Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEcuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje (met foto)

Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje (met foto)

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

het was ook prachtig! :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar/Wanneer: Spanje, costa brava, in de zomer
Hoeveel man: 4
Omgeving: Strand, grotten, bergen.
Ingredienten: 4 joints en 7 gram gedroogde paddo's p.p.
Ervaring met paddo's: Ik 15+ keer, de andere 3 jongens allemaal 2e keer paddo´s.
Succes: Ja



We gaan zitten op het strand, een prachtig uitzicht op deze skyline.
Onder het genot van een jointje nuttigen we de paddo's alle 4, wat een gore smaak!
We zetten muziek op van Red Buddha om de trip mee in te lijden.



Een half uur na inname van de paddo´s begint iedereen al de eerste verschijnselen te merken, lopen word moeilijker, ik voel me moe, heb geen fut meer. Dit maakt me blij, want de paddo's beginnen dus te werken. Op naar wonderland.
Deze gedachte word alweer snel versterkt als iemand mij attendeert op het bovenstaande prachtige plaatje, een prachtig fort. Het was inmiddels donker geworden en ze hadden schijnwerpers aangedaan om het fort te belichten. We konden er niet bij dat iets er zo mooi uit kon zien. Hoe langer ik naar het fort keek, hoe mooier het begon te worden.

Op een gegeven moment hadden we allemaal zin om een stukje te gaan lopen, want we zaten dichtbij de `beach-club` op het strandt. Hier was een mooi spektakel van lichten, maar een beetje teveel `normale` mensen volgens ons. Wel grappig overigens, dat wij de andere mensen, op dit moment 'normale' mensen noemen.



Zo gezegt, zo gedaan.
We liepen als een paar dronkenlappen over het strandt, richting de rotsen. Door de rotsen liep een grot van ongeveer 500 meter lang, met elke keer een gat erin, zodat je uit kon kijken over heel de middelandse zee. Terwijl we over het strand liepen viel me op dat het strandt bestond uit duizenden dezelfde patronen, mensen hun voetstappen. Dit vond ik te spacend, de grond was aan het krioelen onder mijn voeten, geweldig :grin:
Mijn 3 cornuiten waren de hele tijd keihard aan het spacen, maar ik liep in mijn eentje na te denken en op en top te genieten van de natuur, en van alles. Alles was geweldig, ik zou me bij wijze van spreken uren kunnen vermaken met een simpele boom. Hoe kon alles zo mooi zijn, hoe kon de natuur precies zijn waar ik op dit moment behoefte aan heb. Deze gedachte heeft nog lang aangehouden, en is eigenlijk ook gebleven de hele trip door. We leven in een geweldige wereld :grin:

Eenmaal verder gelopen naar de rotsen gingen we nog even op een mooi uitkijk punt een jointje roken, daar zaten we te kwijlberkken op deze uitzichten voor en opzij, hoe kon iets zo mooi zijn kwam weer in me/ons naar boven.




We hebben hier ons jointje opgerookt, en zijn de pikdonkere grotten in gelopen. Een kameraad van mij, ik noem hem even (M) vond het vet eng in de grotten, en had echt de neiging om bad te gaan, todat ik hem een opdracht gaven de grot te verlichten. Want het lukte eerst niet om hem mee te krijgen toen we zeiden: ''ey gast, die grot is helemaal niet eng, en wij zijn bij je"
De andere jongens hadden zoiets van: "ok, nou dan blijven we hier toch?", maar ik wou persee die grotten in. Dus ik nadenken, hoe kan ik die gast mee krijgen. Ok ik doe gewoon alsof ik me ergens kut om voel. Dan wil hij me vast wel helpen, dus ik heel zielig (M) zijn kant op lopen, en zeggen: "ey gast, ik zit met een probleempje, ik voel me best kut.", waarop (M) zegt: "Ok, kan ik iets doen om je te helpen?" Waarop ik weer zei: "Wil je mij laten zien hoe die grot er verlicht uit ziet?" En ineens was hij vergeten hoe eng die grotten waren en wou mij natuurlijk graag helpen. Hij ging op zoek naar een mooie manier, en vond deze.
We hadden namelijk 150 lichtstaafjes meegenomen uit Nederland, en (M) kreeg dus de opdracht om de blauwe staafjes in de grot te hangen, zodat de grot verlicht werd. Toen hij klaar was deden wij onze ogen open, en zagen een blauwe neon grot. Dit was echt te spacend. Alleen jammer dat dit niet te fotograferen was met een mobiele telefoon. (te weinig licht)

We besloten om verder te lopen, en ergens op het strand onze laatste jointjes op te roken, een kampvuur te maken, en lekker verder te spacen.
Eenmaal een kampvuur gemaakt, kleed uitgegooid en lekker gaan zitten, begonnen de vlammen tegen de rotsen aan te dansen in gekke vormen en kleuren, ik heb hier wel een uur naar zitten spacen. Ik zat weer helemaal in mijn eigen wereldje.

