Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTotale Amnesia met DMT

Totale Amnesia met DMT

46 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
haha nee ik neem jou idd niet serieus, zolang je jezelf maar serieus neemt!

ahhahahaha
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stylus zei:
Vette shit ouwe. Maar ben je nou autistisch en psychotisch of wat?
Klik om te vergroten...

EEEEEEEEEEEEEEEE
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
sjamaan,,,,,,,,,,amalgaam,,,,,,,,,,kwik,,,,,fluorisatie :kots: :kots: :kots:
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
abby zei:
Best lang dat draaierige gevoel, voor zo'n korte trip
Klik om te vergroten...

O O O O O O O O O O O O O O

ja dat komt door deze dingen die andrew beschrijft in combinatie met die DMT dus
andrew schreef:
sjamaan,,,,,,,,,,amalgaam,,,,,,,,,,kwik,,,,,fluorisatie :kots: :kots: :kots:
Klik om te vergroten...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha die vogel is er ook weer :grin:
En nog psychotischer dan ooit tevoren!!
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
Haha die vogel is er ook weer :grin:
En nog psychotischer dan ooit tevoren!!
Klik om te vergroten...

Ik vind het zo bijzonder, dat ik het vier met een post hier :beer:

"Ik nam drugs, en ik ben vergeten wat het deed, maar dat deed het dus"

Is het niet tijd om de verdorven westerse cultuur vaarwel te zeggen, en weer in contact te komen met de natuur, Vogel? Hoe zal je ooit een volleerd shaman worden, als je niet weet hoe het is om maanden met enkel jezelf te moeten leven, te overleven met alleen wat de natuur je geeft en respect te leren voor alles dat leeft, inclusief de mensen die aliens in het leidingwater from space stoppen, fluorkwikzemoetenjehebben,help!

In de tussentijd is een typcursus ook wel een goede initiatierite denk ik, want als je de shaman niet kan begrijpen, heeft de leerling natuurlijk ook niet veel aan de beste man (of vrouw).

Oh, en als shamen worden niet lukt, is de entertainmentindustrie natuurlijk ook altijd een goede tweede toch ? :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Stylus zei:
Vette shit ouwe. Maar ben je nou autistisch en psychotisch of wat?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik moet toegeven dat ik oprecht geïnteresseerd ben in die man, wat zou zijn probleem nou zijn? Drug induced psychosis? Zwaar autist? Syndroom van down? Of is het toch de kwik amalgaam mad hatter bullshit waar ie het altijd over heeft?

Anyone care to elaborate?
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#10
Twilight zei:
Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?
Klik om te vergroten...

Als het aan mij ligt is die gast serieus psychotisch. Ik heb zijn postgeschiedenis eens doorgespit, en inhoud en toon van de posts die hij maakt over oa. de farmaceutische industrie komen mij zeer bekend voor, bij random psychode dudes in de coffeeshop bijvoorbeeld.

En als hij niet serieus is, dan wil ik hem graag feliciteren want dan is ie namelijk de meest geniale troll ooit.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vraag me voor het eerst af waarom niemand uit zijn familie ofzo hem helpt. Er is overduidelijk, back in the days ook goed te merken, iets goed mis met hem :P . En dan bedoel ik niet een ADHDtje of pdd-NOSje maar echt gewoon krank. Broodje bakpou shit gewoon. Ey kijk niet naar me jongueee, kijk niet naar muuuhhh. Moet ik mn neven erbij halen ofzo jongueee ALLAH AHKBAR ALLAH AHKBAR !!!


Gaat dit niet over necrofielen? hee kijk een appelfap
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit, nekschot.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#13
vogel zei:
toedeloe ,ik vind jouw een stomme EGO-Parasol.......
Klik om te vergroten...

Haha, ga naar de huisarts man.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#14
hennig vette trip had je daar :stoned:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#15
vogel zei:
Twilight zei:
Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?
Klik om te vergroten...
ik probeer te delen met jullie wat ik heb ontdekt,,
ALBERT HOFMANN zei ook al toch , LSD laat je een andere Realiteit zien,
Die Realiteit die je ook kan ervaren in de natuur en in tuinen , ,
en welke nog echter en wonderbaarlijker is dan de wereld die door onze mensen is gecreéerd...
,,Het zou toch sneu zijn ,, als je in de maatschappij de diagnose ,,,ADHD,, PDD-NOS, krijg,
en je gelooft daarin , dat je dan zoeen stoornis heb ,, ,, ik werd daar deppressief van,,,
Door Mede de LSD Trippiies, die ik gemaakt heb ,, wist ik ineens wie ik werkelijk ben ,,

