#1
Ik ben 16 jaar en zo oud was ik ook toen ik met XTC begon. Afgelopen weekend was het weer zover ik had een paar pilletjes gedropt, leuk gespaced, niet last van een kater gehad. De volgende dag ging ik (nadat ik had gewerkt) bij een paar vrienden langs om rustig een jointje te roken. Hij sloeg lekker in, we liepen met z'n allen naar binnen en gingen zitten.
Na 10 minuten begon ik me best ongemakkelijk te voelen, ik begon een beetje te zweten en te trillen. Dus ik besloot ff naar de wc te gaan. Toen ik opstond voelde ik me al raar en duizelig worden. Eenmaal aangekomen op de wc voelde ik me echt niet goed, ik ging snel zitten en hield m'n handen voor m'n gezicht want alles draaide als de tyfus, en niet een beetje maar echt verschrikkelijk erg
. Het licht leek al feller te schijnen dus ik ging meteen via de voordeur naar buiten want ik had lucht nodig.
Toen ik buiten stond voelde ik me ineens heel, heeeel raar
Alles draaide zo erg en op zo'n zieke manier ik hield het niet meer vol, ik probeerde een beetje te lopen maar ik liep alsof ik straalbezopen was. Ik wou niet gaan zitten omdat er mensen voorbij liepen, helaas hielden m'n benen het niet echt meer en viel ik met m'n gezicht in de bosjes, ik zag alles zwart worden en dacht op dat moment dat ik in een ambulance terrecht zou komen, en alles draaide ó zo erg. Maar gelukkig werd alles na een paar seconden weer redelijk helder. Ik stond zeer moeizaam op en toen ik rechtop stond kreeg ik best ''enge'' spastische reacties, zo noem ik het maar, want mijn armen en benen gingen alle kanten op.
Ik liep zover mogelijk bij de mensen vandaan en ging achter een auto op een stoeprantje zitten, toen merkte ik dat ik zeiknat was, mijn voorhoofd was nat, de druppels dropen van mijn neus. Meteen trok ik mijn vest uit en het voelde heerlijk. Ik werd weer een beetje rustig omdat niemand op me lette en ik het weer een beetje fris had. Na een tijdje besloot ik terug te lopen maar ik moest helemaal via een steeg omlopen want de deur was dicht. Toen ik in de steeg liep voelde ik dat kut gevoel weer een beetje opkomen, zo'n opgefokt gevoel, ik bedacht dat ik beter meteen weer kon gaan zitten want het loopt toch wel fout af anders. Dus dat deed ik.
Ik maakte een filmpje van me verrotte kop en besloot via de achterdeur weer naar binnen te gaan. Toen ik daar aankwam had niemand van m'n vrienden door dat ik via de voordeur naar buiten ben gegaan en via de achterdeur naar binnen kwam :P . Zo heb ik het ook gelaten, ze waren toch (bijna) net zo ver heen als ik
![:grin:]()
Na 10 minuten begon ik me best ongemakkelijk te voelen, ik begon een beetje te zweten en te trillen. Dus ik besloot ff naar de wc te gaan. Toen ik opstond voelde ik me al raar en duizelig worden. Eenmaal aangekomen op de wc voelde ik me echt niet goed, ik ging snel zitten en hield m'n handen voor m'n gezicht want alles draaide als de tyfus, en niet een beetje maar echt verschrikkelijk erg
Toen ik buiten stond voelde ik me ineens heel, heeeel raar
Alles draaide zo erg en op zo'n zieke manier ik hield het niet meer vol, ik probeerde een beetje te lopen maar ik liep alsof ik straalbezopen was. Ik wou niet gaan zitten omdat er mensen voorbij liepen, helaas hielden m'n benen het niet echt meer en viel ik met m'n gezicht in de bosjes, ik zag alles zwart worden en dacht op dat moment dat ik in een ambulance terrecht zou komen, en alles draaide ó zo erg. Maar gelukkig werd alles na een paar seconden weer redelijk helder. Ik stond zeer moeizaam op en toen ik rechtop stond kreeg ik best ''enge'' spastische reacties, zo noem ik het maar, want mijn armen en benen gingen alle kanten op. Ik liep zover mogelijk bij de mensen vandaan en ging achter een auto op een stoeprantje zitten, toen merkte ik dat ik zeiknat was, mijn voorhoofd was nat, de druppels dropen van mijn neus. Meteen trok ik mijn vest uit en het voelde heerlijk. Ik werd weer een beetje rustig omdat niemand op me lette en ik het weer een beetje fris had. Na een tijdje besloot ik terug te lopen maar ik moest helemaal via een steeg omlopen want de deur was dicht. Toen ik in de steeg liep voelde ik dat kut gevoel weer een beetje opkomen, zo'n opgefokt gevoel, ik bedacht dat ik beter meteen weer kon gaan zitten want het loopt toch wel fout af anders. Dus dat deed ik.
Ik maakte een filmpje van me verrotte kop en besloot via de achterdeur weer naar binnen te gaan. Toen ik daar aankwam had niemand van m'n vrienden door dat ik via de voordeur naar buiten ben gegaan en via de achterdeur naar binnen kwam :P . Zo heb ik het ook gelaten, ze waren toch (bijna) net zo ver heen als ik