Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen maat die fout gaat

een maat die fout gaat

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou, net als in je vorige topic, iets zeggen over wat op elkaar letten, wat iemand doet e.d, maar ik verwacht niet dat het veel nut zal hebben, laat maar zitten dus..

Het kan inderdaad zo zijn dat hij heel raar (voor hem te raar) is geworden omdat hij zo licht is en dat hij uit de trip wou, vervolgens een paar lui om hem heen waarvan hij waarschijnlijk niet eens meer wist wie ze waren (aangezien hij al niet meer wist wie hij zelf was), die grapjes naar hem maakten, en vervolgens ros jij hem even door elkaar..

Achteraf is makkelijk praten natuurlijk.. je kan beter achteraf wonen, lekker rustig :P
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zonde van de paddo's dit...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Echt he. 16jarige jongen van 1,80 en 43 kilo :openmouth: ik ben 17, 1,78 en 70kilo. Maar dat terzijde :P Het was trouwens niet slim van je om je vriend zo te behandelen als hij al bad gaat. Zelfs heel erg stom van je. Zo horen vrienden natuurlijk niet met elkaar om te gaan. Snap niet dat je daar om kan lachen de hele dag. Heb wel is vriend van me beetje bad zien gaan. In in m'n leipe space ging ik van binnen helemaal kapot maar ik hielp em wel en even later kon hij er ook om lachen..
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
paddo`s aan duiven voeren...daarom krijgen we dus animal cops
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#5
kkfrans zei:
hij weegt ongeveer 43 kilo is 16 jaar en 1,80m ofzo. dan neemt die gek 1,5 portie in ze eentje. is het dan neit gewoon vragen naar bad gaan??
Klik om te vergroten...
Heb een 15-jarige al 2.5 hofman zien pakken, no problem.
't Zit allemaal in je eigen koppie.

Ik heb zelf nog nooit paddo's gedaan, so correct me when I am wrong.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
het zit sowieso altijd in je hoofd...maar veel ervaren mensen zeggen dat paddo`s vooral enger kunnen zijn omdat het meer je geest over kan nemen. zelf vind ik dat nogal moeilijk om te beweren, denk dat het per persoon verschillend is. ikzelf kan altijd relativeren, ook als ik onder invloed ben.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dumpy zei:
Zonde van de paddo's dit...
Klik om te vergroten...

indeed, en mensen die bad gaan moet je gerust stellen en niet door elkaar schudden
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#9
achja al doende leert men he :) tis toch soms allemaal heel raar hoe dingen kunnen overkomen zeker op de shrooms, good luck next time :wink:

grtz
k
kkfransLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik snap best dat je mensen die badgaan moet gerust stellen maar als jij je voor het eerst aan het spacen bent op de paddo's zou jij ook wel weten dat je dat niet had gedaan. in ieder geval heb ik er niet bij stilgestaan dat ie bad ging. ik dahct dat hij een grapje maakte en dat hij mij bad wilde laten gaan omdat ik dan in paniek zou raken, want dat had ik em verteld voor het innemen. maar ja ik ben niet bad gegaan, door mijn sadistische humor kon ik er om laggen. :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik dahct dat hij een grapje maakte en dat hij mij bad wilde laten gaan omdat ik dan in paniek zou raken, want dat had ik em verteld voor het innemen.
Klik om te vergroten...

