Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"phy zei: Mooi rapportje! We want more Wat heb je nog allemaal gezien?! Dat opeens lichter en donkerder worden van de kamer herken ik. Als ik trip zie ik een duidelijk verschil als er een wolk voor de zon schuift. Alsof er een lamp aan/uit wordt gezet. Klik om te vergroten... Klopt inderdaad! De kamer wordt ineens lichter en lichter. Een tijdje later kan die dan weer helemaal donker worden. En dat wordt allemaal beïnvloed door de muziek. Geweldige ervaring! Binnenkort ga ik er nog eens een doen, dit keer met muziek van Inkalesh (Australische folk met didgeridoo). Ik heb dit deze keer ook even kort opgehad, en toen ging het allemaal heel snel. Ik werd in een gang gezogen vol kleuren. Na een hevige rit in die tunnel werd ik in een gat gesmeten. Er kwamen enorme paddo's langs alle kanten op mij af. De paddo's werden constant vervormd, en boven deze vormen kwam een enorme massa gekropen die langzaam alles slokte. Dit begeleid met de hevigste kleuren die ik me maar kon indenken. Dus hier ga ik volgende keer eens een beetje verder in gaan . Kijk er nu al naar uit..."
"DreamerOfDreams zei: ik vind het zeer raar dat jullie niets gevoeld hebben, elke paddo is natuurlijk anders en heeft een ander effect op je lichaam, de setting speelt ook wel een kleine rol maar een dagdagelijkse setting zal je trip zeker niet kunnen verdringen, de invloed van weinig slaap weet ik ook niet, joints zouden het effect normaal zelf versterken, hetgeen het meeste invloed speelt op de intensiteit van je trip is denk ik de inhoud van je maag, hadden jullie veel gegeten? Dat je één paddosoort allemaal niet voelt daar kan ik een logische reden voor bedenken, maar 2 soorten en dan nog niets voelen is echt vreemd, ik heb al trips beleefd op miniscule porties en ik heb nog nooit niets gevoeld van paddo's, zelf niet van gedroogde die al bijna een jaar in mijn kast zaten. volgende keer beter zou ik zeggen, wacht op het perfecte moment, steek kaarsen op zoals de vorige keer en eet elk je bakje leeg. Het zou trouwens leuk zijn mocht je een reisverslag/tripreport zou willen schrijven over je trip in Thailand Groeten Klik om te vergroten... Inderdaad, het is heel gek dat we allemaal dezelfde reactie hadden. Op de vorige gingen we allemaal volledig onderuit, maar deze keer was het voor iedereen een teleurstelling. Maar ja, volgende keer beter. Mijn reis in Thailand was puur werkgerelateerd. Spijtig genoeg heb ik de tijd niet gevonden om er wat rond te hangen, maar volgende keer zou dit beter moeten lukken. In dat geval zal ik zeker wel een reisverslag maken. Een tripverslag zal er niet inzitten vrees ik. Ik heb toen ik daar zat een beetje navraag gedaan bij een aantal heel goeie kennissen, en die hebben me allemaal afgeraden om daar op zoek te gaan. Er is blijkbaar enorm veel corruptie onder de politie daar. Voor een aalmoes gaat de dealer je volgen en je aangeven aan de politie, die je dan ter plekke enorm veel cash moet betalen. Als je dit niet doet, vlieg je de gevangenis in. En die gevangenissen daar, daar wil je niet inzitten... Dus ik wacht dan wel even tot ik terug ben om mijn tripje te doen. Bedankt voor de reactie!"
"ErnstJünger zei: Ik vind daar ook geen enkele sluitende verklaring voor hoor. Zowel je recente ziekte als je slaaptekort moesten je extra vatbaar maken. Hadden jullie allemaal een lege maag? Teveel joints vóór inname is dan ook weer niet goed. Ik zou gewoon teruggaan naar de smartshop en hen je relaas overbrengen. En btw: je bent niet 'verkocht' maar 'verknocht' aan een forum! uw kommaneuker van dienst............. Klik om te vergroten... Ah is het zo dat slaaptekort je trip intenser moet maken? Ik had gelezen dacht ik dat je juist goed uitgerust moet zijn voor je eraan begint? Of heb ik dit fout? Het eten kan misschien ook nog het verschil zijn, dat was ik vergeten. Met de vorige trip had ik de hele dag niets gegeten, enkel een snickers. Deze keer had ik 's middags een sandwich gegeten. Dus daar kan het inderdaad net zo goed ook aan liggen. Wel, we hadden inderdaad een aantal joints op, maar het was nu niet zo dat we helemaal van de wereld waren. We roken ook al jaren, dus zou dat zoveel effect hebben gehad? Ik zal volgende keer het verhaal eens vertellen aan de verkoper, en zien wat hij erover te zeggen heeft. Toch zal ik proberen om die Ecuadorian terug te pakken te krijgen Goed gevonden trouwens, die verknocht zat ik volledig fout. Hopelijk was de rest van de tekst een beetje in orde en vlot leesbaar. Is natuurlijk wel de bedoeling van een rapport te posten. Bedankt voor de reactie!"
