#1
lucky you, bij mij gebeurt dat nou nooit heah!!
ok we hadden besloten om heel wat bier in onze kraag te gooien voor de tijd die we maar hadden dus zo gezegd zo gedaan, na een uur had ik er al zeker 10 achterover gekapt en ik was aardig in de mood, ik had ook poppers bij om het effect soms wat te versterken dus soms paar snuifjes en ik kon eve fijn dansen
ik zag sommige mensen echt kijken en praten tegen elkaar, waar is die kerel mee bezig??
maar ja gelukkig had ik niks uitgespookt dan
Intoxication zei:dus die drank die ik achterliet hadde ze wrs mdma kristalletjes in gedaan achtja![]()
:P ik wist datk ni alleen wasKees Klapkaak zei:Intoxication zei:dus die drank die ik achterliet hadde ze wrs mdma kristalletjes in gedaan achtja![]()
Wat lief!![]()
Haha ik heb ook een keer staan zeiken tegen m' n radiator toen ik te scheef was van XTC en Alcohol:P
![]()
idd, laat altijd overal mn glas staan enzo maar dr zit nooit es onverwachts drugs ingNuxx zei:lucky you, bij mij gebeurt dat nou nooit heah!!
SperSIZEboon zei:idd, laat altijd overal mn glas staan enzo maar dr zit nooit es onverwachts drugs ingNuxx zei:lucky you, bij mij gebeurt dat nou nooit heah!!![]()
bij mij stond er bijna een vriend tegen mijn radiator te zeiken :P verkeerde "wc"Kees Klapkaak zei:Intoxication zei:dus die drank die ik achterliet hadde ze wrs mdma kristalletjes in gedaan achtja![]()
Wat lief!![]()
Haha ik heb ook een keer staan zeiken tegen m' n radiator toen ik te scheef was van XTC en Alcohol:P
![]()

Angramar Temenos zei:SperSIZEboon zei:idd, laat altijd overal mn glas staan enzo maar dr zit nooit es onverwachts drugs ingNuxx zei:lucky you, bij mij gebeurt dat nou nooit heah!!![]()
Je zou het moeten aankondigen.. Zo in een kroeg. "HALLO IEDEREEN! IK GA NU NAAR DE PLEE, EN IK LAAT HIER ONBEWAAKT MIJN GLAS STAAN, IK HOOP ECHT NIET DAT IEMAND ER DRUGS IN GOOIT! IK LEG HEM DUS HIER NEER, EN NIEMAND LET ER OP, DUS DOE ER VOOAL GEEN DRUGS IN!!"
mn moeder zei me constant van ze hebben iets in je drank gegooid zoiets doe je toch normaal niet, hadk ff in de spiegel gekeke en khad nog redelijke doppen toen dus ik denk van wel ik was gwn zo wastedgreenpower zei:Hoe ben je er achter gekomen dat het xtc was dan?
Intoxication zei:mn moeder zei me constant van ze hebben iets in je drank gegooid zoiets doe je toch normaal niet, hadk ff in de spiegel gekeke en khad nog redelijke doppen toen dus ik denk van wel ik was gwn zo wastedgreenpower zei:Hoe ben je er achter gekomen dat het xtc was dan?
plantenbak zei:bij mij stond er bijna een vriend tegen mijn radiator te zeiken :P verkeerde "wc"Kees Klapkaak zei:Intoxication zei:dus die drank die ik achterliet hadde ze wrs mdma kristalletjes in gedaan achtja![]()
Wat lief!![]()
Haha ik heb ook een keer staan zeiken tegen m' n radiator toen ik te scheef was van XTC en Alcohol:P
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."