Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsX

X

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMA hallucinogeen? Ik blijf het raar vinden..
E
EnsenataLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maandje of 2 geleden hadden 4 vrienden en ik 25 xtc pillen, 5 pp dus. Geen idee welke soort ofzo, ik had ze niet gehaald, en ik weet dat die vrienden te vertrouwen zijn.
Dus ergens rond 9 uur het eerste pilletje genomen buiten in Amsterdam, zijn we gaan lopen en hebben we wat in het vondelpark gezeten, en zijn vervolgens vanuit Amsterdam naar Muiden gelopen toen we 3 pillen ophadden, dat was rond 2 uur ofzo.

Alles was zoals ik het normaal ook heb ervaart met xtc, blij en ontspannen, zwevend (wat het lopen zo fijn maakte) en rare tintelingen door het hele lichaam en een buzzend hoofd.

Toen we in Muiden waren aangekomen gingen we op een boot, een vriend van mij was daar matroos, en mocht die boot als slaapplek gebruiken omdat hij in Den-Bosch woont.
Eenmaal op de boot waren we erg moe, hebben we nog een beetje geblowd en muziek geluisterd en zijn toen op "bed" gaan liggen.

Daar begon mijn trip pas..
Hallucinaties overal, een kattenhoofd dat uitstak boven een lamp met katten gemiauw, patrijspoortjes die roze waren en de hele tijd open klapten en licht gaven etc.
Recht boven mij zat een raam, met opgerolde gordijntjes en een opgezette vis... de raam-klemmen zag ik aan voor 3-D kaboutertjes die de gordijnen open rolden en er zeppelins van maakte.
Daarna hoorde ik een scheur geluid en zag ik zo'n kabouter de vis opsnijden waardoor er wit spul uitviel, wat weer op het gezicht van mijn vriend viel.. ik bedacht mij toen... "hmm, zou het mogelijk zijn dat IK wit spul op hem aan het gooien ben ofzo?" wat gelukkig niet het geval was.. toen ging ik even naar de wc en daarna was alles weer normaal en begon alles weer ongeveer hetzelfde opnieuw, met heel veel malende gedachtes die ik echt niet meer herinner. :P

De dag erna kwam ik erachter dat ik wat teveel "geëist" had van mijn brein en ik tot 5 keer toe een black out de volgende middag.. Erg leerzaam :tearsofjoy:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ensenata zei:
De dag erna kwam ik erachter dat ik wat teveel "geëist" had van mijn brein en ik tot 5 keer toe een black out de volgende middag.. Erg leerzaam :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hoevaak gebruik je X?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat zat er in die pil? Je maakt mij niet wijs dat het alleen MDMA was.
s
simonvrLid
01-01-2024, 00:00
#5
zal mss lsd in gedraait zijn
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi verhaal. Persoonlijk houd ik niet echt van XTC, maar mischien komt dat juist wel omdat ik er nog nooit van heb gehalucineerd :grin:
E
EnsenataLid
01-01-2024, 00:00
#7
Welhallodaar zei:
Ensenata zei:
De dag erna kwam ik erachter dat ik wat teveel "geëist" had van mijn brein en ik tot 5 keer toe een black out de volgende middag.. Erg leerzaam :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hoevaak gebruik je X?
Klik om te vergroten...

Ik doe 1 keer in de 3 maanden of langer een keer wat gebruiken... buiten wiet/hasj dan. :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
zo doe ik het ook, soms een uitvalletje naar een maand elke week :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Wat zat er in die pil? Je maakt mij niet wijs dat het alleen MDMA was.
Klik om te vergroten...
Als jij 5 goede pillen ophebt met alleen mdma kan dat heel makkelijk. Ik heb wel is gekkere dingen op 3 gezien. 7% mdma wordt omgezet in mda wat voor de hallucinaties zorgt. Bij 1 pilletje is dit niks maar bij een wat hogere dosis wel.

simonvr zei:
zal mss lsd in gedraait zijn
Klik om te vergroten...
nee dat lijkt me heel sterk..
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is de MDMA die word afgebroken naar MDA door je lever, en daar ga je rare hallucinaties van zien.
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMA hallucinaties zijn leuk, maar wel met mate vind ik. Ze lijken ook zo echt, al zijn het de meest onnozele dingen :rolleyes:
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
MDMA hallucinogeen? Ik blijf het raar vinden..
Klik om te vergroten...

Toch is het zo, heb paar dagen geleden voor het eerst gehallucineerd op x. Ik wist gewoon 100% zeker dat er een kerel naar ons zat te kijken, loop zo 2 meter naar rechts en HELEMAAL niemand.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hallucinaties op xtc zijn echt vet. Kan me niet gek genoeg zijn. Echt bang wordt je ook niet snel op mdma door de rush. Het is iets heel anders dan normaal mdma gebruik. Ander plateau weer. Maarja het is wel nog steeds mdma natuurlijk. Dus als je mdma niet leuk vind, wat ik me overigens totaal niet voor kan stellen :P , zal je dit niet gelijk geweldig vinden denk ik.
E
EnsenataLid
01-01-2024, 00:00
#14
No-Claim zei:
MDMA hallucinaties zijn leuk, maar wel met mate vind ik. Ze lijken ook zo echt, al zijn het de meest onnozele dingen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha ja precies, ik vind de dingen die ik heb gezien ook niet "nep" maar gewoon echt. :P
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb altijd aan het einde van x of M hallucinaties en niet de kleinste ook dat is dan wel na minstens 3 pillen en veel blowen
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
MDMA hallucinogeen? Ik blijf het raar vinden..
Klik om te vergroten...
toch is het zo, ik heb er ook al immense hallucinaties van gehad
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
No-Claim zei:
MDMA hallucinaties zijn leuk, maar wel met mate vind ik. Ze lijken ook zo echt, al zijn het de meest onnozele dingen :rolleyes:
Klik om te vergroten...
HAha ja dat valt mij ook vaak op. Sommige dingen slaan echt gewoon helemaal nergens op. Echt de laatste dingen die je je bedenken. En dan vaak ook nog op zinloze plekken. Zoals kijken naar een boom die een dinosaurus is. En door de takken heen opeens op een dakje 2 teletubbie KNUFFELS zien liggen :rolleyes: Als je dat dan zegt ziet die ander het ook gelijk. Das ook altijd raar je kan elkaar gewoon dingen laten zien..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."