De 3 kornuiten nog steeds diehard trippend, met de standaard zin: HUHH??? OOOOOOOOOH!!
Ze snapten er helemaal niks meer van, en ik was maar aan het genieten van elk moment. En zij vast en zeker ook!

Na 2 uur hier te hebben gezeten, voelden we ons enigzins uit spacen, dus we besloten om terug te gaan naar de tent. We kwamen weer door de grotten, waar we de blauwe lichtstaafjes hebben uitgehaald, en naar de tent zijn gelopen met onze blote voeten door de zee, wat overigens te spacey was.

Eenmaal in de tent, we hadden alleen de binnentent van gaas opgezet zodat we snachts naar de sterren konden kijken. De 3 andere kornuiten lagen direct te slapen, maar ik heb zeker nog een uur liggen nadenken, genieten en spacen op de sterrenhemel boven mij.

Hier nog een mooie shot van ons 4ren, alleen ik goed in beeld.



Conclusie:
Een erg chille, en diepgaande trip, vooral omdat ik de hele tijd een beetje in mijn eentje aan het nadenken was over alles, ik was niet echt in de mood om gek te doen. Maar al met al een geweldige ervaring.

Dit was mijn eerste report, hoop dat jullie het wat vinden, tips zijn altijd welkom!

De kust bij dag, om een beetje een beeld te krijgen waar we zaten, 6 km vanaf Lloret de mar.


gedachtegangen onder de trip;
- Je kunt je fijner voelen door aan het begin van een trip beloftes aan elkaar te maken.
We moesten rotswanden op klimmen over een heel erg stijl en gevaarlijk pad, nu hadden we paddo's gebruikt en wouden we veilig het pad op klimmen. We beloofden elkaar om niet te vallen, nu lette iedereen goed op omdat hij die belofte had gemaakt, en maakte je je minder zorgen de hele tijd als er gevallen kon worden! Dit vond ik helemaal te gek. Ik ging verder met nadenken, ik bedacht me dat dit waarschijnlijk kwam doordat je dichter bij je gevoel staat door de paddo's, en dat je dus die vriend van je niet teleur wou stellen, dat je ook echt beter op ging letten onbewust.

- Mensen opdrachten geven onder een trip is leuk.
Ik liep met de 3 kornuiten door de donkere grotten, maar ik merkte aan hen dat ze het aardig creepy vonden. Ik heb ver het meeste ervaring van ons 4, heb zo'n 25 keer paddo's gehad. En dit was hun 2e keer pas. Dus ik ging nadenken hoe ik hun kon helpen die negatieve gedachten weg te krijgen. Ik begon te redeneren, ze moeten ergens mee bezig zijn dacht ik, ze moeten mij ergens mee helpen. Omdat ze dicht bij hun gevoel staan, doe ik gewoon alsof ik iets niet weet, en dat ik het echt wil weten omdat ik me anders kut voel. Natuurlijk wouden zij nu helpen mij me goed te laten voelen, ik vroeg hoe die grot eruit zou zien met allemaal lichtstaven, en of zij die daar even konden ophangen. Zo gezegt, zo gedaan. Ze begonnen als gekken die grot te verlichten, en vergaten alles om zich heen.
M
Mr.rhythmLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot!

:hearteyes:

misschien zou je wat meer over je mogelijke ontdekkingen kunnen vertellen aangezien je zei dat het een erg diepgaande trip was, misschien ontdekkingen gedaan over weetikveel wat voor filosofische dingen, maar verder met groot genot gelezen, en de foto's maakte het er zeker niet minder op :)

:wave:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot!

daar heb je wel gelijk in, alleen weet ik niet alles meer te noemen. Ik heb 4 uur lang als een dolle zitten nadenken/redeneren/filosoferen

als je me op dat moment had gevraagd iets uit te leggen, of te verklaren was dat helemaal gelukt :grin:

gewoon een diepgaande trip, die ik niet snel zou vergeten.

Ontdekkingen als, waarom muziek gevoel is, de werking van paddo's proberen te beschrijven.

Dingen als;
Als je voor aan een paddotrip dingen belooft, zoals, ik beloof dat ik mijn best doe om niet te vallen bij het beklimmen van rotsen etc. denk je er automatisch de hele tijd aan. omdat je gewoon niet die belofte wilt verbreken van ik val niet. en zo was weer iedereen niet paranoïde over dat iemand ging vallen etc, leuke dingen zijn dat!

