Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn Aanraking met Drugs

Mijn Aanraking met Drugs

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt alsof je een goeie dealer heb ik zou ook dat soort dingen een keer willen doen
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
:tearsofjoy: ^
T
TaamotuaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sindskort ben ik in aanraking gekomen met drugs, en tot nu toe gebruik gemaakt van Coke, MDMA (poeder) en Speed.. Mijn eerste ervaring was die van Coke, later die nacht in combinatie met MDMA poeder.. De coke was (als ik er nu aan terug denk) niet echt goed.. De MDMA sloeg maar niet in, 7 uur later wel :confused:

De 2e ervaring was pure MDMA poeder, en goede ook. Wilde nu toch wel eens goed voelen hoe het insloeg.. en dit sloeg in als een bommm! Het was een heerlijke belevenis, waardoor ik de dag er na met andere vrienden nogmaals mdma heb geprobeerd.. En per slot van rekening de dag DAARNA ook weer! Dit keer icm Speed, waar ik zeker 12 uur waus van ben geweest.. Heb hier van geleerd niet meer teveel op mijn tong te kauwen hahaha.. Daarnaast was ik van de 3 dagen MDMA zwaar in een depressieve roes. Het leven had niet echt zin meer vond ik, erg vervelende gedachten dus.. Ook erg huilerig.. Maar na 3 dagen weer tiptop!

Afgelopen weekend heb ik 1 dag zwaar coke gebruikt, dit was wél hele goeie troep en hier werd ik lekker sociaal van. Was in een groot uitgaansgebied waar ik meerdere discotheken heb betreed, en ik lekker aan het socializen met iedereen die ik niet kon.. Heel gaaf :)

Vandaag heb ik een combinatie op van MDMA en Speed, ben er ook dit keer weer erg enthousiast over.. Heerlijk fijn euforisch gevoel, veel praten, lekker wakker en zin om dingen te ondernemen (zoals in een auto klussen bijv :confused:).. Wel heb ik nu even het punt bereikt waarop ik niet meer weet wat ik precies wil gaan doen.. Maarja

Tot zo ver mijn eerste ervaringen.. Ik ga Donderdag voor het eerst 2CB proberen, waarschijnlijk in combinatie met MDMA.. Zal dan ook mijn ervaringen posten :)
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#4
leuk voor je, maar ik kan je aanraden jezelf wel goed in te lezen over de verschillende soorten drugs die je gebruikt, en met name de risico's ervan (en van veelvuldig gebruik).

Snoep verstandig :wink:
T
TaamotuaLid
01-01-2024, 00:00
#5
honingolie zei:
leuk voor je, maar ik kan je aanraden jezelf wel goed in te lezen over de verschillende soorten drugs die je gebruikt, en met name de risico's ervan (en van veelvuldig gebruik).

Snoep verstandig :wink:
Klik om te vergroten...

Over die MDMA trillogy (om hem zo maar even te noemen) was ik ook wel vrij huiverig, het is niet iets wat ik nog een keer doe maar door het vele bananen eten tussen tijd van inname bleef het effect wel sterk! Natuurlijk was het niet echt slim om zoveel achter elkaar, en nu 2 weken later alweer te gebruiken.. Dus straks even een tijdje niets :)
W
Whatsreality?Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zolang je nog plezier kan hebben zonder iets extra's wens ik je veel plezier, anders even rationeel afstand nemen en ff over nadenken :)
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt als goede ervaringen maar waarom in godsnaam zovaak? Dan is het toch niet meer speciaal? Het gaat ook alleen maar meer kosten en is iedere keer een paar dagen depresief het echt waard?
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey taa, sorry maar bananen eten tussen die MDMA pogingen door zou totaal niks uit gemaakt hebben. Lees idd goed voordat je al deze dingen zomaar gaat lopen experimenteren. Speed en Coke kunnen je verneuken. En het lijkt alsof het je niet echt uit maakt wat en HOE je het gebruikt.

Maar IIG erg gaaf dat je mdma zo leuk vind, en idd, dat tongknagen kan de dag er na flink verzieken :P haha, tjeu!
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom zou je perse MDMA bij je 2CB gaan proberen? beetje zonde voor een eerste ervaring, niet. Voor de rest, je hebt zeker de leuke kant gezien nu, maar ga niet overdrijven en dan blijft het zo :grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
3 dagen naar de kanker!! :rock:
jaa dat krijg je dan,, vooral van speed.. ik raad het nie aan om 2cb gelijk te combineren met xtc zoals hierboven al gezecht word,.
harddrugs is heeeel erg fijn,, dus kijk uit!! informeer jezelf heeeel veel.. te veel is niet mogenlijk.. hier op df zul je veel info vinden, maar geloof niet gelijk alles wat je leest, lees veel en stel veel vragen,
veelspaceplezier
gebruik verstandig :wave:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#11
mischien loop je iets te hard van stapel.
in zo'n korte tijd,,verschillende drugs en combinaties nemen,,lijkt mij niet echt verstandig.
het gevoel van mdma moet je zuinig op wezen,,het liefst moet je er 3 maanden tussen houden om het prettige gevoel weer te krijgen, het is dan ook beter voor je hersenen.
met Coke en 2CB heb ik geen ervaring,,maar waarom zou je meteen alles combineren.
lijkt mij zonde,,vooral omdat het je eerste keer zou zijn.

geniet,,maar met mate :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jij loopt een beetje te hard van stapel in my opinion.

