gNuxx
als jij ff in de medische literatuur gaat kijken,, zie je dat de beschrijving van kwikvergiftiging vrijwel helemaal overéén komt met de beschrijving van autisme,,,
trouwens er lopen hier echt mensen rond met een kwikbek,,
trouwens in de USA hebben ze veel meer vaccins,, en dan ook nog met Thimoresal erin
Daar in de USA zijn er veel meer zieke kids,, ASD, ADD,, ADHD,,
gNuxx jij moet wel klinische helemaal gek zijn, als jij geen verband ziet tussen de giftige stoffen die we in ons lijf stoppen , en de ziektes daarvan als een resultaat,,,
Trouwens als ik schizofreen zou zijn,,,,,zou ik dus lichamelijk gezond zijn,,,
Maar de kwik heeft mijn immuunsysteem onderdrukt,,, kom maar kijken hier naar me zieke hoofd en lijf,,, dan zie je meteen dat ik zeker niet aan schizofrenie lijd,,,
Trouwens ik heb autisme,, en daarbij komt het voor dat er antistoffen zijn tegen lichaamseigen myeline,,,
myeline is de stof die impulsen door onze zenuwbanen leiden,,
dat is de oveéénkomst tussen Autisme en Multiple Sclerose,,
ik heb dus MS in me hoofd,,, dat is heel iets anders als schizofrenie,,,
Schizofrenie is een soort bezetenheid ,, (een soort ongecontroleerd sjamanisme)
psychooses is meer een soort onbelans van de ziel zelf, (zonder bezetenheid)
gNuxx fok joe met je psychiatrische uitspraken,, ga leren op een normale manier,, wat heb je voor me in de aanbieding, seroquel , haldol, Zyprexa,
ja hallo,, ik ben mager door die giftroep, en misselijk en ziek,,ik heb wel effe wat gespecialiseerdere dingen nodig dan die psychiatrischeklotedingen
ga eens wat leren van de planten,, Neem AYAhusca,,
ik als Sjamaan projecteer zelfgenezend vermogen op mijn cliénten,,,
jij ziet je cliénten liever als patienten , en stopt ze vol met antisjamanismespul,(antipsychotica)
ik maak liever een trip met me cliént,,,
De sjamaan en de cliént zijn psychisch vaak sterker met elkaar verbonden dan een arts (psychiater) en een patient.
Het beeld van de sjamaan als '''''(vergiftigde) gewonde genezer''''''''''
gebaseerd op Jungiaanse ideeén van een analyticus,omvat beelden van de eigen kwetsbaarheid van de sjamaan en van zijn of haar kracht. Dit is geen tegenstrijdigheid,,,aangezien de
kracht op kwetsbaarheid is gebaseerd.
In het typische medische model word de arts (psychiater) grotendeels voorgesteld als een onkwetsbaar individu dat alles kan,terwijl de patient passief en hulpeloos blijft.
In het Jungiaanse model hebben zowel de Sjamaan als de Cliént verwondingen en geneeskracht.
De sjamaan projecteerd zijn eigen ervaring van gewond zijn op de cliént om de cliént
emotieneel te leren kennen,,
Terwijl de cliént zich aanvankelijk misschien nog niet bewust is van zijn
zelf-genezende-krachten en ze projecteerd op de sjamaan, zal de cliént later in staat zijn deze zelf-genezende-krachten over te nemen om zichzelf beter te maken,
RSW sorry,, je geeft gNuxx maar de schuld van de onzin in jouw topic,,,,,
ik ben ziek ,, let niet op mijn,,, ik ben vreemd en prikkelbaar blijkbaar ook buiten mijn trance,
ik kan niet tegen kritiek,,
dan ga ik weer sjamazin dingen typen, als mensen mijn gekkie noemen,,
hou op gNuxx met je dogmatische corrupte psychiatrische opleiding,,
die ziekte zit in me hele lijf,, ik wou dat ik niet zo mager was,,, dat beetje autisme in me hoofd daar kan ik nu wel mee omgaan,,, ,de geest is krachtiger als het lichaam,,,
de geest verjongt voortdurend, yeah me geest heb het gif overwonnnen,,,,
shiiiit me lijf word ouder en zwakker ,, shiiit ,, ik wil die gif weg ,,
gNuxx wil je een paar shotjes thimoresal,, dan kan je erachter komen dat psychische ziektes vaak een biochemische en /of immunologische oorzaak hebben,,
sommige mensen worden eerst ziek in het hoofd en daarna in de buik,,, maar in werkelijkheid werden ze eerst ziek in de buik en daarna in het hoofd,,
andere mensen maken een ritueel of trauma mee, en kunnen daardoor bezeten of in onbelans raken,,
sorry sorry,, je geeft gNuxx maar de schuld RSW,,ik ben prikkelbaar,,
van deze sjamaan krijg je gewoon een grote bek terug als je mijn beledigd met me schizofreen of gek te noemen