Dat is nogal cruciale informatie voor ons, volgende keer graag meteen in het report vermelden om geflame etc te voorkomen:P Nu begrijp ik het zelf iig beter.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een bullshit verhaal... :openmouth:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Echt zwak dat je je vriend zo behandeld! :confused: je zou hem juist moeten helpen in zo'n situatie.
k
kkfransLid
01-01-2024, 00:00
#14
@petrovic
ik weet niet hoe jij spaced in je paddos maar ik heb een soort van prevent bad gaan systeem op auto pilot. ik denk daar niet aan. ik zit in dat vrolijke wereldje full time. en zit dan eerder te denken dat we aan laggen en gieren zijn en hij me probeert te stangen dan dat hij in een mogelijk gevaarlijke situatie zit. ook al gaf hij het vrij duidelijk aan. gister heb ik met die jongen LSA zaden gedaan, hij snapt zelf ook niet dat julie haten. hij zegt zelf; ik had je ook geslagen hoor, nu al helemaal. ik vind het verder wel prima zo. niemand is er fout gegaan trouwens bij lsa :mrgreen:
k
kkfransLid
01-01-2024, 00:00
#15
vorige keer ging het fout met mij, nu is gelukkig een keertje iemand anders aan de beurt in mijn drugs-commune. geen mdma maar paddo's dit keer dus het fout gaan was ietsje riskanter in mijn ogen.
eigenlijk was het grootendeels mijn schuld, alleen had ik niet echt door wat er aan de hand was aangezien we met ze allen paddo's gegeten hadden. ik en 2 andere vrienden hadden paddo's gehaald om ze op te eten natuurlijk(duiven paddo's voeren is ook wel vet trouwens). we hadden kaalkopjes gehaald bij de state of mind, de haarlemse smart shop. iedereen had me verteld over de kelder smaak bij de natte paddo's maar daar had ik bij gedroogde kaalkopjes niets van gemerkt. het idee was eigenlijk om mij er leuk bij te laten zitten maar toen kon ik nog niet zo goed tegen wiet en ging al snel nokkie. even later waren de paddo's gearriveerd. ik werd wakker en dacht, nou zo veel boeit het nou ook weer niet ik ben toch al naar de klote.

we namen ze in en na een half uur begon er een soort spacende glijbaan gevoel in me buik en darmen achtig iets. het voelde alsof alle dingen die er in mijn lichaam zaten lekker vrolijk aan het rond dwarrelen waren. mijn dag kon dus niet meer stuk. we hadden een kinder cd aangezet en we hoorden een remix op ''rainbow high in the sky'' van chrlie lownoise en methal theo, ''ik ben zo gek op vanille vla''. dat nummer was zo iritant dat we het maar afgezet hadden. de seconden die weergeven werden veranderde voor ons gevoel in minuten. dus na 30 sec(half uur) hadden we er wel snel genoeg van.

we lagen wat op een bed strips te lezen en de power unlimmited. power unlimmited was het heilige boekje als het ware. met leuke plaatjes van games met grappige comments erbij. er stond een voetballer in van pes04 met zo'n hoofd van gelukkig ziet niemand het en ik val niet op. met als onderschrift ''gelukkig heb ik een binnebroekje in me broek anders lag er wat te stinken op het veld''. daar moesten we wel erg hard om laggen dat moeders van wie we thuis waren naar boven kwam om te kijken of het wel goed ging. alles oke zijden we, dus die ging weer rustig naar beneden.

toen kwam het duistere uurtje van mijn vriend N. zo noem ik em maar. uit het niets vroeg hij waar hij was en wie hij was. hij is halfbloed dus daar kwamen de rascistische opmerkingen, geheel vriendschappelijk natuurlijk want ik heb geen hekel aan negers. ja je bent oom tom en dat soort grappen. maar daarna zeg ie; ik ga bad. dus wat doe ik uit schrik reactie ik stomp hem ff door elkaar en zeg je mag niet badgaan. hij was stil dus ik dacht dat het weer goed ging, maar niet dus. het was erger geworden alleen durfde hij neits meer waar ik bij was te zeggen. dolle pret voor mij want ik heb me kapot gelaggen en hij is de hele dag vergeten.

hij weegt ongeveer 43 kilo is 16 jaar en 1,80m ofzo. dan neemt die gek 1,5 portie in ze eentje. is het dan neit gewoon vragen naar bad gaan??
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hij is wel een beetje aan de lichte kant, een jongen van die leeftijd en gewicht moet minstens 60kg wegen als je het mij vraagt, heeft hij anorexia?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."