Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - Overdonderend

DMT - Overdonderend

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
RSW zei:
Ik was flink in de war, en baalde van mezelf. Wat stom dat ik niet los durf te laten, ik hecht stiekem best wel aan weten hoe alles werkt.
Klik om te vergroten...

Dit ervaar ik zelf ook, mijn intuïtie zegt dat het samenhangt met perfectionisme. Waarom kan ik je ook niet uitleggen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
vogel zei:
RSW zei:
J0rrit zei:
Je zegt dat je dacht het nooit meer te doen enz..., waarom zeg je dan ik had zeker weten meer moeten roken?
Klik om te vergroten...

:) Dan had ik niet eens de kans gekregen om over een volgende poging na te denken.

@ Vogel:

Sorry dat ik het vraag, maar zou je alsjeblieft willen ophouden met in IEDER topic over kwik en fluor raaskallen? Dat het giftig is weet inmiddels iedereen wel, dat je het graag uitkotst ook. Nu is het tijd voor nieuwe hobby's, nieuwe informatie en bij god een beetje ABN. (wat jij leuk vind om te typen is helaas niet wat andere mensen leuk vinden om te lezen, dus als je je stijl aanpast zullen er meer mensen serieus met je willen discussieren. Zou je dat niet fijn vinden ?)

Ik geil echt niet op mijn eigen topics, maar ik zou het wel waarderen als mijn topic over mijn trip, of over soortgelijke trips van andere mensen gaat. En niet over die constante herhaling van informatie die jij geeft. Dankjewel !
Klik om te vergroten...

ik heb een hekel aan vrienden gekregen,, zeker toen ik ging vermageren door die kwikziekte,
ik word steeds gevoeliger voor prikkels van buitenaf,,,,ik kan geen mensen meer om me heen verdragen,,,,
zolang ik nog niet genezen ben van die kwikziekte;;; heb ik scheit aan julie drugssukkels :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
niemand neemt me toch serieus en dat boeit me niet,;;;;;;;;;
want ik weet jullie zijn niet ziek;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
de zieke mensen die er zijn nemen ,me wel serieus,, en die zijn waarschijnelijk op één hand te tellen,,,,,,,,,,,, whhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa
kots ik de rest lekker onder :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
zoolang ik niet genezen ben van die kwikziekte blijf ik kotsen :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
ik kots over alles heen wat me niet aanstaat
ik ben een nieuwetijds-joch,, de oudewereld dient te worden afgebroken;;

ik heb drugsforum toch altijd al raar gevonden;;;;
nou ik hoop dat ik de normale mensen hier heb leren kennen;;;
dan kan ik nu de rest ondergekotst :kots: :kots:
vaarwel zeggen;;;;

goudzoekers en hoedemakers (mad hatter),, klinken ook vaak vreemd en boos;.
het is die persoonlijkheid gewoon die zo gevormd word door die gifzooi;

ik zal de volgende keer aleen maar lieve complimentjes maken over degene zijn triprepport
ik ben immers hippie,,,,,ik moet gewoon nog ff flink die giftroep uitkotsen :kots: :kots:
nadat ik alles uitgekotst heb,, ben ik vast een normalere hippie met kwik&fluorloze berichten;
snappie dat,,, wat er in zit komt er uit,,,
ik zal proberen minder giftroepzooi op df te dumpen
Sorry luitjes voor de giftroepvervuiling,, ik zal beter letten op waar ik de giftroep dump
als ik alle die gifzooitroep gedumpt heb,, blijft er alleen nog maar pure zuiver lieve liefde over

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

vogel jij vertoont echt alle symptonen van een schizofreen.
(heb mijn eindwerkstuk van de havo over schizofrenie gedaan)

maar als je het zelf niet wilt geloven, dan red je jezelf maar :grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
gNuxx

als jij ff in de medische literatuur gaat kijken,, zie je dat de beschrijving van kwikvergiftiging vrijwel helemaal overéén komt met de beschrijving van autisme,,,

