#1
haha nee ik neem jou idd niet serieus, zolang je jezelf maar serieus neemt!
ahhahahaha
ahhahahaha
Stylus zei:Vette shit ouwe. Maar ben je nou autistisch en psychotisch of wat?

abby zei:Best lang dat draaierige gevoel, voor zo'n korte trip
andrew schreef:
sjamaan,,,,,,,,,,amalgaam,,,,,,,,,,kwik,,,,,fluorisatie![]()
![]()
![]()
gNuxx zei:Haha die vogel is er ook weer
En nog psychotischer dan ooit tevoren!!
Stylus zei:Vette shit ouwe. Maar ben je nou autistisch en psychotisch of wat?
Twilight zei:Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?
vogel zei:toedeloe ,ik vind jouw een stomme EGO-Parasol.......

Ik begrijp je post niet helemaal door de hele vreemde interpunctie, maar mijn reactie op hetgeen wat me wel duidelijk was is dat je gelijk hebt over de gestoorde maatschappij.vogel zei:ik probeer te delen met jullie wat ik heb ontdekt,,Twilight zei:Ik denk dat hij vooral veel grapjes maakt, die wij misschien te serieus opvatten.
Een echte sjamaan zal heus niet overal van de daken schreeuwen dat hij sjamaan is, bescheidenheid is juist iets wat zoiets siert. En als hij het wel is vraag ik me eigenlijk af waarom hij in vredesnaam niks met zijn talenten gaat doen? Waarom niet?
ALBERT HOFMANN zei ook al toch , LSD laat je een andere Realiteit zien,
Die Realiteit die je ook kan ervaren in de natuur en in tuinen , ,
en welke nog echter en wonderbaarlijker is dan de wereld die door onze mensen is gecreéerd...
,,Het zou toch sneu zijn ,, als je in de maatschappij de diagnose ,,,ADHD,, PDD-NOS, krijg,
en je gelooft daarin , dat je dan zoeen stoornis heb ,, ,, ik werd daar deppressief van,,,
Door Mede de LSD Trippiies, die ik gemaakt heb ,, wist ik ineens wie ik werkelijk ben ,,
Jij bent die oude wijze ziel in de gestoorde maatschappij
ik ben nooit psychotisch of Autistisch geweest,,
ik ben geboren als Nieuwetijdskind/ als indigo,
en ik hoop gewoon dat er meer komen door mij ontdekking te delen,,
whhaa !!!!,, je bent dus niet gestoord ,,,, je bent indigo,, !!!!!!!!
Chris Pontius zei:Eigenlijk wel ironisch dat je jezelf niet als psychotisch ziet maar wel denkt dat iedereen tegen je is terwijl ik zojuist een tegemoetkomende reactie post.
Berbatov zei:Waarom heb jij twee accounts?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."