"Pikachu zei: Ik denk dat je shop nu gewoon slechte paddo's had... Wel vaag dat het drie verschillende soorten waren die allemaal bagger waren dan. Als jullie alle drie weinig voelden ligt het of aan de paddo's of aan iets wat jullie allemaal gedaan hebben wat de werking van de paddo's verminderd heeft zoals een stevige maaltijd ofzo. Oh, dit vind ik wel vaag :P Code: De vrouw heeft stress... Natuurlijk, haar dochter gaat voor de eerste keer alleen op reis. Rond half 4 bij mijn vriend aangekomen Klik om te vergroten... U houdt er een stiekeme homoseksuele relatie op na?! Klik om te vergroten... Lijkt me sterk dat alle 3 de paddo's slecht waren, maar het kan natuurlijk. Ik spreek er volgende keer over met mijn verkoper. Hier in België is een vriend een kameraad, makker, gabber, dude, gast of hoe je het ook nog allemaal wil noemen. Wil dus niet het homosexuele betekenen."
"phy zei: Heb je de paddo's zo gegeten of heb je er een soepje van gemaakt? Als je een soepje hebt gemaakt, kookte het water nog? Klik om te vergroten... Nee, ik snij ze altijd in kleine stukjes en eet ze gewoon op. Ik zorg er altijd voor dat alles goed gekauwd wordt. Ondertussen hebben we een nieuwe trip gedaan, en deze is wel enorm goed gegaan. Hierover binnenkort een reportje. Bedankt voor de reacties allemaal."
"phy zei: raar verhaal. Zeker omdat het met alle bakjes was. Goed dat de tweede trip wel geslaagd is! Wat zei de smartshop waar je ze gekocht had? Klik om te vergroten... Die had er niet echt een verklaring voor. Misschien is het gewoon niet mijn soort paddo, kan ook. De beste trips heb ik gekregen met Colombian of Ecuadorian."
"phy zei: Niet eens geld terug gehad? of een goedmakertjes portie? Klik om te vergroten... Nee, niets. Maakt ook niet zoveel uit. Ik had meer interesse in waarom die trip er door kwam. Die volgende is helemaal goed, dus geen probleem"
"Wat een onderzoeken gebeuren er toch... En dan nog met "zo veel" deelnemers, het moet wel waar zijn he... Arme wereld toch... http://www.hln.be/hln/nl/14/Kanaal-You/ ... mpen.dhtml"
"Wacky zei: BuZzRiDeR zei: wtf, hoe onrepresentatief kan een onderzoek zijn? "uitgevoerd bij 16 en 15 mannen" verder zeg ik niet dat het niet klopt maar dat ze het dan tenminste testen op meer mensen Klik om te vergroten... Of dat een significante sample size is kun je pas zeggen wanneer je de uitslagen van alle testpersonen ziet. Als de variatie klein is tussen de testpersonen van beide groepen (wat dus zou inhouden dat alle niet blowende testpersonen ongeveer hetzelfde scoren en alle wel blowende testpersonen ongeveer evenveel procent lager) dan is 15 wel een significante sample size. Indien de variatie groot is waardoor de uitslagen van de blowers en niet blowers ver door elkaar lopen is het geen significante sample size. De waarde van zo een uitslag is allemaal prima te bepalen statistisch, maar helaas gebruiken veel onderzoekers statistiek liever om te poging hun vooringestelde mening te bewijzen dan om te bepalen wat de waarde is van de uitkomst van een onderzoek. Klik om te vergroten... Inderdaad. Spijtig genoeg zijn er veel te veel onderzoeken naar drugs die niet op een ernstige wijze gebeuren, waardoor ze natuurlijk weer in een slecht daglicht komen te staan. Ik ga hier nu niet zeggen dat drugs goed zijn, maar ik vind dat dit onderzoek een beetje te ver gaat qua stelling. Ze hebben mensen bekeken die 10 jaar 5 joints per dag gerookt hebben. Sommigen zeggen dat dit veel te veel is, maar er zijn genoeg mensen in mijn directe omgeving die hieraan voldoen. Deze mensen zijn geestelijk perfect in orde. Dit artikel zegt natuurlijk ook niet hoe de onderzoeken zijn gebeurd. Hebben ze gewoon mensen genomen die zeggen dat ze dit al 10 jaar doen. Of hebben ze daadwerkelijk 10 jaar die mensen ook gevolgd en getest? Kortom, waardeloze stelling om zo op een nieuwssite te zetten. En maar weer eens slechte en oncomplete informatie de wereld insturen... Spijtig..."
"ZI09 zei: Mijn joint krimpt vaak wel naarmate ik hem langer rook. Dat bleek uit mijn onderzoek. Cheers! Klik om te vergroten... Geweldig"