Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZe kapten gewoon xtc in mn drank (1ste keer)

Ze kapten gewoon xtc in mn drank (1ste keer)

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
lucky you, bij mij gebeurt dat nou nooit heah!!
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
nuja is al een tijdje geleden dit maar ik wou het gewoon delen met jullie het is knettergek
ik was eigelijk nooit vies van drugs maar toch voor die 1ste keer was dit wel erg onverwacht..

Erges in april 2008 had ik gezegd tegen mijn moeder ik ga even naar het jeugdhuis een pint gaan kappen met een vriend
ze zei dat het allemaal ok was maar ik moest wel om 1u thuis zijn (jeugdhuis sluit dan)
het viel me ineens te binnen dat er een fuif ergens de buurt was, ik had een idee!
ik ging gewoon vrage aan me vriend of we niet daar heen gingen want in dat jeugdhuis van ons was toch nooit iets te beleven, hij vond het goed we zijn op onze fietsjes naar daar gegaan en we waren er al om 21h niemand die daar was natuurlijk :rock: ok we hadden besloten om heel wat bier in onze kraag te gooien voor de tijd die we maar hadden dus zo gezegd zo gedaan, na een uur had ik er al zeker 10 achterover gekapt en ik was aardig in de mood, ik had ook poppers bij om het effect soms wat te versterken dus soms paar snuifjes en ik kon eve fijn dansen :hearteyes: wel wel de tent liep al aardig vol en de pintjes bleve zich opstapelen, ik moest aardig wat zeiken, op een bepaalt moment kon ik het gewoon niet meer houden en hadk me pint erges opgezet om ff buiten te gaan zeiken, toen ik terugkwam heb ik de hele pint achterover gekapt en snel nog een snuifje poppers gedaan :rock:

23uur was het toen en het kot zat stampevol, ik voelde me ineens heel erg gelukkig worden het voelde allemaal zo goed aan, wat was er toch aan de hand met mij? de lichten vond ik heel erg facinerend en ik stond als een halve gek te dansen, sommige mense van me school kwame me soms zelf vrage wat heb jij wat sta je daar zo als een gek te dansen het is nog maar 23h, nuja het kon me weinig schelen soms stond ik daar echt met mn oge toe te genieten, mijn maat trok er zich weinig van aan want zijn kop stond zowiezo al naar de zuip ..

meeschreeuwe deed ik ook de hele tijd ik vond alle nummers die ze afspeelden hartstikke goed :rock: ik zag sommige mensen echt kijken en praten tegen elkaar, waar is die kerel mee bezig?? :confused:

ik kon gewoon niet genoeg krijgen van het feest :hearteyes: ..
soms vroeg ik me wel af wat er met mij aan de hand was maar ik trooste mezelf ermee dat dat van de drank en die poppers was dat ik zo gelukkig werd..

1uur, tijd voor het af te bollen :grin:
ging ik rustig naar huis ik stond als een halve gare op mn stuur te slaan voor al die goeie nummers die op me mp3 speler stonde

eenmaal thuis was mijn moeder ook nog op ze stond in de keuken en ineens vroeg ik, wat sta jij hier nu te doen?
mn moeder zei dan wat is er met jou aan de hand ik sta hier gewoon koffie te zetten het is nog maar 1h30..
dan vroeg mn moeder je ziet er echt niet goed uit wat is er gebeurd, heb je teveel gedronken..
welnee zei ik ik zei gewoon dat ik me moe voelde en ging naar bed..



9u 's morgens: ik zit aan de ontbijttafel rustig een boterhammetje te eten
ineens komt mijn moeder daar binnegestormd, wel wat was me jou da vannacht?
ik: ik heb niks gedaan wat is er gebeurd misschien??
zij: hoezo jij weet van niks
ik: maarnee wat heb ik serieus gedaan :confused:
zij op een heel kwade toon natuurlijk:
wat lag jij in mijn bed te doen vannacht toen ik kwam slapen
ik: wtf ben je met mijn voeten aan het rammelen
zij: nee en als uitleg gaf je mij dat je papa in je bed lag te slape (die lag beneden nog in zijn zetel te slapen eigenlijk)
was jij soms gedrogeerd?
ik: wat is dit hier allemaal :confused: ik weet van niks :confused: ????
zij: we hebben je dan in je bed gestoken, wat was die plas dan in de gang
ik: :confused: die plas? heh uhmmm dat moet vast water zijn dat ik heb late valle..

