Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD rainbow in the sky

LSD rainbow in the sky

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daar was ik al mee bezig, voordat ik dit Spiritueel Magsche molecuul vond.

Lost Spiritual Dimension .
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ik ook, en heb je het al een beetje onder de knie? :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nice
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kees Klapkaak zei:
Ja ik ook, en heb je het al een beetje onder de knie? :)
Klik om te vergroten...

Ben al voor de helft lucide, meestal als een droom maf begint te worden, zeg ik "en nu is het genoeg" dan zie je verbaasde blikken, en gebeurt alles hoe jij het wilt. maar dat is vaak vlak voor wakker worden.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
relaxed reportje..
dat jij kon slapen met acid op :openmouth:
haha, dromen beheersen lijkt mij ook altijd al zoiets vets :rock:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het altijd extra leuk om reports te lezen van solo-trips.
Jij hebt zeker ook de film Waking Life gezien? :)
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
mooi reportje
:stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
psychopsychedelic zei:
relaxed reportje..
dat jij kon slapen met acid op :openmouth:
haha, dromen beheersen lijkt mij ook altijd al zoiets vets :rock:
Klik om te vergroten...

het leek er in elk geval erg veel op. ik heb ook geen moeite om bij een film in slaap te vallen, of overdag in de middag... Ik zie het meer als een vorm van ontspanning. Maar als de visuals extreem zijn, dan weer niet.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vet reportje!
Misschien moet ik mijn dosis ook eens opschroeven als ik het zo lees :)
"eeh, doet u mij maar, ehh pizza nummer 1" "margaritha?" "ja die is goed, stuur maar naar ... ... ... "
Klik om te vergroten...
Denk dat ik precies hetzelfde had gedaan lol
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
rectaal, komt ie harder aan dan op je tong laten rusten. ik denk dat t daarom zo multidemensionaal was
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
In een vlaag van verbeelding, vallen de wuppies 1 voor 1 van het scherm af, en nemen 1 voor 1 de kleuren mee.
Klik om te vergroten...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
nice art :grin:

vette shit dude :grin:

mooi report
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
heerlijk reportje, je bent flink diepgegaan :)
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja leuk report, dat zijn de trips! Even geen link meer met de realiteit zoals we die dagelijks kennen :grin: ! Mooi altijd als je zo rustig kan blijven en er vol van geniet, ben ook wel een paar keer angstig geworden in zo'n trip dan is ie effe wat minder :sunglasses:, noem het maar 10 uur durende hel...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je in een trip in een hel beland, bedenk dan ook dat er een hemel is.

Maar geniet ook daarvan(heb ik mezelf aangeleerd) zulke dingen kan je in het dagelijkse leven nooit ervaren, Ik probeerde zelfs een keertje, hoeveel poorten van de hel ik kon passeren. Tot ik eruit werd gegooid, omdat ik te irritant deed tegen ze "demonen" die ik tegenkwam , ik hoorde zelfs een opmerking. "ooh nee, daar heb je m weer"

Tot zover ik het weet is het allemaal ilusie, je maakt je eigen film als t ware, alles speelt zich dan tussen je oren af. Het voordeel van sturen, Zo kan ik ook lucide dromen, als ik goed ben uitgerust. Dan gebeurt alles zoals ik t wil( 50% van de gevallen.)


Ik kreeg ook bijna de slappe lach bij de SAW III film, en elke keer werd t maar erger(was ik nuchter, had alleen maar een halve liter cola achter de kiezen)
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mooi report, die post in de andere thread was ook te hilarisch voor woorden :grin:

Dat lucide dromen lijkt me maar niks.. je droomt toch om uit te rusten en indrukken van de dag te verwerken? Lijkt me vreselijk als dat niet meer kan, wat zou dat met je doen?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ceko zei:
Mooi report, die post in de andere thread was ook te hilarisch voor woorden :grin:

Dat lucide dromen lijkt me maar niks.. je droomt toch om uit te rusten en indrukken van de dag te verwerken? Lijkt me vreselijk als dat niet meer kan, wat zou dat met je doen?
Klik om te vergroten...

Je droomt maar een klein deeltje lucide, de andere dromen, heb je een half uur tot een uur, en merk je niets van. Of je moet er direct na wakker worden. Je hersenen behandelen eerst de indrukken van de vorige dag, daarna mag je zelf bepalen wat je doet. Verder slapen, of verder dromen.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Één woord: Geniaal!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
egodeath, er is geen ego. alleen een bord voor het hoofd, die je een keertje moet breken.

die van mij is gebroken.

En alles was gebroken, Je wordt in een trechter gegooid, waar je vloeibaar uitdruppelt op een hoopje.

Je kan opkomende gedachten niet stoppen, je wordt er zolang mee geconfronteerd tot je de diepte erin ziet. En weet waarom je die hebt geblokkeerd, zelfs dingen uit de jeugd. Laat het allemaal op je af komen. Geen blokkades, zelfs de dingen die je hebt gezworen met je leven om ze te vergeten. ook die dingen herrinner je je weer.

20 uur Alice, dit was voor mij een bevrijding. Je bent je eigen psycholoog, op den duur, stel je vragen aan jezelf. als een Dokter, en die antwoorden komen spontaan, zonder aarzeling, naar boven.

Ik wist niet dat de gebeurtenissen van 9-11 me zo erg hadden aangesproken, Zelfs dat kwam naarboven. Alsof je in een tijdloze dimensie bent. Waarin je alles van je leven bekijkt alsof je iemand anders bent. Je beoordeelt jezelf.

Een aantal minuten in deze trip, was ik voorwerpen aan het bekijken, en ik had een dobbelsteen, die zag ik ineens van 6 kanten tegelijk. dit naar 1 kant te kijken. niet als de bekende uitgevouwen dobbelsteen. maar t was 1 geheel.

Er komen steeds weer dingen omhoog. Ik zet ze zo veel mogelijk op papier, anders worden ze vergeten, en komen ze de volgendekeer wéér terug. terwijl dat al behandeld is.

Ben benieuwd hoelang t duurt, voordat ik helemaal vrij ben, Een trip zonder de gedachten die ik heb verwaarloosd.

Volgend jaar weer proberen ( Ja over een maandje alweer)
g
ganja_007Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nice reporttt :grin: :grin:
lovin The acidd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."