// er komen nog meer foto's, vriend van mij had nog wat spacen plaatjes
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

// heb wat gedachten proberen op te schrijven
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

Leuk report! Fijn dat je er zulke foto's bij kon zetten, deze omgeving lijkt mij ook wel heel erg trippy!
En wat Mr. Rythym al zei, probeer wat meer filosofische gedachtes neer te zetten. Ik vind dit ook altijd erg moeilijk, ik vergeet ook altijd alles, behalve wat er gebeurd is.
Goed ook dat je de vriend die bang werd een opdracht gaf, door dat je iets gaat doen, en dus je focus op iets anders kunt leggen, verdwijnt vaak het angstige gevoel. Slim bedacht van die staafjes, die blauwe zijn ook erg mooi!

Edit: dacht ook even bij de tweede foto: ja hoor, die is uit een reisgids geknipt :grin: . Wat een vette plek om te trippen! Had je de paddo's in spanje gekocht of mee gesmokkeld?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

Ik heb ze mee gesmokkeld :grin:

Maar de foto's zijn allemaal zelf gemaakt =D

ik zal morgen proberen wat filosofische gedachtes toe te voegen aan het report, nu eerst even slapen =D

deze spacen cactus boom kwamen we de dag erna tegen;

D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

We hebben voor dit soort foto's trouwens een mooi topic in General chat, het heet eyecandy. Speciaal opgericht voor de df ende trippers die nog niet naar bed willen/kunnen!Misschien kun je daar ook wat mooie plaatjes kwijt als extra aan vulling
W
Whatsreality?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

Wat een gruwelijke plaats om paddo's te nemen, echt moeie shots :).
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

Leuk report en erg mooie plek om te trippen zeg! ik moet ook nog eens op het strand gaan trippen... gaat deze zomer gebeuren op de san pedro waarschijnlijk :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

bedankt mannen =D
P
PsychedelicTeacherLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

klinkt echt als een hele chille trip
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

Heee daar in Spanje ben ik ook geweest!!
Erg mooie omgeving inderdaad, lijkt me erg goed trippen daar!
Leuk met al die foto's erbij en een leuk report :wave:
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Ecuadoriaanse paddotrip, de grot in spanje

Leuk report :)
Ziet er prachtig uit inderdaad
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wauw, wat een locatie heerlijk :hearteyes:
Die grot moet ook echt magisch geweest zijn, geweldig idee met die staafjes :)

Hoeveel en wat voor paddo's had je nou genomen?
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#16
:angry: Heel bericht getypt.. viel internet uit gvd..

Maar prachtige plek, report en foto's man! Moet dé ultieme plek zijn!!! Was je met het vliegtuig gegaan? En was je niet bang dat ze dat bij de douane zouden zien op de scanner ofzo?

Als ik in dat soort landen ben dan ben ik vaak al een dag helemaal 'lam' van alle indrukken door de schoonheid van de natuur (ja, ben een echte natuurfreak). Laat staan zoiets mee te maken onder invloed van de shrooms.. volgensmij zou ik compleet gek worden daar (van vreugde dan :hearteyes: )
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik was gewoon met mijn ouders en broer en een ander gezin met 2 kinderen op vakantie. Gewoon wiet en shrooms meegenomen, in de auto!
Ouders vonden het geen probleem :grin: Ik mag dan ook zelf weten wat ik doe en laat.

Mja dat gevoel van gelukkigheid deelde ik helemaal met je op dat moment :grin:
M
MysticwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geweldig moet dat zijn, om daar te trippen! Erg leuk reportje, maar het had inderdaad wel wat diepzinniger gemogen.

Damn man, nu word ik een beetje jaloers. Ook ik ben dit jaar naar spanje/frankrijk geweest en het was de bedoeling om daar ergens in de bergen te gaan trippen. Omdat ik toch wel bang was om het mee te smokkellen, had ik bedacht om vlak voor vertrek gewoon even een paddo thee'tje te fixen. Maar de eerste paar dagen waren nog niet geschikt voor het trippen daar in de bergen en de dag dat ik dacht er wel klaar voor te zijn, stonk mijn paddo thee(had het ook wel verwacht) zo enorm, dat ik het uiteindelijk maar weg heb gegooit! Ja, geef mij er maar voor langs. Ik geef jullie groot gelijk!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
^ ja diepzinniger kon het inderdaad, je had die thee toch gewoon op kunnen drinken?:tongueout:

Ik heb enigzins wat aangepast
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#20
vet report!! wil ik ook zeker nog een keer meemaken in een warm blij land :hearteyes:

:rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."