#1
Ik denk dat de dosis die je hebt genomen te laag was. Jammer voor deze keer, maar nu weet je wel wat je ongeveer aan kan (als de inhoud +-100mg MDMA was). Volgende keer beter ![:wink:]()
Winehouse zei:Of je heb de sprookjesverhalen van jou dealer geloofd
(lees namelijk dat hij niet getest was .. )
) en zou dus ook geen aangename trip hebben van 75mg, ik raad je aan ongeveer 1mg/kg lichaamsgewicht te nemen. Let er ook op dat je niet gaat combineren met drugs zoals alcohol/coke of speed, dit zijn zeker geen goede combi's: alcohol droogt je uit net zoals xtc wat problemen kan opleveren. Ook kunnen de andere drugs het effect van mdma wat laten tegenvallen. (Sommigen drinken wel graag wat alcohol erbij, ik zelf hou het op water).DarkBeatz zei:Wat een hoop onduidelijke en ook incorrecte informatie word hier toch maar gegeven op je tripreportje. Zal er wat aan toevoegen, van de paarse sterren zijn tot nu toe 3 batches, alle 3 zijn ze in testcentra getest en bevatten allen enkel mdma (inderdaad rond de 100mg) er zit in geen enkele batch speed verwerkt (en maar goed ook, je wilt geen pillen waar andere rotzooi inzit). Nu hoor ik hier iemand zeggen dat MDMA maar een 2tal uur werkt. Nu zal vast iemand zijn dan wat het al lange tijd gebruikt. De normale duur is 3 a 4u, na inname voel je hem meestal opkomen na een 30 minuten, dit kan wat langer duren naargelang je maaginhoud. Gemiddeld denk ik dat de comedown (het punt waar het mdma gevoel duidelijk begint te verdwijnen) ongeveer 3.5u na inname gebeurt. Ben je dus op een feestje dan neem je best een nieuwe pil ongeveer 3u na inname van de 1ste.
Wat trouwens belangrijk is bij je report is je gewicht. Misschien weeg je zelf wel wat zwaarder en dan is 75mg best wel een lage dosis. Ik zelf heb behoorlijk wat overgewicht (wel ondertussen al bijna 25kg afgevallen) en zou dus ook geen aangename trip hebben van 75mg, ik raad je aan ongeveer 1mg/kg lichaamsgewicht te nemen. Let er ook op dat je niet gaat combineren met drugs zoals alcohol/coke of speed, dit zijn zeker geen goede combi's: alcohol droogt je uit net zoals xtc wat problemen kan opleveren. Ook kunnen de andere drugs het effect van mdma wat laten tegenvallen. (Sommigen drinken wel graag wat alcohol erbij, ik zelf hou het op water).
Volgende keer meer succes![]()
DarkBeatz zei:Wat een hoop onduidelijke en ook incorrecte informatie word hier toch maar gegeven op je tripreportje. Zal er wat aan toevoegen, van de paarse sterren zijn tot nu toe 3 batches, alle 3 zijn ze in testcentra getest en bevatten allen enkel mdma (inderdaad rond de 100mg) er zit in geen enkele batch speed verwerkt (en maar goed ook, je wilt geen pillen waar andere rotzooi inzit). Nu hoor ik hier iemand zeggen dat MDMA maar een 2tal uur werkt. Nu zal vast iemand zijn dan wat het al lange tijd gebruikt. De normale duur is 3 a 4u, na inname voel je hem meestal opkomen na een 30 minuten, dit kan wat langer duren naargelang je maaginhoud. Gemiddeld denk ik dat de comedown (het punt waar het mdma gevoel duidelijk begint te verdwijnen) ongeveer 3.5u na inname gebeurt. Ben je dus op een feestje dan neem je best een nieuwe pil ongeveer 3u na inname van de 1ste.
Wat trouwens belangrijk is bij je report is je gewicht. Misschien weeg je zelf wel wat zwaarder en dan is 75mg best wel een lage dosis. Ik zelf heb behoorlijk wat overgewicht (wel ondertussen al bijna 25kg afgevallen) en zou dus ook geen aangename trip hebben van 75mg, ik raad je aan ongeveer 1mg/kg lichaamsgewicht te nemen. Let er ook op dat je niet gaat combineren met drugs zoals alcohol/coke of speed, dit zijn zeker geen goede combi's: alcohol droogt je uit net zoals xtc wat problemen kan opleveren. Ook kunnen de andere drugs het effect van mdma wat laten tegenvallen. (Sommigen drinken wel graag wat alcohol erbij, ik zelf hou het op water).
Volgende keer meer succes![]()
RobTrip zei:Ik weeg 60 kilo, dat is dus niet echt veel. Mede daarom twijfel ik hoeveel ik de volgende keer zal nemen. Het is toch niet erg onverstandig om nu meteen een hele erin te gooien, of denken jullie dat ik beter weer met driekwart kan beginnen en weer opbouwen? Ik wil namelijk niet weer dat ik er zo weinig van merk. Tips zijn welkom!
Sittard-046 zei:Jammer dat je een halfje heb genomen, ikzelf heb ook voor de eerste keer paarse sterren gedaan (tevens ook 1e keer harddrugs) en heb er gewoon 2 genomen 1 op de tong, halve toen die insloeg en later nog een halve. En ik weeg ongeveer 64 kilo. Je eerste keer is meestal je beste keer dus maak er dan iets moois van![]()
lipsticknmascara zei:Ik heb teveel berichten gelezen waarop ik wil reageren dus quoten is nu wat onhandig, dus ik zal maar gewoon een algemene reactie geven haha!
1mg per kilo lichaamsgewicht vind ik zelf niet zoveel, ik zou zeggen 2 eigenlijk, voor een beginner misschien anderhalf. Ik weeg zelf nog geen 60 en van een mg of 120 ben ik wel aardig op weg.
Serotonine (5-HT) is een stofje in je hersenen die zorgt voor oa: je stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, libido en eetlust. In een mdma-trip word dat tot het maximale gebruikt en kan het dus voorkomen dat je de volgende dag en dipje hebt (veel mensen hebben het pas twee dagen naderhand: de dinsdagdip), maar om dat te voorkomen bestaat er 5-HTP (5-hydroxy-tryptofaan) wat (pas de volgende avond nadat je het hebt gebruikt!) gebruikt kan worden om de hoeveelheid serotonine in het lichaam weer aan te vullen. Het is echt belangrijk het niet aan het einde van de trip te doen maar pas de volgende dag, als je ook al hebt geslapen. Anders wordt het effect alleen maar nog erger.
En water is wel heel goed als je mdma gebruikt, je kunt het beste de dag erna veel vitamines binnen krijgen met sapjes en/of vitamine C pillen.
Dat wilde ik even kwijt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."