Afscheids trip van de Rootz in Leerdam
Hoeveelheid: hele maya
De dag was fijn verlopen, rustig en kalm in een goede sfeer. Ik vind de dag voor dat ik ga trippen altijd net zo belangrijk als de sfeer op de tripplaats.
Na een vergeten tas met een camera en wiet eindelijk op de locatie aangekomen!
De deco's waren prachtig en S van de Deco's had en tuintje gemaakt voor de Dj booth.
Genietend van al het blacklight moois liep ik een rondje en kwam aldus bij de backstage aan. Hier legde ik mijn tas neer en ging op zoek naar eventuele bekenden.
Gids met nieuw verworven Goa vriendje
Buiten kwam mijn nieuw verworven vriendinnetje PurpleFlower aangehuppeld, samen met reisgenoot! Wat leuk! Ze waren erg veel verkeerd gereden, zelfs met de Tom Tom, maar hadden het gelukkig op tijd gered! Ik stelde ze voor aan Gids en even later zag ik zelfs Vode met Neanderthaler! Die had ik niet verwacht dus nu was mijn feestje compleet. Ik voelde me blij omdat ik zoveel vriendjes kende daar, en blij liep ik af en aan.
Tijdens de vuurpoi demo besloot ik dat het tijd werd voor de eerste helft van mijn lsd zegel. Na wat gefrunnik in het donker kon ik de zegel op mijn tong leggen. Ik deelde tevens mee dat ik ook een hele boel lachgas bij me had en iedereen wilde wel een ballonnetje. Dus veel ballonnetjes later overviel me het lsd gevoel. Ik tripte visueel nog niet maar het begon al wel een chaos te worden in mijn hoofd en ik besloot de lachgas voor later te bewaren. Jammer voor sommige mensen maar ik snapte even niet meer waar het over ging.
Ik dropte mijn tas binnen en ondertussen was de vuurpoi afgelopen, het was best cool geweest om te zien maar nu werd het tijd om te dansen. Ik ontmoette nog een vriendin en die wou ook nog wel wat lachgas maar ik was te chaotisch om te begrijpen waar ze het over had.
Gids stond tegen een leeg olievat aangeleund naar een man te kijken, een man die we me zijn allen briljant vonden! Hij is erg oud, heeft een baard van een meter en danst alleen maar rondjes in zijn blote bast! Fantastisch om naar te kijken en samen stonden we naar de man te kijken toen Gids de opmerking maakte dat dit zulke ongelofelijk goede lsd was... Hij is 2.02m en heeft over het algemeen meer nodig dan anderen om te trippen maar dit was helemaal top zei hij.
Ik genoot van het gevoel in mijn benen die soms onbestuurbaar werden. Ook had ik grote moeite om mijn zinnen correct te formuleren. Ik hakkelde en toen ik een hele lange zin foutloos tegen Gids kon zeggen vroeg hij me hoe lang ik erop had staan bedenken voordat ik dat zo mooi kon zeggen.
![:grin:]()
Ik heb heel veel afgelachen om hem. Vode zal wel kunnen beamen dat hij erg grappig is alleen is mijn handicap dat ik meestal vergeet hoe een grapje van hem ging en zal ik in dit report in gebreke blijven betreffende zijn grapjes.
Op een gegeven moment besloot ik dat het uitdeel tijd was. Ik had een bak met kersen en met aardbeien meegenomen. Ik ging rond met de kersen en ik kreeg leuke reacties van de mensen...: 'Zijn dat pillen?' Ik: 'Ja hele erge vette pillen, eet er maar eens drie tegelijk, en kijk maar wat een inslag je krijgt!'
Ook bood ik ze aan aan een oud klasgenoot van me maar die was te druk een home made porno te delen met zijn vrienden. Hij liet het aan mij zien en mijn commemtaar was dat als je zoiets aan het kijken was je inderdaad geen behoefte had aan kersen nee....
Ik had ook aardbeien meegenomen en die waren stiekum helemaal niet om uit te delen. Gids is dol op aardbeien en deze waren zo heel erg rijp dat ze bijna aan het rotten waren. Af en toe hield ik de doos onder zijn neus en hij kwijlde bijna. We hebben het erg lang volgehouden om heel af en toe maar 1 aardbei te pakken. Gids zei dat ze zo lekker waren dat ze bijna een oraal orgasme waren...! Hihi, zo lekker vind hij aarbeien dus...
We zaten backstage toen M zich bij ons voegde. M is behoorlijk contactgestoord en hij wou lsd dus gaf ik hem een kwart zegel. Die was ondertussen al aan het werken en hij was zo ongelofelijk irritant dat we echt niet wisten wat we met hem aan moesten... Gids en ik keken elkaar aan en ik zei: 'ik zit nu al lang genoeg, kom we gaan dansen.' Na een kwartier van kwelling en wachten tot M zich uit zichzelf zou verwijderen gingen we hem maar uit de weg.
We kwamen nog een jongen tegen die echt ontzettend dronken was. Hij liep met een blikje in zijn hand te raaskallen over zijn recent verworven strafblad, verloor zijn sleutels bijna(oja Vode je bent een engel voor het vinden van mijn sleutels!!!(K))en redeneerde er lustig op los over Dingen Die Er Niet Toe Doen... Bij het weg lopen liep hij bijna tegen de lantaarnpaal op(die had ik heus wel gezien hoor!) en gaf laatst genoemde een kusje(?) Echt hij was vreselijk leip en zodoende hadden wij nog meer stof tot lachen.
Ondertussen begon het alweer licht te worden. Iemand maakte de opmerking, he, het wordt bijna alweer donker... Waar ik niet zo heel veel van snapte, tot dat ik begreep dat hij heel veel speed snoof. Speed snuivers houden van de nacht tenslotte... Gids en ik overlegden wat we het beste konden doen. De incrowd zat allemaal buiten en binnen was niet zo heel veel meer te doen. De lachgas bussiness had ik gestaakt, vanwege overweldigende belangstelling(irritante mensen die aan je blijven plukken en zeuren om lachgas).en het was bijna 7 uur en om 8 uur zou de tent dicht gaan. We besloten om voorzichtig naar huis te rijden. Ik kan de weg wel dromen en ik vroeg of Gids wou rijden. Hij is helemaal verliefd op mijn Golfje, en ik weet dat ik hem een groot plezier doe hem in mijn auto te laten rijden...
We pakten onze spullen en reden naar mijn huis(please geen opmerkingen over rijden onder invloed die heb ik al genoeg gehad) Daar besloten we dat ik mee zou gaan naar Gids huis in Rotterdam omdat hij zo relaxed veel films had. Zo gezegd zo gedaan.
We keken twee films, aten de laatste aarbeien op, en ik besloot vanwege de moeheid naar huis te gaan. Voorzichtig naar huis gereden en om half 8 mijn bed opgezocht.
Volgende trip neem ik een geluidsrecorder mee, want ik ben veel vergeten van de grapjes van Gids. Hij kan van een klein punt iets enorms groots maken en soms hield ik mijn buk vast van het lachen... Foto's volgen ook nog, die edit ik er wel tussen zodra ik weet hoe linux werkt...
Drientje