Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEn toen ging het toch nog fout

En toen ging het toch nog fout

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben 16 jaar en zo oud was ik ook toen ik met XTC begon. Afgelopen weekend was het weer zover ik had een paar pilletjes gedropt, leuk gespaced, niet last van een kater gehad. De volgende dag ging ik (nadat ik had gewerkt) bij een paar vrienden langs om rustig een jointje te roken. Hij sloeg lekker in, we liepen met z'n allen naar binnen en gingen zitten.

Na 10 minuten begon ik me best ongemakkelijk te voelen, ik begon een beetje te zweten en te trillen. Dus ik besloot ff naar de wc te gaan. Toen ik opstond voelde ik me al raar en duizelig worden. Eenmaal aangekomen op de wc voelde ik me echt niet goed, ik ging snel zitten en hield m'n handen voor m'n gezicht want alles draaide als de tyfus, en niet een beetje maar echt verschrikkelijk erg :openmouth: . Het licht leek al feller te schijnen dus ik ging meteen via de voordeur naar buiten want ik had lucht nodig.

Toen ik buiten stond voelde ik me ineens heel, heeeel raar :xtc: Alles draaide zo erg en op zo'n zieke manier ik hield het niet meer vol, ik probeerde een beetje te lopen maar ik liep alsof ik straalbezopen was. Ik wou niet gaan zitten omdat er mensen voorbij liepen, helaas hielden m'n benen het niet echt meer en viel ik met m'n gezicht in de bosjes, ik zag alles zwart worden en dacht op dat moment dat ik in een ambulance terrecht zou komen, en alles draaide ó zo erg. Maar gelukkig werd alles na een paar seconden weer redelijk helder. Ik stond zeer moeizaam op en toen ik rechtop stond kreeg ik best ''enge'' spastische reacties, zo noem ik het maar, want mijn armen en benen gingen alle kanten op.

Ik liep zover mogelijk bij de mensen vandaan en ging achter een auto op een stoeprantje zitten, toen merkte ik dat ik zeiknat was, mijn voorhoofd was nat, de druppels dropen van mijn neus. Meteen trok ik mijn vest uit en het voelde heerlijk. Ik werd weer een beetje rustig omdat niemand op me lette en ik het weer een beetje fris had. Na een tijdje besloot ik terug te lopen maar ik moest helemaal via een steeg omlopen want de deur was dicht. Toen ik in de steeg liep voelde ik dat kut gevoel weer een beetje opkomen, zo'n opgefokt gevoel, ik bedacht dat ik beter meteen weer kon gaan zitten want het loopt toch wel fout af anders. Dus dat deed ik.

Ik maakte een filmpje van me verrotte kop en besloot via de achterdeur weer naar binnen te gaan. Toen ik daar aankwam had niemand van m'n vrienden door dat ik via de voordeur naar buiten ben gegaan en via de achterdeur naar binnen kwam :P . Zo heb ik het ook gelaten, ze waren toch (bijna) net zo ver heen als ik :smoke: :grin:
T
TimmehLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm, Ik heb dat ook een keer meegemaakt, dat trillen, en dat ongecontroleerde bewegen van armen en benen. Bij mij was het bij een combinatie van verschillende dingen.
Anyways, It scared the shit out of me.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat had ik toen ik alleen maar jointjes rookte en niks anders gebruikte die volgende keer dat ik een jointje rookte ging ik knock out. ik dacht toen dat het kwam omdat ik me niet prettig voelde nadat ik die cigaret had gerookt
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Krijg je een terugval omdat je lever het niet snel genoeg kan verwerken (warm , duizelig , lichtintesiteit etc) , beetje rustig aan doen! , Peace :hearteyes:
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha heb k ook een keer mee gemaakt, kwam omdat ik een iets te lage bloeddruk had, had die hele dag hard gewerkt.
2 keer flauwgevallen op weg naar de wc :rolleyes:
Maar uiteindelijk komt alles toch weer goed en is alles relax:)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ken het, soms raakt wiet je ongelofelijk hard. Ik had het gisteren weer eens na een avondje doorsmoken. Ik had al wat jointjes op met een vriend van mij, maar besloot toch nog even in de achtertuin te genieten van mijn achterlijk grote glazen waterpijp. Met dat ding zuig je zo een halve gram skuff naar binnen in 2 halen en dat gebeurde ook. Zoals altijd voelde ik eerst bijzonder weinig, wat voor de nodige teleurstelling zorgde. Maar toen ik de volgende joint aan het draaien was om 'toch nog even echt stoned te worden' sloeg die bonghit in als een bom en moest ik even gaan zitten.