dan is er nog hele discussie gevalle ik denk dat ik gewoon heb staan zeiken in de gang ik heb geen idee..

in de loop van de dag heb ik me nog dingen proberen laten ophelderen maar niks kwam
buiten dat ik 1 stukje weet dat ik met mn voeten in mn eigen zeik stond dan werd ik even wakker ..

sjezes ik was echt heel erg wasted ik heb er echt een hell van nachtwandeling van gemaakt waar ik de dag nadien niks van wist :(

de volgende keer dat ik bewust xtc nam had ik express me deur op slot gedaan en mn sleutel achter me bed gestopt en toen ik opstond was de sleutel terug op mijn deur
dan dacht ik toch niet opnieuw :xtc: maar ja gelukkig had ik niks uitgespookt dan
jezes dit nooit meer gewoon :P

dus die drank die ik achterliet hadde ze wrs mdma kristalletjes in gedaan achtja :grin:

:wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een wazig verhaaltje...
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe ben je er achter gekomen dat het xtc was dan?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Awwh, jij hebt geluk! Ik wil ook mdma in m'n drankje! :hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxication zei:
dus die drank die ik achterliet hadde ze wrs mdma kristalletjes in gedaan achtja :grin:
Klik om te vergroten...

Wat lief! :rolleyes:

Haha ik heb ook een keer staan zeiken tegen m' n radiator toen ik te scheef was van XTC en Alcohol :wink: :P :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kees Klapkaak zei:
Intoxication zei:
dus die drank die ik achterliet hadde ze wrs mdma kristalletjes in gedaan achtja :grin:
Klik om te vergroten...

Wat lief! :rolleyes:

Haha ik heb ook een keer staan zeiken tegen m' n radiator toen ik te scheef was van XTC en Alcohol :wink: :P :grin:
Klik om te vergroten...
:P ik wist datk ni alleen was
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben in mijn gekke periode eens om drie uur snachts thuisgekomen; volledig scheef van de x. Was gelukkig alleen thuis; maar werd de volgende dag wakker gemaakt door moeder die zei dat ik haar bed had volgezeikt..Da's dan weer minder natuurlijk.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
gNuxx zei:
lucky you, bij mij gebeurt dat nou nooit heah!!
Klik om te vergroten...
idd, laat altijd overal mn glas staan enzo maar dr zit nooit es onverwachts drugs in :(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
gNuxx zei:
lucky you, bij mij gebeurt dat nou nooit heah!!
Klik om te vergroten...
idd, laat altijd overal mn glas staan enzo maar dr zit nooit es onverwachts drugs in :(
Klik om te vergroten...

Je zou het moeten aankondigen.. Zo in een kroeg. "HALLO IEDEREEN! IK GA NU NAAR DE PLEE, EN IK LAAT HIER ONBEWAAKT MIJN GLAS STAAN, IK HOOP ECHT NIET DAT IEMAND ER DRUGS IN GOOIT! IK LEG HEM DUS HIER NEER, EN NIEMAND LET ER OP, DUS DOE ER VOOAL GEEN DRUGS IN!!"
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gelukkig is het redelijk goed gegaan, drugs bij iemand in het drinken gooien kan tot ontiegelijke traumas lijden, licht er maar net aan hoe de omstandigheden zijn, wat erin geflikkerd wordt, hoeveel etc. Aso's die zoiets doen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kees Klapkaak zei:
Intoxication zei:
dus die drank die ik achterliet hadde ze wrs mdma kristalletjes in gedaan achtja :grin:
Klik om te vergroten...

