Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripverslag van de maand januari 2009

Tripverslag van de maand januari 2009

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had op Adreno gestemd, bijzonder mooi en openbarend report, verder ook heel goed geschreven!
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#2
nee,, fout ge antwoord ,, Greenpower.,.
het is geen Winterkoning'kje,,

winterkoninkje is kleiner heb witte vlekjes,, en een kortere staart,,

http://natuurbeleving.scene24.net/

kijk maar hierzo,, dit is een hele mooie site ,,
chck ook bij zoogdieren>> de spitsmuizen en slaapmuizen ,, die zijn tof,, :wave:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
vogel zei:
nee,, fout ge antwoord ,, Greenpower.,.
het is geen Winterkoning'kje,,

winterkoninkje is kleiner heb witte vlekjes,, en een kortere staart,,

http://natuurbeleving.scene24.net/

kijk maar hierzo,, dit is een hele mooie site ,,
chck ook bij zoogdieren>> de spitsmuizen en slaapmuizen ,, die zijn tof,, :wave:
Klik om te vergroten...

Lijkt verdacht veel op een heggemus
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Joechei, Adrenochroom mag zich de winnaar noemen met het eerste deel van zijn autobiografie, getiteld Verhaal van een Ayahuascadrinker, waarin hij uit de doeken doet hoe hij zich ontwikkelde van passieloze puber, drankorgel en tripegoïst tot een liefdevolle God.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5


1. Adrenochroom - Verhaal van een Ayahuascadrinker

2. Angramar Temenos - Ephemereal Anihilation - Scattering Stars [LSD 520uq]

3. azgaza - LSD, lachgas en alcohol – Nieuwjaar

4. No Dominion - 1ste tripreport: Equadoriaanse paddo's op ruigoord

5. Mike64 - MDMA/XTC. Therapeutisch.....
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
6. Froggy - MDMA Therapeutisch 2

7. tomz0r - XTC - Enorme verbondenheid

8. Nathaniel - psylocybe cubensis : De Blauwe Pil

9. Mindgamer - Ayahuasca 17 Oktober

10. gNuxx - 2ct7 - Complete chaos, of extreme chill?
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een goede oogst deze maand. Ik heb gedubt tussen 4 reports. Uiteindelijk heb ik gestemd op Mike64.
Ook leuk om is de gezichten achter de namen te zien. :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb op azgaza gestemd. Geen sensatieverhaal, maar wel erg mooi, duidelijk en detailvol geschreven. Geeft het duidelijkst een beeld over de ervaring :)
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#9
kapitein-x zei:
Wat een goede oogst deze maand. Ik heb gedubt tussen 4 reports. Uiteindelijk heb ik gestemd op Mike64.
Ook leuk om is de gezichten achter de namen te zien. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat je dat niet meent? :P Dat zijn niet de echte foto's hoor :tearsofjoy:

Ik zelf stem voor Angramar Temenos, zeer mooi report (heb ook nog getwijfeld voor die van Adrenochroom, vind ik ook wel een erg mooi verhaal).
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amaranth zei:
kapitein-x zei:
Wat een goede oogst deze maand. Ik heb gedubt tussen 4 reports. Uiteindelijk heb ik gestemd op Mike64.
Ook leuk om is de gezichten achter de namen te zien. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat je dat niet meent? :P Dat zijn niet de echte foto's hoor :tearsofjoy:
[...]
Klik om te vergroten...
:rolleyes: :P Ha ha, ik dacht al, wat is die Adrenochroom veranderd en ik meende dat azgaza er ook iets anders uitziet. :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natuurlijk ga ik voor mijn report: viewtopic.php?f=21&t=19880

!!!!!!!!!!!!!!
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat word dus printen,, anders word ik wazig van het scherm,,

Adrenochroom,
Angramar Temenos,
No Dominion,
Nathaniel,
Mindgamer ,
gNuxx,

één van jullie tripreportjes gaat wat mijn betreft de beste worden, ,
mag ik bij twijfels nog een tweede Winner kiezen , met Hippievogel, :confused:

gossie mijne,ChristemeZiele, me toetsenbord ziet eruit als een spiraal,,
ik heb teveel schelpen gekeken de laatste dagen
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja hallo, 1 rare vogel hier op DF is wel genoeg hoor! Volgens mij is het ook niet eens toegestaan om meerdere profielen per persoon te hebben en voor zover ik weet, wordt er voor een "gespleten persoonlijkheid" ook geen uitzondering gemaakt, toch Mods??
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb net 6 tripreportjes tegelijkertijd ,, uitgeprint,, in kleine roze lettertjes,,
Omdat de zwarte inktpatroon bijna op was, 8 blaadjes, 15 pagina's,,
vooral van Mindgamer was veel printen ,, Hij had ook nog veel boeinde info in generalchat neergezet over zijn trip,,

Dit is niet echt voor herhaling vatbaar, kost teveel inkt , en ook tijd,.
Tijd kan ik beter besteden , ik zit namelijk al meer als 20 jaar in een trip,
en der uit komen kost veel tijd en moeite,,
misschien moet ik wel gauw aan de AYAhusca ,, dat zorgt voor regeneratie,,
dat andere spul waar ik chronisch door trip dat zorgt voor degeneratie,,
AYAhuasca dus om me genen te regenereren,,
AYAhuasca ,, whaha :) :) :) :) de ziel van het DNA ;de kosmische slang
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#15
hippievogel zei:
Marla Singer zei:
Ja hallo, 1 rare vogel hier op DF is wel genoeg hoor! Volgens mij is het ook niet eens toegestaan om meerdere profielen per persoon te hebben en voor zover ik weet, wordt er voor een "gespleten persoonlijkheid" ook geen uitzondering gemaakt, toch Mods??
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ik vind jouw avatar veels te druk,,,ziet er zo psychotisch uit,, ben je in de war ?

hippievogel en vogel zijn vrijwel hetzelfde , dus in de war raak je er zowiezo niet van ,
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wow gewoon genomineerd hoe vet :grin:

dan is de verleiding natuurlijk groot om op mezelf te stemmen..
Maar ik moet in Angramar Temenos toch mijn meerdere erkennen,

What a Story
:hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
hippievogel zei:
hippievogel zei:
Marla Singer zei:
Ja hallo, 1 rare vogel hier op DF is wel genoeg hoor! Volgens mij is het ook niet eens toegestaan om meerdere profielen per persoon te hebben en voor zover ik weet, wordt er voor een "gespleten persoonlijkheid" ook geen uitzondering gemaakt, toch Mods??
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ik vind jouw avatar veels te druk,,,ziet er zo psychotisch uit,, ben je in de war ?
Klik om te vergroten...

Niet in de war, wel gestoord... :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Net als jij, vogel. Maar je bent wel lief hoor :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wordt nog spannend deze editie! :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Adrenochroom - Verhaal van een Ayahuascadrinker. Veruit de mooiste. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."