Iedere keer als ik een hap van de chips nam werd de wereld om me heen ongelofelijk vaag en alles draaide. Dit vond ik op zich best vet, juist omdat ik die vriend de zelfde avond nog had verteld dat ik na 6 maanden niet trippen wel weer toe was aan een drug die wat heftiger was. Maar om de 1 of andere reden had het een redelijk negatieve vibe, ook omdat mijn hartslag enorm snel was. Gelukkig was ik na 45 minuten weer op een punt dat ik er van kon genieten :P

Ik kan dit gevoel overigens alleen bereiken als ik uit een pijp rook. Met een joint krijg ik blijkbaar niet genoeg binnen oid.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Had ook keer zoiets na nachtje mdma. Volgende dag jointje gerookt.. Ik stond op en na 10sec krijg ik opeens een harde klap alsof ik te snel opstond.. volgens een vriend zuchte en blies ik heel hard en trok ik een heel eng gezicht met grote ogen. Toen draaide ik een paar rondjes met mn armen wijd. En k dacht nog: Waarom draai ik rondjes? Toen ging ik k.o op de bank en werd alles zwart. Langzaam kwam ik weer bij.. Echt RAAR en was er erg van geschrokken :P
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat 'opbranden' waarbij je zicht steeds 'grijzer' en uiteindelijk zwart dreigt te worden is puur vitamine gebrek.

Nicotine trekt samen met wiet behoorlijk wat uit je vitamine en water voorraden, zeker als je al inspanning hebt gedaan door de M. Daarom altijd zorgen dat je veel groene appels eet door de dag heen.

Een slap en zweverig gevoel in je hoofd = vaak gebrek aan zout. Op zo'n moment moet je geen vocht drinken tenzij je mond erg droog is ook. Wat chips of zoutigs werkt dat goed.

Als je wegvalt tijdens je tript of spaced, is dextrose het allerbeste en daarna sinasappelsap (glucose). Gevolgd door wat vaste koolhydraten als je kunt eten. Anders, dextrose of sap blijven herhalingen aangezien deze het bloed weer snel verlaten ook.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#9
pbwebmaster zei:
Ik ben 16 jaar en zo oud was ik ook toen ik met XTC begon. Afgelopen weekend was het weer zover ik had een paar pilletjes gedropt, leuk gespaced, niet last van een kater gehad. De volgende dag ging ik (nadat ik had gewerkt) bij een paar vrienden langs om rustig een jointje te roken. Hij sloeg lekker in, we liepen met z'n allen naar binnen en gingen zitten.

Na 10 minuten begon ik me best ongemakkelijk te voelen, ik begon een beetje te zweten en te trillen. Dus ik besloot ff naar de wc te gaan. Toen ik opstond voelde ik me al raar en duizelig worden. Eenmaal aangekomen op de wc voelde ik me echt niet goed, ik ging snel zitten en hield m'n handen voor m'n gezicht want alles draaide als de tyfus, en niet een beetje maar echt verschrikkelijk erg :openmouth: . Het licht leek al feller te schijnen dus ik ging meteen via de voordeur naar buiten want ik had lucht nodig.

Toen ik buiten stond voelde ik me ineens heel, heeeel raar :xtc: Alles draaide zo erg en op zo'n zieke manier ik hield het niet meer vol, ik probeerde een beetje te lopen maar ik liep alsof ik straalbezopen was. Ik wou niet gaan zitten omdat er mensen voorbij liepen, helaas hielden m'n benen het niet echt meer en viel ik met m'n gezicht in de bosjes, ik zag alles zwart worden en dacht op dat moment dat ik in een ambulance terrecht zou komen, en alles draaide ó zo erg. Maar gelukkig werd alles na een paar seconden weer redelijk helder. Ik stond zeer moeizaam op en toen ik rechtop stond kreeg ik best ''enge'' spastische reacties, zo noem ik het maar, want mijn armen en benen gingen alle kanten op.

Ik liep zover mogelijk bij de mensen vandaan en ging achter een auto op een stoeprantje zitten, toen merkte ik dat ik zeiknat was, mijn voorhoofd was nat, de druppels dropen van mijn neus. Meteen trok ik mijn vest uit en het voelde heerlijk. Ik werd weer een beetje rustig omdat niemand op me lette en ik het weer een beetje fris had. Na een tijdje besloot ik terug te lopen maar ik moest helemaal via een steeg omlopen want de deur was dicht. Toen ik in de steeg liep voelde ik dat kut gevoel weer een beetje opkomen, zo'n opgefokt gevoel, ik bedacht dat ik beter meteen weer kon gaan zitten want het loopt toch wel fout af anders. Dus dat deed ik.

Ik maakte een filmpje van me verrotte kop en besloot via de achterdeur weer naar binnen te gaan. Toen ik daar aankwam had niemand van m'n vrienden door dat ik via de voordeur naar buiten ben gegaan en via de achterdeur naar binnen kwam :P . Zo heb ik het ook gelaten, ze waren toch (bijna) net zo ver heen als ik :smoke: :grin:
Klik om te vergroten...



Zo iets had ik ook 1 dag nadat ik paddos had genomen nam ik ene teug van een joint en in je kop leek het net alsof je rondjes draaide en het draaide steeds sneller

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."