Wat lief! :rolleyes:

Haha ik heb ook een keer staan zeiken tegen m' n radiator toen ik te scheef was van XTC en Alcohol :wink: :P :grin:
Klik om te vergroten...
bij mij stond er bijna een vriend tegen mijn radiator te zeiken :P verkeerde "wc"
N
No DominionLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij een vriend van me thuis stond ineens een per ongeluk op de afterparty aanwezig zijnde randdebiel te pissen midden in z'n woonkamer. Hij werd ook nog boos toen hij eruit geschopt werd, vragend: "waarom, wat heb ik gedaan?" Als ze zover heen zijn valt er geen land meer mee te bezeilen.

Met betrekking tot de openingspost van het topic:

Alle lol terzijde, lijkt het mij dat je nog van geluk mag spreken dat de combinatie niet erger heeft uitgepakt. Een drug in andermans drankje gooien is meestal het laatste redmiddel van een(sexueel gefrustreerde) strontzak, wiens sociale vaardigheden en geweten van een dermate abominabel laag niveau zijn dat ze het zien als een toelaatbare vorm van feest-bevordering/seksuele verovering. Wees blij dat het nog redelijk uitpakte, ik ken mensen waarbij een dergelijk "grapje" slechter is gevallen.

p.s.

Volgens mij kun je beter school dan drugs volgen... imho.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Merkwaardige ontlasting senior! (leipe shit ouwe) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik wacht nog steeds met smart op de dag dat ze er bij mij van alles ingooien. Echt hoor ik snap niet wat mensen er een drama van maken! :grin: Weetje hoe grappig, vol verwachtigen wacht die persoon op jou reactie, en ipv dat jij compleet para wordt zit je gewoon lekker te genieten.. HEY MAN SHIT IS GOED DOE MEER MAN OUWEEEEEEEEE WOESJ
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
SperSIZEboon zei:
gNuxx zei:
lucky you, bij mij gebeurt dat nou nooit heah!!
Klik om te vergroten...
idd, laat altijd overal mn glas staan enzo maar dr zit nooit es onverwachts drugs in :(
Klik om te vergroten...

Je zou het moeten aankondigen.. Zo in een kroeg. "HALLO IEDEREEN! IK GA NU NAAR DE PLEE, EN IK LAAT HIER ONBEWAAKT MIJN GLAS STAAN, IK HOOP ECHT NIET DAT IEMAND ER DRUGS IN GOOIT! IK LEG HEM DUS HIER NEER, EN NIEMAND LET ER OP, DUS DOE ER VOOAL GEEN DRUGS IN!!"
Klik om te vergroten...

Precies! hahaha ik moest echt lachen toen ik deze las :tearsofjoy:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#17
greenpower zei:
Hoe ben je er achter gekomen dat het xtc was dan?
Klik om te vergroten...
mn moeder zei me constant van ze hebben iets in je drank gegooid zoiets doe je toch normaal niet, hadk ff in de spiegel gekeke en khad nog redelijke doppen toen dus ik denk van wel ik was gwn zo wasted
d
djstaylaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Intoxication zei:
greenpower zei:
Hoe ben je er achter gekomen dat het xtc was dan?
Klik om te vergroten...
mn moeder zei me constant van ze hebben iets in je drank gegooid zoiets doe je toch normaal niet, hadk ff in de spiegel gekeke en khad nog redelijke doppen toen dus ik denk van wel ik was gwn zo wasted
Klik om te vergroten...

Altijd je drankje bij je houden...of gewoon opzuipen of laten staan en nieuwe kopen... Het zijn geen leuke grappen om zoiets te gaan flikken bij iemand!
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#19
plantenbak zei:
Kees Klapkaak zei:
Intoxication zei:
dus die drank die ik achterliet hadde ze wrs mdma kristalletjes in gedaan achtja :grin:
Klik om te vergroten...

Wat lief! :rolleyes:

Haha ik heb ook een keer staan zeiken tegen m' n radiator toen ik te scheef was van XTC en Alcohol :wink: :P :grin:
Klik om te vergroten...
bij mij stond er bijna een vriend tegen mijn radiator te zeiken :P verkeerde "wc"
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
M
Mark1980Lid
01-01-2024, 00:00
#20
check http://www.radio538.nl/web/show/id=679092/group=5010 en geef een cijfer

greetz

dtwinj

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."