Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEcuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje (met foto)

Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje (met foto)

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
W
Whatsreality?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

Wat een gruwelijke plaats om paddo's te nemen, echt moeie shots :).
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

Leuk report en erg mooie plek om te trippen zeg! ik moet ook nog eens op het strand gaan trippen... gaat deze zomer gebeuren op de san pedro waarschijnlijk :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

bedankt mannen =D
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

klinkt echt als een hele chille trip
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

Heee daar in Spanje ben ik ook geweest!!
Erg mooie omgeving inderdaad, lijkt me erg goed trippen daar!
Leuk met al die foto's erbij en een leuk report :wave:
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

Leuk report :)
Ziet er prachtig uit inderdaad
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wauw, wat een locatie heerlijk :hearteyes:
Die grot moet ook echt magisch geweest zijn, geweldig idee met die staafjes :)

Hoeveel en wat voor paddo's had je nou genomen?
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#8
:angry: Heel bericht getypt.. viel internet uit gvd..

Maar prachtige plek, report en foto's man! Moet dé ultieme plek zijn!!! Was je met het vliegtuig gegaan? En was je niet bang dat ze dat bij de douane zouden zien op de scanner ofzo?

Als ik in dat soort landen ben dan ben ik vaak al een dag helemaal 'lam' van alle indrukken door de schoonheid van de natuur (ja, ben een echte natuurfreak). Laat staan zoiets mee te maken onder invloed van de shrooms.. volgensmij zou ik compleet gek worden daar (van vreugde dan :hearteyes: )
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik was gewoon met mijn ouders en broer en een ander gezin met 2 kinderen op vakantie. Gewoon wiet en shrooms meegenomen, in de auto!
Ouders vonden het geen probleem :grin: Ik mag dan ook zelf weten wat ik doe en laat.

Mja dat gevoel van gelukkigheid deelde ik helemaal met je op dat moment :grin:
M
MysticwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geweldig moet dat zijn, om daar te trippen! Erg leuk reportje, maar het had inderdaad wel wat diepzinniger gemogen.

Damn man, nu word ik een beetje jaloers. Ook ik ben dit jaar naar spanje/frankrijk geweest en het was de bedoeling om daar ergens in de bergen te gaan trippen. Omdat ik toch wel bang was om het mee te smokkellen, had ik bedacht om vlak voor vertrek gewoon even een paddo thee'tje te fixen. Maar de eerste paar dagen waren nog niet geschikt voor het trippen daar in de bergen en de dag dat ik dacht er wel klaar voor te zijn, stonk mijn paddo thee(had het ook wel verwacht) zo enorm, dat ik het uiteindelijk maar weg heb gegooit! Ja, geef mij er maar voor langs. Ik geef jullie groot gelijk!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
^ ja diepzinniger kon het inderdaad, je had die thee toch gewoon op kunnen drinken?:tongueout:

Ik heb enigzins wat aangepast
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
vet report!! wil ik ook zeker nog een keer meemaken in een warm blij land :hearteyes:

:rock:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
zeker aan te raden =D
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb hem weer eens doorgelezen, :hearteyes: die trip
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik moet egt snel paddos gaan doen :openmouth: ik wil ook zulke mooie ervaringen/herrineringen :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou wat houd je tegen?:grin:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
het gebrek aan smartshops in de buurt.. het gebrek aan medetrippers.. en het gebrek aan geld,, en het gebrek aan ervaring om alleen te trippen :( dat soort dingen houden me tegen :angry: :P maar het gaat er zeker nog van komen,, als klink ze niet gelijk verbied :angry: :openmouth: :stoned:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben bij dat strand op de laatste foto zo aan de bovenkant geweest, op zo'n beachparty. was wel lache daar. 2 weken geleden :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja das aardig wat ja :P
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#20
Henkfloyd zei:
Wauw, wat een locatie heerlijk :hearteyes:
Die grot moet ook echt magisch geweest zijn, geweldig idee met die staafjes :)
Klik om te vergroten...

Wil dit ook zeker nog doen in het buitenland aan het strand met paddo's of lsd :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."