Doe het eens wat rustiger aan, en probeer niet teveel nieuwe dingen, te snel achter elkaar.
Maar je moet het zelf weten natuurlijk!
T
TaamotuaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bedankt voor jullie reacties :grin: Leuk om te lezen! Heb de 2CB even overgeslagen en even een pauze ingelast idd. Na een aantal dagen kom je er toch wel achter dat je van drugs redelijk overmoedig wordt.. Inderdaad, Harddrugs is erg fijn en daarom inderdaad beter om niet te vaak te gebruiken :wink:
Ik merk bijvoorbeeld op dagen dat ik moe ben en wanneer ik toch door moet s'nachts (Werk in 'het nachtleven' om het zo maar te zeggen) ik toch wel snak naar een paar puntjes coke, gewoon om even van het gevoel af te zijn. Heb dit niet gedaan en merk dan de dag erna dat ik toch blij ben dat ik het niet gedaan heb, ben dus op tijd bij zinnen gekomen in ieder geval :)

De reden dat ik 2CB icm MDMA wilde gebruiken is omdat ik al een aantal keer heb gelezen dat je hierdoor het euforische gevoel van 2CB versterkt, en daarnaast gewoon de trip-effecten van 2CB beleefd.. Maar misschien is het achteraf inderdaad toch wel slim om eerst eens een keer alleen 2CB te gebruiken :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Moet je doen, en pas om met de dosering van 2c-b!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rammelslakje zei:
is iedere keer een paar dagen depresief het echt waard?
Klik om te vergroten...

Ik ben niet echt depresief een heel klein dipje misschien. NET merkbaar. En ja. Dat is 't het echt waard vind ik.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Taamotua zei:
Sindskort ben ik in aanraking gekomen met drugs, en tot nu toe gebruik gemaakt van Coke, MDMA (poeder) en Speed.. Mijn eerste ervaring was die van Coke, later die nacht in combinatie met MDMA poeder.. De coke was (als ik er nu aan terug denk) niet echt goed.. De MDMA sloeg maar niet in, 7 uur later wel :confused:

De 2e ervaring was pure MDMA poeder, en goede ook. Wilde nu toch wel eens goed voelen hoe het insloeg.. en dit sloeg in als een bommm! Het was een heerlijke belevenis, waardoor ik de dag er na met andere vrienden nogmaals mdma heb geprobeerd.. En per slot van rekening de dag DAARNA ook weer! Dit keer icm Speed, waar ik zeker 12 uur waus van ben geweest.. Heb hier van geleerd niet meer teveel op mijn tong te kauwen hahaha.. Daarnaast was ik van de 3 dagen MDMA zwaar in een depressieve roes. Het leven had niet echt zin meer vond ik, erg vervelende gedachten dus.. Ook erg huilerig.. Maar na 3 dagen weer tiptop!

Afgelopen weekend heb ik 1 dag zwaar coke gebruikt, dit was wél hele goeie troep en hier werd ik lekker sociaal van. Was in een groot uitgaansgebied waar ik meerdere discotheken heb betreed, en ik lekker aan het socializen met iedereen die ik niet kon.. Heel gaaf :)

Vandaag heb ik een combinatie op van MDMA en Speed, ben er ook dit keer weer erg enthousiast over.. Heerlijk fijn euforisch gevoel, veel praten, lekker wakker en zin om dingen te ondernemen (zoals in een auto klussen bijv :confused:).. Wel heb ik nu even het punt bereikt waarop ik niet meer weet wat ik precies wil gaan doen.. Maarja

Tot zo ver mijn eerste ervaringen.. Ik ga Donderdag voor het eerst 2CB proberen, waarschijnlijk in combinatie met MDMA.. Zal dan ook mijn ervaringen posten :)
Klik om te vergroten...

vind dit wazige taal om eerlijk te zijn.... en ja 2-cb combineren met mdma vind ik al heel raar..

pluspuntje is de combo mdma en speed..i love it.. :mrgreen:

ciao
D
DraganLid
01-01-2024, 00:00
#17
:kots:
Je zei dat je op het moment niet meer wist wat je moest gaan doen.
Kijk hiervoor uit en bedenk wat je wel kan doen,als dat ongelukkigerwijs weer
gebruiken wordt,dan kun je op een(geestelijke)verslaving afstevenen.
Daar wil ik je voor waarschuwen ,verder hoop ik dat het bij af en toe plezierig experimenteren blijft,zo blijft het ook leuk.

Veel plezier en groeten van Dragan :smoke:

Heb zelf een paar keer met lsd ,xtc en ghb geexperimenteerd,maar toen ik wistwat het deed vond ik het welletjes zo,ik heb er nooit meer trek in gekregen,en dat is al 10 jaar geleden.
:smoke: Dragan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."