Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ikzelf ben 15 en heb nu enkel hasj en wiet gedaan. En de 10e heb ik X gebruikt. Wil ik best vaker gebruiken. Speed en Paddo's ook wel maar ik denk wel nog na over de gevolgen zoals X misschien 2x per jaar? nog 1x in de zomer? Paddo's kan ook wel een keer in de zomer bij een maat en speed misschien bij een vet feest. Die harddrugs van dat lijste ben ik niet in geïnteresseerd. En is LSD niet zo schadelijk? ik dacht juist van wel! Mag ook wel bij me To Do lijstje dan. Maar als ik al shit doe, doe ik dit met mate. En wiet vindt ik niet verslavend ik rookte het eerst in de zomer ong elke dag toen een pauze gehad van een paar maanden en nu rook ik wel weer paar keer in de week."
"Jammer dat je een halfje heb genomen, ikzelf heb ook voor de eerste keer paarse sterren gedaan (tevens ook 1e keer harddrugs) en heb er gewoon 2 genomen 1 op de tong, halve toen die insloeg en later nog een halve. En ik weeg ongeveer 64 kilo. Je eerste keer is meestal je beste keer dus maak er dan iets moois van"
"Lijkt me een leuke avond, en ook dat van dat alles vertellen is herkenbaar"