trouwens er lopen hier echt mensen rond met een kwikbek,,
trouwens in de USA hebben ze veel meer vaccins,, en dan ook nog met Thimoresal erin
Daar in de USA zijn er veel meer zieke kids,, ASD, ADD,, ADHD,,
gNuxx jij moet wel klinische helemaal gek zijn, als jij geen verband ziet tussen de giftige stoffen die we in ons lijf stoppen , en de ziektes daarvan als een resultaat,,,
Trouwens als ik schizofreen zou zijn,,,,,zou ik dus lichamelijk gezond zijn,,,
Maar de kwik heeft mijn immuunsysteem onderdrukt,,, kom maar kijken hier naar me zieke hoofd en lijf,,, dan zie je meteen dat ik zeker niet aan schizofrenie lijd,,,
Trouwens ik heb autisme,, en daarbij komt het voor dat er antistoffen zijn tegen lichaamseigen myeline,,,
myeline is de stof die impulsen door onze zenuwbanen leiden,,
dat is de oveéénkomst tussen Autisme en Multiple Sclerose,,
ik heb dus MS in me hoofd,,, dat is heel iets anders als schizofrenie,,,
Schizofrenie is een soort bezetenheid ,, (een soort ongecontroleerd sjamanisme)
psychooses is meer een soort onbelans van de ziel zelf, (zonder bezetenheid)

gNuxx fok joe met je psychiatrische uitspraken,, ga leren op een normale manier,, wat heb je voor me in de aanbieding, seroquel , haldol, Zyprexa,
ja hallo,, ik ben mager door die giftroep, en misselijk en ziek,,ik heb wel effe wat gespecialiseerdere dingen nodig dan die psychiatrischeklotedingen
ga eens wat leren van de planten,, Neem AYAhusca,,
ik als Sjamaan projecteer zelfgenezend vermogen op mijn cliénten,,,
jij ziet je cliénten liever als patienten , en stopt ze vol met antisjamanismespul,(antipsychotica)
ik maak liever een trip met me cliént,,,

De sjamaan en de cliént zijn psychisch vaak sterker met elkaar verbonden dan een arts (psychiater) en een patient.
Het beeld van de sjamaan als '''''(vergiftigde) gewonde genezer''''''''''
gebaseerd op Jungiaanse ideeén van een analyticus,omvat beelden van de eigen kwetsbaarheid van de sjamaan en van zijn of haar kracht. Dit is geen tegenstrijdigheid,,,aangezien de
kracht op kwetsbaarheid is gebaseerd.

In het typische medische model word de arts (psychiater) grotendeels voorgesteld als een onkwetsbaar individu dat alles kan,terwijl de patient passief en hulpeloos blijft.

In het Jungiaanse model hebben zowel de Sjamaan als de Cliént verwondingen en geneeskracht.
De sjamaan projecteerd zijn eigen ervaring van gewond zijn op de cliént om de cliént
emotieneel te leren kennen,,
Terwijl de cliént zich aanvankelijk misschien nog niet bewust is van zijn
zelf-genezende-krachten en ze projecteerd op de sjamaan, zal de cliént later in staat zijn deze zelf-genezende-krachten over te nemen om zichzelf beter te maken,

RSW sorry,, je geeft gNuxx maar de schuld van de onzin in jouw topic,,,,,
ik ben ziek ,, let niet op mijn,,, ik ben vreemd en prikkelbaar blijkbaar ook buiten mijn trance,
ik kan niet tegen kritiek,,
dan ga ik weer sjamazin dingen typen, als mensen mijn gekkie noemen,,
hou op gNuxx met je dogmatische corrupte psychiatrische opleiding,,
die ziekte zit in me hele lijf,, ik wou dat ik niet zo mager was,,, dat beetje autisme in me hoofd daar kan ik nu wel mee omgaan,,, ,de geest is krachtiger als het lichaam,,,
de geest verjongt voortdurend, yeah me geest heb het gif overwonnnen,,,,
shiiiit me lijf word ouder en zwakker ,, shiiit ,, ik wil die gif weg ,, :kots: :kots: :kots:

gNuxx wil je een paar shotjes thimoresal,, dan kan je erachter komen dat psychische ziektes vaak een biochemische en /of immunologische oorzaak hebben,,
sommige mensen worden eerst ziek in het hoofd en daarna in de buik,,, maar in werkelijkheid werden ze eerst ziek in de buik en daarna in het hoofd,,
andere mensen maken een ritueel of trauma mee, en kunnen daardoor bezeten of in onbelans raken,,

sorry sorry,, je geeft gNuxx maar de schuld RSW,,ik ben prikkelbaar,,
van deze sjamaan krijg je gewoon een grote bek terug als je mijn beledigd met me schizofreen of gek te noemen
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
RSW zei:
Het is inmiddels al weer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een betekenisvolle ervaring met psychedelica had, en het begon weer te kriebelen. Mijn vorige ervaringen met DMT waren echt al een flinke tijd geleden, en ik besloot me hier weer aan te wagen.

