#1
Klinkt alsof je een goeie dealer heb ik zou ook dat soort dingen een keer willen doen
honingolie zei:leuk voor je, maar ik kan je aanraden jezelf wel goed in te lezen over de verschillende soorten drugs die je gebruikt, en met name de risico's ervan (en van veelvuldig gebruik).
Snoep verstandig![]()

Rammelslakje zei:is iedere keer een paar dagen depresief het echt waard?
Taamotua zei:Sindskort ben ik in aanraking gekomen met drugs, en tot nu toe gebruik gemaakt van Coke, MDMA (poeder) en Speed.. Mijn eerste ervaring was die van Coke, later die nacht in combinatie met MDMA poeder.. De coke was (als ik er nu aan terug denk) niet echt goed.. De MDMA sloeg maar niet in, 7 uur later wel
De 2e ervaring was pure MDMA poeder, en goede ook. Wilde nu toch wel eens goed voelen hoe het insloeg.. en dit sloeg in als een bommm! Het was een heerlijke belevenis, waardoor ik de dag er na met andere vrienden nogmaals mdma heb geprobeerd.. En per slot van rekening de dag DAARNA ook weer! Dit keer icm Speed, waar ik zeker 12 uur waus van ben geweest.. Heb hier van geleerd niet meer teveel op mijn tong te kauwen hahaha.. Daarnaast was ik van de 3 dagen MDMA zwaar in een depressieve roes. Het leven had niet echt zin meer vond ik, erg vervelende gedachten dus.. Ook erg huilerig.. Maar na 3 dagen weer tiptop!
Afgelopen weekend heb ik 1 dag zwaar coke gebruikt, dit was wél hele goeie troep en hier werd ik lekker sociaal van. Was in een groot uitgaansgebied waar ik meerdere discotheken heb betreed, en ik lekker aan het socializen met iedereen die ik niet kon.. Heel gaaf
Vandaag heb ik een combinatie op van MDMA en Speed, ben er ook dit keer weer erg enthousiast over.. Heerlijk fijn euforisch gevoel, veel praten, lekker wakker en zin om dingen te ondernemen (zoals in een auto klussen bijv).. Wel heb ik nu even het punt bereikt waarop ik niet meer weet wat ik precies wil gaan doen.. Maarja
Tot zo ver mijn eerste ervaringen.. Ik ga Donderdag voor het eerst 2CB proberen, waarschijnlijk in combinatie met MDMA.. Zal dan ook mijn ervaringen posten![]()
Dragan"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."