om. Wat ik me afvraag is toch echt waarom jullie zo slecht getript hebben... :confused:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Weinig slaap zou volgens mij een trip juist wat intenser moeten maken.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb ook een ernstig slaapprobleem en bij mij werkten ze de laatste drie keer ook niet
een keer 30gr. colombiaanse waar ik niets van voelde, dan een keer 15gr. golden teachers waar ook nix aan was en dan tenslotte zo'n 10gr. filipijnse (weer nix), op deze laatste heb ik zelfs nog een grote hawaiiaanse binnengespeeld en toen voelde ik het pas een beetje.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind daar ook geen enkele sluitende verklaring voor hoor.
Zowel je recente ziekte als je slaaptekort moesten je extra vatbaar maken.
Hadden jullie allemaal een lege maag?
Teveel joints vóór inname is dan ook weer niet goed.

Ik zou gewoon teruggaan naar de smartshop en hen je relaas overbrengen.

En btw: je bent niet 'verkocht' maar 'verknocht' aan een forum! :wink:

uw kommaneuker van dienst.............
P
PaddoTripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
DreamerOfDreams zei:
ik vind het zeer raar dat jullie niets gevoeld hebben,
elke paddo is natuurlijk anders en heeft een ander effect op je lichaam,
de setting speelt ook wel een kleine rol maar een dagdagelijkse setting zal je trip zeker niet kunnen verdringen, de invloed van weinig slaap weet ik ook niet, joints zouden het effect normaal zelf versterken,
hetgeen het meeste invloed speelt op de intensiteit van je trip is denk ik de inhoud van je maag, hadden jullie veel gegeten?
Dat je één paddosoort allemaal niet voelt daar kan ik een logische reden voor bedenken, maar 2 soorten en dan nog niets voelen is echt vreemd, ik heb al trips beleefd op miniscule porties en ik heb nog nooit niets gevoeld van paddo's, zelf niet van gedroogde die al bijna een jaar in mijn kast zaten.
volgende keer beter zou ik zeggen, wacht op het perfecte moment, steek kaarsen op zoals de vorige keer en eet elk je bakje leeg. :)

Het zou trouwens leuk zijn mocht je een reisverslag/tripreport zou willen schrijven over je trip in Thailand

Groeten
Klik om te vergroten...

Inderdaad, het is heel gek dat we allemaal dezelfde reactie hadden. Op de vorige gingen we allemaal volledig onderuit, maar deze keer was het voor iedereen een teleurstelling. Maar ja, volgende keer beter.

Mijn reis in Thailand was puur werkgerelateerd. Spijtig genoeg heb ik de tijd niet gevonden om er wat rond te hangen, maar volgende keer zou dit beter moeten lukken. In dat geval zal ik zeker wel een reisverslag maken. Een tripverslag zal er niet inzitten vrees ik. Ik heb toen ik daar zat een beetje navraag gedaan bij een aantal heel goeie kennissen, en die hebben me allemaal afgeraden om daar op zoek te gaan. Er is blijkbaar enorm veel corruptie onder de politie daar. Voor een aalmoes gaat de dealer je volgen en je aangeven aan de politie, die je dan ter plekke enorm veel cash moet betalen. Als je dit niet doet, vlieg je de gevangenis in. En die gevangenissen daar, daar wil je niet inzitten... Dus ik wacht dan wel even tot ik terug ben om mijn tripje te doen.

Bedankt voor de reactie!

:beer:
P
PaddoTripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
ErnstJünger zei:
Ik vind daar ook geen enkele sluitende verklaring voor hoor.
Zowel je recente ziekte als je slaaptekort moesten je extra vatbaar maken.
Hadden jullie allemaal een lege maag?
Teveel joints vóór inname is dan ook weer niet goed.

Ik zou gewoon teruggaan naar de smartshop en hen je relaas overbrengen.

En btw: je bent niet 'verkocht' maar 'verknocht' aan een forum! :wink:

uw kommaneuker van dienst.............
Klik om te vergroten...

Ah is het zo dat slaaptekort je trip intenser moet maken? Ik had gelezen dacht ik dat je juist goed uitgerust moet zijn voor je eraan begint? Of heb ik dit fout?

Het eten kan misschien ook nog het verschil zijn, dat was ik vergeten. Met de vorige trip had ik de hele dag niets gegeten, enkel een snickers. Deze keer had ik 's middags een sandwich gegeten. Dus daar kan het inderdaad net zo goed ook aan liggen.

Wel, we hadden inderdaad een aantal joints op, maar het was nu niet zo dat we helemaal van de wereld waren. We roken ook al jaren, dus zou dat zoveel effect hebben gehad?

Ik zal volgende keer het verhaal eens vertellen aan de verkoper, en zien wat hij erover te zeggen heeft. Toch zal ik proberen om die Ecuadorian terug te pakken te krijgen :grin:

Goed gevonden trouwens, die verknocht zat ik volledig fout. Hopelijk was de rest van de tekst een beetje in orde en vlot leesbaar. Is natuurlijk wel de bedoeling van een rapport te posten.

