Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmijn eerste keer coke

mijn eerste keer coke

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan me best voorstellen dat je een goed report schrijft over coke hoor, als je maar een beetje intelligent bent. Ik heb wel eens een MDMA report geschreven, en ik zou opzich ook wel een over andere uppers kunnen schrijven. Leg uit hoe je je precies geweldig voelde, leg de rush uit. Leg uit hoe het voelde dat je problemen verdwenen; Hoe dacht je over je problemen? Zagen ze er opeens nietig en onbeduidend uit, of kon je je helemaal niet voorstellen dat je problemen had? Kon je nog wel snappen dat het geen oplossing is voor je problemen? Hoe voelde het omgaan met mensen, alsof je beter was dan anderen, of juist alsof iedereen je beste vriend was? Voelde je je arrogant goed, of juist begripvol goed, alsof iedereen je wel snapte en je gewoon chill kon opschieten met mensen? Wat voelde je tijdens de crash, hoe voelde je het opkomen?

Over elke drug valt wel een report te schrijven, alleen is het voor niet-psychedelische middelen meestal iets moeilijker omdat je nou niet erg veel "bijzonders" meemaakt, en de ervaring redelijk lineair is (niet veel verschil tussen verschillende keren gebruiken opzich), en het gevoel niet erg verder gaat dan "je lekker voelen", maar dat kan je ook nog best op ingaan.

Ik heb in ieder geval op DF een keer een geniaal report over coke gelezen (weet niet meer van wie), waarop heel duidelijk ingegaan werd op het cravingsgevoel, de spanning eromheen, de sfeer die de coke opriep in het gezelschap, etc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."