#1
Prachtig report. Klinkt inderdaad als 'een wijze maar harde les'. Het vinden van een balans is alles. Doorwegen aan slechts één kant is nooit goed. En je moet ook leren leven met het leven waarin je 'geworpen' bent, je kan dit niet verloochenen. DMT heeft dit precies wel duidelijk gemaakt
Mooi! Ik word elke keer nieuwsgieriger!
Trouwens, zoveel DMT
Ik vraag me af, zit er een bron onder je huis ofzo ?
Waar woon je ? ![:grin:]()
Peace&Love!
Trouwens, zoveel DMT
Peace&Love!