Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake - to hell and back

Spacecake - to hell and back

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
agh al doende leert men he :grin:

ga je het ook nog wel eens proberen met een lagere dosering?
want zoals je zei vind je wiet roken wel fijn :)
b
bacteriaLid
01-01-2024, 00:00
#2
plantenbak zei:
ga je het ook nog wel eens proberen met een lagere dosering?
Klik om te vergroten...

Sterker nog, ik heb het al weer eens geprobeerd, maar dan in de vorm van melk, en in veel lagere dosering, deze trip beviel wel.

Op het moment experimenteer ik iets meer met de sederende middelen (Benzo's) :grin: :grin: :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ook wel eens zo iets ervaren, het is inderdaad zwaar kut maar het red het niet bij een bad trip op 'echte' psychedelica...
b
bacteriaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pikachu zei:
Heb ook wel eens zo iets ervaren, het is inderdaad zwaar kut maar het red het niet bij een bad trip op 'echte' psychedelica...
Klik om te vergroten...

Daarom blijf ik eerst nog even van de 'echte' psychedelica af, ik ben een beetje benauwd dat als ik daar bad op ga, egt in de shit zit, al een heleboel topics op dit forum gelezen over LSD, en zoals het op mij overkomt is het echt gewoon een gok, tuurlijk maakt de Setting ook uit, maar het blijft altijd een 'step into the unknown'
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je je goed voorbereid is de kans dat het misgaat vrij klein hoor. Die ene keer dat ik echt zwaar bad ging was het ook gewoon mijn eigen schuld. Voor de rest kan er in de optimale setting en met de optimale mindset en de ideale dosis vrij weinig mis gaan.

Maar het is inderdaad verstandig om je gewoon goed in te lezen voordat je aan wat voor een drug dan ook begint.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pikachu zei:
Als je je goed voorbereid is de kans dat het misgaat vrij klein hoor. Die ene keer dat ik echt zwaar bad ging was het ook gewoon mijn eigen schuld. Voor de rest kan er in de optimale setting en met de optimale mindset en de ideale dosis vrij weinig mis gaan.
Klik om te vergroten...

Juist. Was bij mij ook alle 2 de keren zo. Meestal weet je wel dat het niet de beste situatie is. Onderschatting kan je ook zwaar op je bek laten gaan!

Er zijn vast wel meer mensen die dit op wiet meegemaakt hebben. Ik denk ik wel zo'n 4/5x.. Niet alle keren zo extreem gelukkig. Op dat moment beloof je jezelf het never nooit meer te doen, maar het komt gelukkig weer goed :P
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weetje ook hoeveel gram er in de cake verwerkt was en hoeveel plakjes je daaruit hebt gehaald?
b
bacteriaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rammelslakje zei:
Weetje ook hoeveel gram er in de cake verwerkt was en hoeveel plakjes je daaruit hebt gehaald?
Klik om te vergroten...

Beste Rammelslakje, jammer genoeg kan ik je dat niet vertellen, omdat ik het simpel weg zelf niet eens weet, wel kan ik het aan de maker van de cake vragen als hij hier weer eens op visite is, ik was toen der tijd nog echt een newbie op het gebied van drugs, dus dat soort vragen heb ik hem nooit gesteld, maar mocht ik het te weten komen, post ik het hier.

De cake was trouwens een normale afmeting cake, zoals je die bij de bakker ook koopt :P.


Ik heb er 2 dikke plakken van gehad, en ik denk dat er ongeveer 12 tot 15 plakken uit zijn gekomen.

Met vriendelijke groet,

S
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, maar dan gaat het nog om hoeveel er in die cake zat, zo kan je weten hoeveel het per plak was. Maar er zal in een standaard cake vast niet 1 grammetje zitten :P En 2 plakken zijn dan voor een eerste keer gewoon te veel :P Kan goed gaan, maar dan ben je ook helemaal weg hoor :P Jammer dat zo gelopen is , maarja!
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het kan toeval zijn, maar ik heb meer slechte spacecake ervaringen gehoord dan positieve. Zal wel te maken hebben met het feit dat het zo lastig te doseren is. En omdat het zolang duurt voor het inslaat, is het blijkbaar verleidelijk om te veel te nemen.

Er staat op youtube ook zo'n grappig filmpje met een geluidsfragment, waarin je een politieagent hoort die 911 belt, omdat hij (te veel) 'pot-brownies' had geconsumeerd (die hij gemaakt had van in beslag genomen cannabis.) :grin:

edit: Hier is ie. Ik vind de reactie van de nieuwslezers ook zo grappig, die kunnen amper hun lachen inhouden. "Time is going by really really really slow." :grin:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hnZb5wi_jsU&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hnZb5wi_jsU&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
N
NeyezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt bekend, ikzelf heb ook een keer een te hoge dosis gehad waardoor ik helemaal gek dacht te worden. Heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld. Het was veeel heftiger dan verwacht.
b
bacteriaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha, goed filmpje, het is duidelijk dat de man in paniek is, gek he hoe je ineens zo in paniek kan zijn, terwijl als je het terug zou zien zou je weten dat je niets kon gebeuren en gewoon even een paar uurtjes moest wachten.

