Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDmt, een wijze maar harde les

Dmt, een wijze maar harde les

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Prachtig report. Klinkt inderdaad als 'een wijze maar harde les'. Het vinden van een balans is alles. Doorwegen aan slechts één kant is nooit goed. En je moet ook leren leven met het leven waarin je 'geworpen' bent, je kan dit niet verloochenen. DMT heeft dit precies wel duidelijk gemaakt :) Mooi! Ik word elke keer nieuwsgieriger!

Trouwens, zoveel DMT :tongueout: Ik vraag me af, zit er een bron onder je huis ofzo ? :grin: Waar woon je ? :grin:

Peace&Love!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spor zei:
^DMT boom in de tuin ...
Klik om te vergroten...

Met van die emmertjes eraan gespijkerd om het op te vangen... :grin:

Vet report! Lees nu heel veel DMT reports hier en ik moet zeggen dat ik erg veel overeenkomsten begin te zien in de verhalen.
Gaaf dat je op zo'n duidelijke manier even op je vingers bent gewezen. Confronterend? Zeker, maar leerzaam. En dat is waar het omdraait, leren van je fouten, jezelf weer bijelkaar rapen en over nieuw beginnen. Elke keer weer opnieuw als je een fout maakt, vermoeiend maar lonend!

X
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Atropa zei:
Na aanleiding van dit report kan ik je 1 ding ècht adviseren ----> Een dikke San Pedro cactus. :wink:

Ik denk dat het de zuiverste ervaring is die een menselijk wezen kan hebben om z'n eigen individualisme te begrijpen, met een verzacht ego of geheel zonder. Geen spoor van lichamelijke vergiftiging of mentale twijfel. De zachte streling en de kleurrijke magie laten je zien wat een diamanten rijkdom je bezit met de aanwezigheid van je bewustzijn en je lijf alleen al.

De cactus heeft een krachtige zeer magische werking om je gezondheid te waarborgen en dat werkt verlichtend door op het levenspad wat je bewandeld. Het is de frisheid van de natuur waar we alleen uit voortkomen.
Klik om te vergroten...

ben inderdaad blij dat ik dit al had ontdekt, i love mescaline :hearteyes:
Bedankt voor de tip :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel mooi report. Beetje chaotisch geschreven, maar dat past wel bij het verhaal. Ben blij dat je een wijze les geleerd hebt :grin:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na aanleiding van dit report kan ik je 1 ding ècht adviseren ----> Een dikke San Pedro cactus. :wink:

Ik denk dat het de zuiverste ervaring is die een menselijk wezen kan hebben om z'n eigen individualisme te begrijpen, met een verzacht ego of geheel zonder. Geen spoor van lichamelijke vergiftiging of mentale twijfel. De zachte streling en de kleurrijke magie laten je zien wat een diamanten rijkdom je bezit met de aanwezigheid van je bewustzijn en je lijf alleen al.

De cactus heeft een krachtige zeer magische werking om je gezondheid te waarborgen en dat werkt verlichtend door op het levenspad wat je bewandeld. Het is de frisheid van de natuur waar we alleen uit voortkomen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Atropa zei:
Na aanleiding van dit report kan ik je 1 ding ècht adviseren ----> Een dikke San Pedro cactus. :wink:

Ik denk dat het de zuiverste ervaring is die een menselijk wezen kan hebben om z'n eigen individualisme te begrijpen, met een verzacht ego of geheel zonder. Geen spoor van lichamelijke vergiftiging of mentale twijfel. De zachte streling en de kleurrijke magie laten je zien wat een diamanten rijkdom je bezit met de aanwezigheid van je bewustzijn en je lijf alleen al.

De cactus heeft een krachtige zeer magische werking om je gezondheid te waarborgen en dat werkt verlichtend door op het levenspad wat je bewandeld. Het is de frisheid van de natuur waar we alleen uit voortkomen.
Klik om te vergroten...

Ooh, als je het zo typt krijg ik weer zo'n zin in een cactus. Heb het helaas nog maar 1 keer gedaan, maar dat heeft zeker een grote indruk achter gelaten. 2 dagen na de inname van de cactus voelde ik me nog vrolijker/fijner dan daarvoor. Echt een mooi middel!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
pythregius zei:
Atropa zei:
Na aanleiding van dit report kan ik je 1 ding ècht adviseren ----> Een dikke San Pedro cactus. :wink:

Ik denk dat het de zuiverste ervaring is die een menselijk wezen kan hebben om z'n eigen individualisme te begrijpen, met een verzacht ego of geheel zonder. Geen spoor van lichamelijke vergiftiging of mentale twijfel. De zachte streling en de kleurrijke magie laten je zien wat een diamanten rijkdom je bezit met de aanwezigheid van je bewustzijn en je lijf alleen al.

De cactus heeft een krachtige zeer magische werking om je gezondheid te waarborgen en dat werkt verlichtend door op het levenspad wat je bewandeld. Het is de frisheid van de natuur waar we alleen uit voortkomen.
Klik om te vergroten...

ben inderdaad blij dat ik dit al had ontdekt, i love mescaline :hearteyes:
Bedankt voor de tip :grin:
Klik om te vergroten...

pythregius hoeven we weinig meer te vertellen.. :wink:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tripper zei:
pythregius zei:
Atropa zei:
Na aanleiding van dit report kan ik je 1 ding ècht adviseren ----> Een dikke San Pedro cactus. :wink:

Ik denk dat het de zuiverste ervaring is die een menselijk wezen kan hebben om z'n eigen individualisme te begrijpen, met een verzacht ego of geheel zonder. Geen spoor van lichamelijke vergiftiging of mentale twijfel. De zachte streling en de kleurrijke magie laten je zien wat een diamanten rijkdom je bezit met de aanwezigheid van je bewustzijn en je lijf alleen al.

De cactus heeft een krachtige zeer magische werking om je gezondheid te waarborgen en dat werkt verlichtend door op het levenspad wat je bewandeld. Het is de frisheid van de natuur waar we alleen uit voortkomen.
Klik om te vergroten...

ben inderdaad blij dat ik dit al had ontdekt, i love mescaline :hearteyes:
Bedankt voor de tip :grin:
Klik om te vergroten...

pythregius hoeven we weinig meer te vertellen.. :wink:
Klik om te vergroten...

Hehe, idd, dat denk ik ook :tongueout:
hmmm ik wil ook een mescaline ervaring! :tongueout: Ik heb hier een San Pedro staan die ondertussen toch al 40-50cm groot is, maar niet al te dik.(plaatsen van slechts 2.5cm dik, dikste zon 4cm) Zou dit genoeg zijn? Alhoewel ik misschien deze laat groeien en een nieuwe koop. Maar das wel kostelijk al kostelijker. Mja ik zie wel nog.. Aja, mescaline alleen of met een medetripper?
(Srry, ik was te lui voor een nieuw topic aan te maken voor deze snelle vraagskes die in mij opkomen.. :flushed: :P )

Peace&Love!
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooi report idd, ben blij dat je er van geleerd hebt, best wel logisch hoe dat werkt in zon DMT wereld hea :sunglasses:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#10
interessant report, ik weet niet helemaal zeker wat ik er uit moe opmaken maar met één ding ben ik het wel eens, fuck ego, daar heb ik gisteren nog veel over nagedacht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."