Het stomme bij spacecake is dat je eigenlijk nooit goed weet hoe hij gaat vallen.
Ik heb heerlijke cakejes gegeten, maar ook het tegenovergestelde.
Ooit eens een oudejaarsavond gehad met 15 man....klokslag nieuwjaar lag de helft al compleet out! Bij sommigen was de waterpijp die ook nog rondging iets te veel van het goede
Een jaar geleden eens een half cakeje gekregen van een vriend die het weer van een vriend had gekregen met de enkele mededeling `hij is heel erg sterk, kleine plakjes nemen`
Ik plande een lekker avondje spacen voor mijzelf, omdat het alweer lang geleden was dat ik mijn laatste plak had gehad. Het werd een complete ramp, want het miniscule plakje cake dat ik gepakt had was zo ongelooflijk sterk dat ik binnen een uur tegen het kotsen aan op bed ben gaan liggen. Zo stoned was ik in jaren niet meer geweest. De dag erna was ik nog steeds van de wereld en voelde ik mij niet echt prettig.
De ratten op de vuilnisbelt zullen vast veel plezier hebben gehad met de rest van de cake, die ik weggelazerd heb
Alle slechte dingen gaan gelukkig vanzelf voorbij, dus het werken zal morgen wel weer gaan.