Bedankt voor de reactie!

:wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je 1 sandwich hebt gegeten 's middags moet dat niet zo heel erg veel uitmaken. Ik heb wel eens patat gegeten en 2 uur daarna paddo's naar binnen gewerkt en dat werkte ook nog redelijk (niet geweldig though).

Ik kan me verder eigenlijk geen reden verzinnen waarom de paddo's niet werkten. Jullie hadden geen resistentie van een vorige trip meer (dat was al weken geleden) en echt veel had je niet gegeten. Dus ziek of niet, je zou minimaal toch wat effecten moeten voelen.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat je shop nu gewoon slechte paddo's had... Wel vaag dat het drie verschillende soorten waren die allemaal bagger waren dan. Als jullie alle drie weinig voelden ligt het of aan de paddo's of aan iets wat jullie allemaal gedaan hebben wat de werking van de paddo's verminderd heeft zoals een stevige maaltijd ofzo.

Oh, dit vind ik wel vaag :P

Code:
De vrouw heeft stress... Natuurlijk, haar dochter gaat voor de eerste keer alleen op reis.

Rond half 4 bij mijn vriend aangekomen
Klik om te vergroten...

U houdt er een stiekeme homoseksuele relatie op na?! :wink:
P
PaddoTripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pikachu zei:
Ik denk dat je shop nu gewoon slechte paddo's had... Wel vaag dat het drie verschillende soorten waren die allemaal bagger waren dan. Als jullie alle drie weinig voelden ligt het of aan de paddo's of aan iets wat jullie allemaal gedaan hebben wat de werking van de paddo's verminderd heeft zoals een stevige maaltijd ofzo.

Oh, dit vind ik wel vaag :P

Code:
De vrouw heeft stress... Natuurlijk, haar dochter gaat voor de eerste keer alleen op reis.

Rond half 4 bij mijn vriend aangekomen
Klik om te vergroten...

U houdt er een stiekeme homoseksuele relatie op na?! :wink:
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk dat alle 3 de paddo's slecht waren, maar het kan natuurlijk. Ik spreek er volgende keer over met mijn verkoper.

Hier in België is een vriend een kameraad, makker, gabber, dude, gast of hoe je het ook nog allemaal wil noemen. Wil dus niet het homosexuele betekenen.

:wave:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb ook een x gedroogde paddo's gehaald die totaal geen effect hadden, terwijl ik altijd prima trips heb gehad met de verse..

Ik droog ze dus voortaan zelf, en het is wel aan te raden om een paar uur van te voren niet te eten..

Volgende x beter :sunglasses:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#14
PaddoTripper zei:
Ah is het zo dat slaaptekort je trip intenser moet maken? Ik had gelezen dacht ik dat je juist goed uitgerust moet zijn voor je eraan begint? Of heb ik dit fout?
Klik om te vergroten...

Volgens mij slaat dat 'je moet goed uitegerust zijn voor je eraan begint' meer op het feit dat het anders nog wel eens onverwachts intenser/chaotischer kunt zijn dan je misschien verwacht. Je denkt als je uitgerust denjkt eenmaal ook een stuk helderder dan wanneer je dit niet bent. En aangezien paddo's je gedachten versnellen/uitbreiden zal het wat chaotischer worden wanneer je niet uitgerust bent. Dit stoel ik echter op mijn eigen 'kennis' en hiervoor heb ik geen bronnen (gezocht).
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb je de paddo's zo gegeten of heb je er een soepje van gemaakt?
Als je een soepje hebt gemaakt, kookte het water nog?
P
PaddoTripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
phy zei:
Heb je de paddo's zo gegeten of heb je er een soepje van gemaakt?
Als je een soepje hebt gemaakt, kookte het water nog?
Klik om te vergroten...
Nee, ik snij ze altijd in kleine stukjes en eet ze gewoon op. Ik zorg er altijd voor dat alles goed gekauwd wordt. Ondertussen hebben we een nieuwe trip gedaan, en deze is wel enorm goed gegaan. Hierover binnenkort een reportje.

Bedankt voor de reacties allemaal.

:wave:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#17
raar verhaal. Zeker omdat het met alle bakjes was. Goed dat de tweede trip wel geslaagd is!

Wat zei de smartshop waar je ze gekocht had?
P
PaddoTripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
phy zei:
raar verhaal. Zeker omdat het met alle bakjes was. Goed dat de tweede trip wel geslaagd is!

Wat zei de smartshop waar je ze gekocht had?
Klik om te vergroten...
Die had er niet echt een verklaring voor. Misschien is het gewoon niet mijn soort paddo, kan ook. De beste trips heb ik gekregen met Colombian of Ecuadorian.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet eens geld terug gehad? of een goedmakertjes portie?
P
PaddoTripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
phy zei:
Niet eens geld terug gehad? of een goedmakertjes portie?
Klik om te vergroten...
Nee, niets. Maakt ook niet zoveel uit. Ik had meer interesse in waarom die trip er door kwam.

Die volgende is helemaal goed, dus geen probleem :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."