Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep...minstends zo trippend als Trippers :P

Pep...minstends zo trippend als Trippers :P

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste DF'ers. Ik zie zo weinig Trip reports over pep...terwijl de meeste mensen die het gebruikt hebben weten dat het moment van inslag even kosmisch en absurd kan zijn als bijvoorbeeld acid of paddo's. Daarom hier een kort live reportje van het moment dat hij net erin zat :wink:

Enjoy en laat maar weten wat je er van vind:wink:

''Net 2 dikke lijnen pep naar binnen gehaald…en het enige wat ik even kan is schrijven. Ik heb op dit moment niemand om mee te praten of nergens om te dansen…vandaar dat ik mijn rush even hierin verwerk.

Het eerste gevoel wat er boven komt is onvoorwaardelijke vrolijkheid. Spontaniteit. Normaal heb ik dit al, maar nu x100. Zin om met iedereen te praten die je ziet. Interesse in alles. Een gevoel wat je normaal bij iemand hebt als je meer van diegene wilt en hij geeft je eindelijk aandacht.

Stel je voor dat je iemand tegenkomt die je al jaren leuk vind (verliefd) maar hij of zei nooit aandacht aan jou heeft geschonken. Dan…ineens komt diegene naar je toe om eens te kletsen. DAT gevoel. Zin om alles met diegene te bespreken. Maar nu maakt het niet uit wie. :P

Ook is het nu een wirwar in mijn hoofd met ideeën. Dingen die ik nu kan doen. Maar het gevoel wat mij nu het meeste bekruipt is teleurstelling. Teleurstelling in het feit dat DEZE rush maar een uur of wat duurt…en daarna erbij moet nemen om hetzelfde te ervaren. En DAT ik nou juist niet mogelijk. Slapen is namelijk nog ietsje fijner dan deze rush. Een echte goeie nachtrust gaat boven alles.

Het simpele feit dat ik dit blaadje nu zit vol te schrijven zegt al genoeg. Zonder te denken knetter ik de toetsen van mijn toetsenbord in en komen er woorden op het beeldscherm.

Ik denk op dit moment aan alles. Aan mijn vriendin, aan m’n beste vriend en tevens ervaringsgenoot, aan de planning voor het weekend, aan alle mooie dingen in het leven…en ook stiekem een beetje aan WoW. Het meest vreselijke maar leuke spel wat er op deze wereld bestaat.

Ja…pep….wat ben jij toch een vreselijk leuk iets.''
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Supervet beschreven!
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi geschreven!
Ik wil nu niet voor het minste lastig doen, maar het is eigenlijk ook geen 'echte' tripreport...
Denk ook niet dat een tripreport over pep echt te doen is, aangezien elke lijn identiek hetzelfde voelt, waartegen een trip altijd anders valt en onvoorspelbaar is...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het best een leuk report, puur omdat er niet zo vaak duidelijk wordt beschreven wat speed doet, en ik ken het spul dus niet (ga het ook niet kennen, want ik wil ook helemaal geen speed), maar daarom juist best leuk om te lezen.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat heet gewoon een pepklep hoor, niets trippends aan :openmouth: :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vind het beetje appart op speed te vergelijken met acid, paddo's of andere psychedelica. Dan heb jij vast nog nooit iets van dat meegemaakt.
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat heb ik zeker :) Check andere trip reports....
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#8
leuk report, ik steun originaliteit.
kort, krachtig en echt leuk beschreven
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#9
[SF] Safiertje zei:
Dat heet gewoon een pepklep hoor, niets trippends aan :openmouth: :P
Klik om te vergroten...

Geeft er een goed beeld van. Zoiets zou iemand ook moeten doen na 4 nachten wakker zijn.

Vrijwilligers?
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heh, leuk stukje om te lezen.
Het komt heerlijk spontaan en direct over.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leuk verhaal, ik kan het me helemaal inbeelden. :wave:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik weet precies wat je bedoelt mooi report ben zelf namelijk nogal een pep sniffer
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Grappig om er wat over te lezen zo, heb zelf nooit pep gedaan maar dit doet me nou niet bepaald denken aan een tripmiddel.

Blackout zei:
Stel je voor dat je iemand tegenkomt die je al jaren leuk vind (verliefd) maar hij of zei nooit aandacht aan jou heeft geschonken. Dan…ineens komt diegene naar je toe om eens te kletsen. DAT gevoel. Zin om alles met diegene te bespreken. Maar nu maakt het niet uit wie. :P
Klik om te vergroten...

Goede beschrijving van pep vind ik de bovenste zin, precies de reden waarom ik nooit zin heb te praten met pepklepperts. Boeid ze toch niet tegen wie ze praten als ze hun verhaal maar kwijt kunnen...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Krijg zin van je verhaaltje. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."