Jij bent die oude wijze ziel in de gestoorde maatschappij
ik ben nooit psychotisch of Autistisch geweest,,
ik ben geboren als Nieuwetijdskind/ als indigo,
en ik hoop gewoon dat er meer komen door mij ontdekking te delen,,
whhaa !!!!,, je bent dus niet gestoord ,,,, je bent indigo,, !!!!!!!!
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je post niet helemaal door de hele vreemde interpunctie, maar mijn reactie op hetgeen wat me wel duidelijk was is dat je gelijk hebt over de gestoorde maatschappij.
Ook heel mooi dat je nooit psychotisch of autistisch bent geweest.
Maar toch heb je de diagnose voor ADHD, PDD-NOS of een andere stoornis gekregen?
Tja, dat is inderdaad niet altijd iets wat klopt, maar dat betekent niet dat het totale onzin is.
Toevallig heb jij daar geen boodschap aan, maar andere mensen kunnen daar juist weer wel wat mee.
Zou je eens met wat beter interpunctie en spelling uit kunnen leggen wat je met LSD hebt ontdekt wie je werkelijk bent? Als je dat echt graag wilt vertellen is het natuurlijk het beste als het voor ons ook makkelijk te begrijpen is en niet bezaaid is met komma's. :wink:
En alsjeblieft gewoon in je eigen woorden, geen quotes van PhD mensen enzo, die kunnen niet voor jou zeggen wie je bent.

Oh enne, een zieke vogel vliegt voor zover ik weet nooit erg ver. :P
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom heb jij twee accounts?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eigenlijk wel ironisch dat je jezelf niet als psychotisch ziet maar wel denkt dat iedereen tegen je is terwijl ik zojuist een tegemoetkomende reactie post.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zie vogel niet als een lomp beest met vreemde uitspraken. Meer als iets interessants, iets anders. Iets wat interessant zou kunnen zijn, of worden. Ben jezelf vogel, zou heb ik je in ieder geval het liefst.
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
Eigenlijk wel ironisch dat je jezelf niet als psychotisch ziet maar wel denkt dat iedereen tegen je is terwijl ik zojuist een tegemoetkomende reactie post.
Klik om te vergroten...

jaja ,, bedankt voor je tegemoetkomende post :)
ik moet me nietteveel van bepaalde kritiek aantrekken ,,
en ik denk niet dat iedereen tegen me is ,,
men is gewoon simpelweg niet geinterreseerd in mijn, of denkt dat ik compleet geschuffeld ben,
of zit niet op zelfde level als ik,
ik zit in een level waar niemand anders is lijkt wel ,,
ik ben gewoon eenzaam en ziek
en erg teleurgesteld dat het leven zo is geworden zoals het vroeger nog niet was
als ik nou gewoon autisme zou hebben ,, zoals iedere PDD-NOS.er of syndroom van asperger.
ze hadden het in iedergeval eerlijk moeten zeggen.
\\ dat het door het millieu komt en dat het eigenlijk sjamanisme is.
ik ben zo erg gedesillusioneerd ,, autisme-droom word kwik-nachtmerrie
en autisme-nachtmerrie word droom-sjamaan
eigenlijk ben ik zo erg boos op de wet en de maatschappij
zo erg boos dat ik er helemaal gek van word ,,
maar ik blijf altijd weer in me achterhoofd houden ik moet vergevingsgezind zijn en liefde denken,, boos zijn is niet goed. ((jullie hebben vette mazzel met mijn etnische achtergrond ))
anders had ik net zo goed terrorist kunnen worden gedreven door haat,,
ik word veel liever hippie,, een lieve vredige hippie,,

ik ben nog redelijk boos en gefokt , dus de interpunctie blijft nog achterwege,
ik beloof beterschap.
h
hippievogelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Berbatov zei:
Waarom heb jij twee accounts?
Klik om te vergroten...

en nu gaan jullie denken dat ik een gespleten persoonlijkheidsstoornis heb he ?
ik heb ooit een tweede account aangemaakt,
zodat ik iemand anders een topic kon laten zien in nieuws en actualiteiten,
want daarvoor moest je dan een account hebben
dus heb ik die link plus passwoord en gebruikersnaam gegeven,
later password weer veranderd en me eigen account er van gemaakt
in deze topic is hippievogel geboren,,
viewtopic.php?f=11&t=3825&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=jamal+aldura+rami
ik zal meestal gewoon vogel gebruiken,
maar hippievogel gebruik ik soms , omdat ik dan in een andere persoonsvorm over me zelf kan praten, of anders gewoon omdat ik het leuk vind,,
maar om verdere vragen en verontwaardiging te voorkomen ,
zal ik zelden hippievogel gebruiken,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."