Het blijft toch een hele andere wereld he :)
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik val altijd in slaap van teveel spacecake, zonde is dat.
g
ganja_007Lid
01-01-2024, 00:00
#14
toen ik spacecake met mn maten had gemaakt,,
(twas zo'n cake gelijk de afbeelding hierbove)
hadde we erg 30 gram ingegooid:grin:
wooooooow, 1 stuk en heviggg aant space gelijk een gek:grin:
je hebt gwn de pech gehad dat je niet bij de eerste stuk gewacht had op de effect:grin:
ik kan me wel een beetje voorstelle hoe je je gevoeld hebt :grin:
maar laat je niet ontmoedigen door bad trips:grin:
want ik ben echt in mijn leven ng nooit zo high geweest als toen:grin:
S
SpatziLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb slechts een keer spacecake gegeten, en wel in een veels te hoge dosering. Maar omdat het werken er van nogal lang op zich liet wachten, ook nog even lekker aan de waterpijp gehangen. Toen het alsnog begon te werken zijn m'n maat en ik op onze laatste krachten van zolder naar beneden gekomen, op de bank geploft, hebben we de tv aangezet om vervolgens 6 uur achtereen te slapen, haha! Ik werd als eerste wakker met stervende honger. Vervolgens hem wakker gemaakt en echt een lachbui van een kwartier gehad. De rest van die dag en de dag erna heb ik als een zombie rondgeschuifeld, zo duf was ik... Zonde van de wiet, dat dan weer wel...:stoned:
p
pieuwpieuwpieuwLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey,

K heb gisteren voor het eerst spacecake gegeten. 2 plakjes. Na een uur ongeveer begon ik heel hard te lachen en bleef eigenlijk doorgaan met lachen. Langzaam merkte ik dat mn voeten wel beton blokken leken en alles tolde in mn hoofd. Het bleef gezellig maar heb mn gezelschap even in de steek moeten laten om op bed te gaan liggen. Gelukkig kwam er steeds iemand naar me toe om te kijken of alles wel goed ging.. en natuurlijk moest ik er hard om lachen. Maar het had ook heel erg mis kunnen gaan. K was de controle volledig kwijt en moest mezelf er echt bijhalen op sommige momenten.

Alles triggerde me om me goed of slecht te voelen...ben heel blij dat ik het op een bekende prettige plek gedaan heb met goede vrienden want het had makkelijk de andere kant op kunnen gaan.
Mijn verwachting van space cake was dat ik gewoon stoned zou zijn...maar dit lijkt er niet eens op!

Nu zo'n 26 uur later(!!!!).. nog steeds niet de oude.. wel controle maar n reactiesnelheid van nix..nog steeds zware benen..duizelig.
Kortom..geen ervaring om te herhalen voor mij..hopen dat ik morgen nuchter ben want moet weer werken.
:confused:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het stomme bij spacecake is dat je eigenlijk nooit goed weet hoe hij gaat vallen.
Ik heb heerlijke cakejes gegeten, maar ook het tegenovergestelde.

Ooit eens een oudejaarsavond gehad met 15 man....klokslag nieuwjaar lag de helft al compleet out! Bij sommigen was de waterpijp die ook nog rondging iets te veel van het goede :confused:

Een jaar geleden eens een half cakeje gekregen van een vriend die het weer van een vriend had gekregen met de enkele mededeling `hij is heel erg sterk, kleine plakjes nemen`
Ik plande een lekker avondje spacen voor mijzelf, omdat het alweer lang geleden was dat ik mijn laatste plak had gehad. Het werd een complete ramp, want het miniscule plakje cake dat ik gepakt had was zo ongelooflijk sterk dat ik binnen een uur tegen het kotsen aan op bed ben gaan liggen. Zo stoned was ik in jaren niet meer geweest. De dag erna was ik nog steeds van de wereld en voelde ik mij niet echt prettig.

De ratten op de vuilnisbelt zullen vast veel plezier hebben gehad met de rest van de cake, die ik weggelazerd heb :)

Alle slechte dingen gaan gelukkig vanzelf voorbij, dus het werken zal morgen wel weer gaan.
:wave:
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb maar 1 keer spacecake gedaan en ging toen ook op het randje van bad.
Op bepaalde momenten voelde ik me fantastisch en daarna lag ik met (niet werkelijke) buikpijn te kruipen over de grond.

Spacecake moet je zeker niet onderschatten.

Ook werd ik er erg moe van. We gingen al om half 11 slapen ofzo omdat iedereen toch voor pampus op de bank lag...
Volgende ochtend voelde ik me wel nog licht stoned.
N
NalimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wiet kan meer dan je denkt
n
nouscheziganLid
01-01-2024, 00:00
#20
iedereen weet het...en toch iedere keer weer....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."