#1
Is niet echt een tripreport ofzo. Veel te kort. idd staat er alleen maar k deed coke en voelde me goed. Ik vind coke zelf echt helemaal niks.. 2x coke gedaan van verschillende dealers.. de 1e was troep .. de 2e was aardige coke.. Voelde me 20min best lekker.. en daarna neigde het meer naar slecht. K voelde me nou niet super lekker en top of the world ofzo. Misschien omdat ik van mezelf al verzekerd ben en mezelf stoer genoeg vind :P geef mij maar mdma of een drankje. Voel ik me vele vele malen beter van. Klote zooi die coke. Merk ook vaak dat het dezelfde mensen zijn die coke nemen. Vaak niet de aller zelfverzekerdste mensen. Dus die vinden het geweldig dan. Ik vind het echt niks. En de prijs is al helemaal belachelijk. lachwekkend gewoon ![:tearsofjoy:]()
smoke it :]