Eergisteren werd een klein beetje getest, door 4 mensen, en het was absoluut DMT :)
Gisteren was het dan zover, weer een poging tot extreme geestverruiming.
Mijn vorige 'heftigste' ervaring had een flinke indruk achtergelaten, en ik hoopte stiekem wel dat de plaats waar ik naartoe zou gaan niet dezelfde was als de vorige keer. Dat was namelijk een hele lege, zwarte plaats, die heel eenzaam voelde.

Mijn huisgenoot ging eerst, dit was zijn eerste keer DMT, en hij nam een prima dosis voor een eerste keer. Hij kon genieten van een kamer, compleet gevuld met fractals, en ander visueel vuurwerk.
Toen was het mijn beurt. Ik was zenuwachtig as hell, en nog steeds best bang voor deze stof. Maar ik heb mezelf iets te bewijzen, althans dat dacht ik. Er ging genoeg DMT in voor een retourtje hyperspace, maar ik heb niet alles opgerookt. Had ik uiteindelijk beter toch maar kunnen doen.

Het begint met het uitademen. Ik heb altijd het gevoel dat het daar begint. Ik lag, lekker op mijn bed, en mijn 3 vrienden zitten er naast, op stoelen. Alles begint te trillen als een gek, en ik voel mijn lichaam smelten, zoals een blokje boter smelt in een pan. Ik werd een plas energie, maar niet helemaal. Ik kon me namelijk nog verzetten, en ik weet niet waarom, maar dat is wat ik deed. Ik voelde me misselijk, en wilde niet over mijn bed heen kotsen. Als een golf werd ik overspoeld met kleur. Ik kon het alleen niet meer identificeren als kleur, want alle definities van dingen waren weg. Op mijn computer ging het volgende nummer aan, Prana van Trentemoller, en daar was ik toen heel blij mee. De kleur van dat nummer was overweldigend geel, en de rest van de trip is geel gebleven. Maar ik kon de muziek ook niet identificeren als muziek, alles was gewoon vreemd, en samengeklonterd tot een ervaring. Weer synesthesie dus.
Gelukkig was hier wel leven, en alles bewoog zo razendsnel. De vormen waren te ingewikkeld om te beschrijven, en eigenlijk is een goed tripreport maken van DMT compleet onmogelijk.
De kamer was helemaal weg, ik was ergens anders, maar toch wist ik waar ik was. Ik had echt meer moeten roken.
Ik verzette me nog steeds, mijn hoofd was helemaal vol gedachten. 'Ik doe dit nooit meer', dacht ik, en ik begon weer terug te komen. Ik was flink in de war, en baalde van mezelf. Wat stom dat ik niet los durf te laten, ik hecht stiekem best wel aan weten hoe alles werkt, en in de DMT wereld slaat niets ergens op. Of beter gezegd, alles slaat nergens op, er is geen snappen.
Ik denk dat ik dit vaker moet doen om te leren hoe ik moet los laten, maar als ik een ding weet, is dat DMT geen speelgoed is. Dit is het hardste wat ik ooit heb gedaan.

Na de trip, die met ongeveer 10 minuten wel voorbij was, was ik in de war. Het introspectieve gedeelte (heb ik het idee) kwam pas een uurtje later, toen ik in bed lag. Ik snapte wat de bedoeling van de trip was, en rust keerde terug in mijn hoofd. Ik ben minder bang voor DMT. En ik besefte me hoe fantastisch het is dat ik dit kan ervaren als ik wil.

De grootste, meest ingewikkelde en realistische collectieve trip is het leven zelf.
En als ik deze niet voortijdig wil beeindigen, kan ik er maar beter wat van maken.
Klik om te vergroten...

