#1
Ik had op Adreno gestemd, bijzonder mooi en openbarend report, verder ook heel goed geschreven!

vogel zei:nee,, fout ge antwoord ,, Greenpower.,.
het is geen Winterkoning'kje,,
winterkoninkje is kleiner heb witte vlekjes,, en een kortere staart,,
http://natuurbeleving.scene24.net/
kijk maar hierzo,, dit is een hele mooie site ,,
chck ook bij zoogdieren>> de spitsmuizen en slaapmuizen ,, die zijn tof,,![]()
Ik hoop dat je dat niet meent? :P Dat zijn niet de echte foto's hoorkapitein-x zei:Wat een goede oogst deze maand. Ik heb gedubt tussen 4 reports. Uiteindelijk heb ik gestemd op Mike64.
Ook leuk om is de gezichten achter de namen te zien.![]()
Amaranth zei:Ik hoop dat je dat niet meent? :P Dat zijn niet de echte foto's hoorkapitein-x zei:Wat een goede oogst deze maand. Ik heb gedubt tussen 4 reports. Uiteindelijk heb ik gestemd op Mike64.
Ook leuk om is de gezichten achter de namen te zien.![]()
[...]
:P Ha ha, ik dacht al, wat is die Adrenochroom veranderd en ik meende dat azgaza er ook iets anders uitziet. hippievogel zei:Marla Singer zei:Ja hallo, 1 rare vogel hier op DF is wel genoeg hoor! Volgens mij is het ook niet eens toegestaan om meerdere profielen per persoon te hebben en voor zover ik weet, wordt er voor een "gespleten persoonlijkheid" ook geen uitzondering gemaakt, toch Mods??
hippievogel zei:hippievogel zei:Marla Singer zei:Ja hallo, 1 rare vogel hier op DF is wel genoeg hoor! Volgens mij is het ook niet eens toegestaan om meerdere profielen per persoon te hebben en voor zover ik weet, wordt er voor een "gespleten persoonlijkheid" ook geen uitzondering gemaakt, toch Mods??
ik vind jouw avatar veels te druk,,,ziet er zo psychotisch uit,, ben je in de war ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."