Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'n Chille Ranzige tog Voor herhaling vatbare avond met wiet!

'n Chille Ranzige tog Voor herhaling vatbare avond met wiet!

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stop een zegel in je poepert, dan mag je meepraten.
O
Opa

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fet man, en ook zo goed geschrijft!
D
DakannieConnieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn oude Durgsforum account ben ik vergete dus heb ik een nieuwe gemaakt, dit is desondanks wel mijn eerste tripreport dus verwacht niet te veel :rolleyes:

Alles wat ik hier beschrijf vind zich plaats tussen zaterdagavond 7 uur PM en Vandaag 3 uur AM

7:00

ik doe mijn haren, pak mijn wiet en stop het in mijn portemonnee,,
Ik stap op de fiets en rij richting Indonees* (ja ik bazeer namen op afkomst :P).
Het plan voor de avond was om eerst te verzamelen bij Indonees samen met Kaaskop.
Daarna Spacer te ontmoeten in het andere dorp en samen naar Chinees te gaan die het hele weekend alleen thuis is. Spacer was er de nacht ervoor al blijven slapen.
7:30 Ik kom aan bij Indonees en zie dat Kaaskop er al is. We doen wat dingen en kleden ons goed aan
Het is immers koud buiten :P We vertrekken richting het andere dorp,, naar ongeveer 20 minuten fietsen in tergende kou,(8:00) zien we spacer ons op staan w88, hij rijdt op ons af en zegt:
'Ik heb wat chinees gehaald', hij maakt een bocht en we zien Chinees achterop zitten :tearsofjoy: :grin:
We kennen het dorp niet en daarom moesten we hun daar ff tegenkomen,, we gingen nog even ergens langs om lange vloei te halen en reden naar Chinees zijn huis.

(8:15) Eenmaal daar aangekomen Klimt Chinees door het raam en doet de deur van binnenuit open,, spacer, ik, Kaaskop en indonees lopen naar binnen,, een geur van ranzige rook, zoete wietgeur en een sterke alcohol lucht komt ons tegemoet,, ''Gisteren was het dus ook leuk ruik ik'' zegt indonees. We gaan naar de woonkamer en nemen plaats in de lekkere bank,, we halen allemaal een gram goede sterke wiet tevoorschijn en spacer (onze draai pro) draait een perfecte jonko.
Chinees haalt bier en zet de TV aan,, Meteen een gezellige sfeer.
Tijd om wat over mijn gebruik geschiedenis te vertellen:ik heb het hiervoor pas een keer gedaan :tearsofjoy:
Naar een joint te draaien met ik denk 2/3 gr wiet gaat ie rond,, we praten wat en het is gezellig,, ik begin me al wat lichter te voelen in mijn hoofd en begin me goed te voelen. CHinees moet lachen en vond het grappig,, hij zag al dat we zeker wouden zijn dat we onszelf helemaal roken. :stoned:
9:00
De eerste Jonko is op en meteen haalt Spacer de Bong tevoorschijn,, Hij draait weer een van zijn masterlijke joints, giet wat ijs-thee in de bong en doet de jonko erin. We nemen allemaal flinke teugen,, Als een mokerslag voel ik de werking,, echt zo van BAAAAAM,, en ik voel echt een beetje tintelen en heel zweverig/licht in mijn hoofd. De bong gaat rond,, we praten over et effect, lachen maken flauwe opmerkingen en Indonees neemt het op met zijn mobiel.
Inmiddels draaien we onze derde joint en roken hem weer helemaal op met de Bong.
Geweeeldiiig,, we kijken wat saturday night live en zitten constant te zeiken of iemand em af wil zetten,, maar daar zijn we te lui voor.
(10:00) uiteindelijk lopen we naar het zolder want spacer en chinees hadden iets voorbereid. we komen boven in dat zoldertje (zo'n oude zolder waar je ook zon trappetje uit het plafond moet halen enzo,, allemaal houten steunbalken enzo. ik zie dat spacer en chinees heel chique 2 dozen hadden opgestapeld en daar een tafelkleed overheen hadden gelegt met een asbak in het midden en 4 leren stoelen eromheen,, het leek net een joodse onderduik plek. We staken er nog een op en staken em in de bong. Mijn ogen waren echt bloedrood met mega pupillen ahah..,,

We waren inmiddels allemaal al zo ver weg dat we bij niet meer konden maar we gingne door :stoned:
Toen ineens vonden we een dode muis,, fkin ranzig,, we deden hem in een kistje.. Toen ging Chinees wat bier halen. We zaten boven en waren in een heel melige bui en bovendien kenkerstoned. maar Kaaskop pakt de fantafles die we mee hadden genomen en zwaffelde hem met zijn,, eikel :kots: We zetten hem terug alsof er niets gebeurd was en toen Chinees terug kwam kwamen we naar 5 minuten pas met het idee zo van: jij drinkt die hele fles nooit in een keer leeg. Dus wij leggen 3 euro op tafel en zeggen tegen Chinees:''dat lukt je nooit''
Dus hij begint te drinken :kots: en wij allemaal lachen enzo en hij snapte hem niet nadat we hem hadden uitgelegt geloofde hij het niet en daarna moes ie bijna kotsen hahahah,,
Mja,, we dronken het bier op en begonnen toen aan iets anders,, SHOTS NEEMEEEEE :P
15 kleine glaasjes op tafel gezet,, allemaal gevult met iets dat iets van 45% was ofso,, dus wij 3,,2,,1,, zuipen!! allemaal slaan we er drie achterover,, lekkeeer,,, We raakte nog verder van et padje af.. Toen kwamen we echt op een of andere manier (vraag me niet hoe) om in een doos te scheiten,, dus Kaaskop (helemaal vant padje af) loopt naar die doos en legt een een grote knaap in :kots: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :kots:
Spacer en Indonees rennen naar beneden,, ik en Chinees moeten kei erg lachen,, CHinees gaat ook en dan ben ik als enige nog met Kaaskop,, vervolgens besluit Kaaskop nog iets te doen,, Hij pist de kampeerspullen vna Chinees onder,, IK EN Hij echt een kwartier gelachen en daarna naar beneden gegaaan hahahahaha,,
(12:00) daar nog effe gepraat enso,, nog eentje gedraait,, daar nog van genoten,, ik voelde me toen echt geweldig,, echt zoooo gezellig,, we zaten gewoon in de bank,, een beetje hangen,, zeiden niks en keken gewoon een beetje tv,, maar op een of andere manier voelde dat zo geweldig eh :stoned:

een uurtje later ongeveer ff allemaal een sigaretje gerookt en toen zijn Ik, Kaaskop en Indonees naar Indonees zijn huis gegaan,, We kende het dorp helemaal niet en we fietste ook niet bepaald snel dus het duurde keilang voor we thuis waren maar het was wel echt leuk want we waren toch nog best onder invloed,, ik had ook helemaal geen last van de kou.
(1:30) we keken nog wat tv maakte de bedden klaar en gingen alvast liggen.
Rond een uur of 11 werden we ineens wakker en gingen we naar boven voor ontbijt,, lekker flink wat gegeten en toen checkte we de mobiel van Indonees,, Echt jonge,, Wij in een deuk en we d88 na over alle vage dingen die we gedaan hadden en lagen en constant in een deuk,, maar ik kon wel zien aan Kaaskop dat ie echt spijt had van wat ie had gedaan.
De rest heeft niet echt veel interresants maja,, dan maak ik het tripreport maar af met dit dagje nog,, ik ben toen naar een andere vriend geweest,, daarmee over de nacht gepraat en gelachen en een appeltaart gebakken en lekker opgegeten,, nog ff wat Chop SHop gekeken en daarnaa naar huis gegaan,, lkkr friet gegeten en nu type ik dit tripreport..

The end

Eeen geeeeslaaaaagddd WEEEEKEEEEND :stoned: :stoned: :stoned: :hearteyes: :wink: :P :sunglasses: :grin: :stoned:
D
DakannieConnieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Een Chille Vette Ranzige maar Voor herhaling vatbare avond

Reageren maar :mrgreen:

Of zijn sommige dingen gewoon te ranzig voor woorden? :tearsofjoy: :tearsofjoy:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een tripreport over drank en weed....
D
DakannieConnieLid
01-01-2024, 00:00
#6
sarcasme :confused:
A
A.M.S.GLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vinnum egt goed.

Jonko's, jeweettog?
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een tripreport is een report (verslag) van een trip.

Dit is een trip
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#9
ju mot leeren skrijfen.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#10
waarom zet je altijd zo,, twee komma's,, in je zinnen,, in plaats van één komma,, of gewoon helemaal geen komma,,

nu ja je had al aangegeven dat we niet te veel moesten verwachten, heb ik er ook niet van verwacht maar desondanks ben ik nog steeds teleurgesteld in de report
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
geekos zei:
waarom zet je altijd zo,, twee komma's,, in je zinnen,, in plaats van één komma,, of gewoon helemaal geen komma,,
Klik om te vergroten...
hij aanbid vogel?
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#12
echt he

man dit doe ik elk weekend :flushed:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Stop een zegel in je poepert, dan mag je meepraten.
Klik om te vergroten...

Die stomme grap heb je al 10 keer gemaakt. Ik heb niet eens zin meer om er tegen in te gaan.
Jammer dat de topicstarter niet zo stoer is als jij, maar wiet is ook gewoon een drug.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Stop een zegel in je poepert, dan mag je meepraten.
Klik om te vergroten...

maar dat moet je niet doen terwijl je hard moet poepen :(
anders kan je gaan graaien
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sorry, ik word gewoon een beetje lauw van wiet reports.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Sorry, ik word gewoon een beetje lauw van wiet reports.
Klik om te vergroten...
Ik word een beetje lauw van jou.... Stop je dan ook es met je stupid gelul?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
En ik word lauw van al het gekanker hier, verspil je energie niet aan iets wat je niet aanstaat of iets waar je het niet mee eens bent.
En een grap die iemand voor de 10de keer maakt? lb!, het hele leven bestaat uit herhalingen so what?
En tjah, het moet wel een trip report zijn he, ik zie hier niemand trippen.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#18
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Stop een zegel in je poepert, dan mag je meepraten.
Klik om te vergroten...

Die stomme grap heb je al 10 keer gemaakt. Ik heb niet eens zin meer om er tegen in te gaan.
Jammer dat de topicstarter niet zo stoer is als jij, maar wiet is ook gewoon een drug.
Klik om te vergroten...

Kigh zei:
Angramar Temenos zei:
Sorry, ik word gewoon een beetje lauw van wiet reports.
Klik om te vergroten...
Ik word een beetje lauw van jou.... Stop je dan ook es met je stupid gelul?
Klik om te vergroten...

:hearteyes: HIPPY-FIGHT!!! :hearteyes: :tearsofjoy:
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik herken mijzelf zeker in jouw verhaal!
Echt leuk :grin:

En wees blij dat je nog in je beginners fase zit wat betreft blowen, want ik mis de rare spacende momenten van toen ik nog maar net begonnen was!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."