Mooi Beschreven RSW,, het zal wel een byzondere levenservaring voor je zijn geweest, :)
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#5
J0rrit zei:
Heb dr zelf ook last van wel, een beetje die angst voor de dmt, binnenkort wordt het toch wel weer eens tijd, heb er wel echt zin in! :)
Klik om te vergroten...

Veel succes :) En niet te weinig nemen hehe

Kees Klapkaak zei:
RSW zei:
Ik was flink in de war, en baalde van mezelf. Wat stom dat ik niet los durf te laten, ik hecht stiekem best wel aan weten hoe alles werkt.
Klik om te vergroten...

Dit ervaar ik zelf ook, mijn intuïtie zegt dat het samenhangt met perfectionisme. Waarom kan ik je ook niet uitleggen.
Klik om te vergroten...

Zou het ? Sommige dingen wil ik wel zo goed mogelijk doen, maar bij een heleboel andere dingen heb ik dit juist weer totaal niet. Echt ambitie heb ik ook niet, als je het over betaald werk hebt tenminste.

Als het zo is wat je zegt, dan zou perfectionisme in ieder geval iets slechts zijn, aangezien het mij belemmert om me onthechten van materiele zaken.



En @ Vogel. Het zij je vergeven, opdat je snel innerlijke rust mag vinden. Het zal wel 24/7 chaos zijn in jouw hoofd.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik herken echt heel veel van jouw trip in mijn eigen ervaringen met DMT. Samen met een vriend heb ik eens een beetje DMT gerookt zonder al teveel effect. Toen ik thuis kwam was ik een soort van teleurgesteld en vroeg me af of de DMT nog wel zijn volle sterkte had. Hierop vulde ik mijn lamp, die ik gebruik om DMT te roken, vol met een flinke lading DMT...

Ik heb toen een soortgelijke ervaring gehad als jij beschrijft. Ik weet dat ik in de eerste paar minuten ergens ben geweest, maar ik kan me er niets meer van herinneren. Een zwart gat in mijn geheugen. Toen ik weer enigzins bij bewustzijn kwam leken mijn benen alsof ze van een soort spaghetti gemaakt waren. Ze voelden raar aan en zagen er totaal niet uit als benen. Hier schrok ik nogal van, maar ik kon me ook niet herinneren hoe ze er dan wel uit moesten zien. Dat vind ik altijd zo raar aan DMT.. je hebt het gevoel dat er iets niet klopt, maar wat het is weet je niet. Ik weet nog dat ik opstond en met een hand in mijn haar geshockeerd stond te kijken naar mijn omgeving (ik was toen dus alleen). Alles was zo vreemd.. Ik wist niet meer wie ik was, wat ik normaal gesproken deed.. De meest intrigerende vraag vond ik nog wel waarom ik er uberhaupt was. Wachtte ik op iemand?

Sindsdien ga ik op de een of andere manier nu altijd all-the-way met DMT. Het lijkt net alsof ik weet op welke frequencie ik moet zitten om de volledig lading te krijgen. Ik voel me nu ook meer op mijn gemak in de DMT wereld. Doordat ik minder overweldigd ben heb ik de ruimte en energie in mijn hoofd om mezelf te vertellen dat ik drugs heb gebruikt en dat de entiteiten die ik zie niet kwaadaardig zijn. De trui op je bed reikt niet echt naar je.. het is gewoon een trui en hij ligt op bed :)

Je verhaal is goed geschreven en voor mij dus heel erg herkenbaar. Een verdiende nominatie voor Tripreport van de Maand! :)
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Atropa zei:
In dat geval zou ik er idd bij wegblijven. Ben zelf een niet roker. Ook geen wiet met tabak.

Vaak leg ik de DMT op het gaasje van een glas pijp, met wat tabak erover heen. De vlam een fractie erlangs om de tabak te laten schroeien en direct de HELE trits in 1 rustige inhalerende teug naar binnen. Dan leg ik de pijp weg en hou ik me adem net zolang in terwijl ik in de foetus houding lig. Vaak ga ik out terwijl ik de rook uitblaast. Dan is alles met een klap zwart, vol fractals.
Klik om te vergroten...

en dan opeens, uit het niets, BOEM :hearteyes: :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."