#1
RSW zei:J0rrit zei:Je zegt dat je dacht het nooit meer te doen enz..., waarom zeg je dan ik had zeker weten meer moeten roken?
Dan had ik niet eens de kans gekregen om over een volgende poging na te denken.
@ Vogel:
Sorry dat ik het vraag, maar zou je alsjeblieft willen ophouden met in IEDER topic over kwik en fluor raaskallen? Dat het giftig is weet inmiddels iedereen wel, dat je het graag uitkotst ook. Nu is het tijd voor nieuwe hobby's, nieuwe informatie en bij god een beetje ABN. (wat jij leuk vind om te typen is helaas niet wat andere mensen leuk vinden om te lezen, dus als je je stijl aanpast zullen er meer mensen serieus met je willen discussieren. Zou je dat niet fijn vinden ?)
Ik geil echt niet op mijn eigen topics, maar ik zou het wel waarderen als mijn topic over mijn trip, of over soortgelijke trips van andere mensen gaat. En niet over die constante herhaling van informatie die jij geeft. Dankjewel !
ik heb een hekel aan vrienden gekregen,, zeker toen ik ging vermageren door die kwikziekte,
ik word steeds gevoeliger voor prikkels van buitenaf,,,,ik kan geen mensen meer om me heen verdragen,,,,
zolang ik nog niet genezen ben van die kwikziekte;;; heb ik scheit aan julie drugssukkels
niemand neemt me toch serieus en dat boeit me niet,;;;;;;;;;
want ik weet jullie zijn niet ziek;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
de zieke mensen die er zijn nemen ,me wel serieus,, en die zijn waarschijnelijk op één hand te tellen,,,,,,,,,,,, whhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa
kots ik de rest lekker onder
zoolang ik niet genezen ben van die kwikziekte blijf ik kotsen
ik kots over alles heen wat me niet aanstaat
ik ben een nieuwetijds-joch,, de oudewereld dient te worden afgebroken;;
ik heb drugsforum toch altijd al raar gevonden;;;;
nou ik hoop dat ik de normale mensen hier heb leren kennen;;;
dan kan ik nu de rest ondergekotst
vaarwel zeggen;;;;
goudzoekers en hoedemakers (mad hatter),, klinken ook vaak vreemd en boos;.
het is die persoonlijkheid gewoon die zo gevormd word door die gifzooi;
ik zal de volgende keer aleen maar lieve complimentjes maken over degene zijn triprepport
ik ben immers hippie,,,,,ik moet gewoon nog ff flink die giftroep uitkotsen
nadat ik alles uitgekotst heb,, ben ik vast een normalere hippie met kwik&fluorloze berichten;
snappie dat,,, wat er in zit komt er uit,,,
ik zal proberen minder giftroepzooi op df te dumpen
Sorry luitjes voor de giftroepvervuiling,, ik zal beter letten op waar ik de giftroep dump
als ik alle die gifzooitroep gedumpt heb,, blijft er alleen nog maar pure zuiver lieve liefde over
