#1
DrippTone zei:Wat een lang verhaal, maar heel leuk om te lezen. Moest weer even terug denken aan mijn eerste keren trippen, die zijn altijd het leukst omdat je het dan nog niet weet en je nog vrolijk kunt verbazen om alles. Volgende stap is LSD, vind ik persoonlijk leuker dan 2c-B. Het gevoel wat je beschreef van is dit alles en gaat het nog komen dat heb ik ook altijd met 2c-B. En het maakt niet uit welke doses je neemt, dat blijft. Maar bij LSD is dat dus niet, vanaf 100µg heb je het gevoel van een volledige trip en hoeft het niet persee nog harder.![]()
Goed geschreven ook, maar vond sommige delen te lang dradig wat het lezen iets minder aangenaam maakte. Ook de stukken tekst wat vaker onderbreken, ziet er beter uit en leest prettiger. En nogmaals, ik heb het met plezier gelezen.![]()
Apparat zei:Leuk report! Lekker uitgebreid, maar het lezen heeft me geen moment verveeld.
In mijn volgende trip zal ook zeker the mystic's dream op zetten. Wat een geweldig mooi nummer is dat zeg![]()
Wel grappig dat jullie ook Mango van Sasha Funke hebben gedraaid! Kan wel begrijpen dat je na al die rustige muziek die je ervoor hebt gehoord, bij dat nummer opeens een overload ervaart.
Wat betreft dat gevoel van 'is dit alles?' kan ik me niet voorstellen dat het niet uitmaakt welke dosis je neemt. Misschien hangt het meer af van wat je verwachtingen vooraf zijn en wat de intensiteit van je trips in het verleden is geweest.
Zou stonie trouwens bij deze 2cb trip ook hebben gedacht: Is dit alles?viewtopic.php?f=21&t=8387&hilit=code+red+2cb
Ja toch wel bizar dat we alles hetzelfde hebben ervaren! Daar kwam ik eigenlijk ook pas bij het schrijven achter. Heb ik alles goed verwoord, of ben ik nog wat vergeten? Vond het achteraf toch een erg leuke nachtSmulpaapje zei:Wat een geweldig report!
Enne... ik moet nog steeds lachen om die piccolini-grap, haha.
Vreemd trouwens dat jij toch echt precies hetzelfde als ik mee hebt gemaakt, terwijl ik dacht dat we toch wel in een ander wereldje zaten allebei.
Rabbithole zei:wat vond je van die combi trouwens?
ErnstJünger zei:Wat een plezier!
Als ik dit zo lees, dan ga je helemaal verrukt zijn van LSD.
Ook opmerkelijk dat je nog zoveel kon onthouden, hoewel je aangaf behoorlijk vaag te zijn en je gedachten vluchtig waren.
2C-B!![]()
Apparat zei:Rabbithole zei:wat vond je van die combi trouwens?
Ik merkte heel weinig van die combi mdma+2cb omdat ik toen maar een halve 2cb pil op had. Het enige wat ik merkte was dat er een enorme spanning op mn hele lichaam stond waardoor ik overal tintelingen voelde.
Misschien dat jullie te veel hadden verwacht omdat ik J had verteld over die keer dat ik 1 2cb pil op had en enorme vervormingen in de realiteit waarnam. Helaas hebben we die pillen nooit kunnen testen op hoeveelheid 2cb..
Irie zei:Nou, ik heb met 2cb toch niet meteen het "is-dit-alles"-gevoel, vind het juist heerlijk trippen zonder meer (en met zonder meer bedoel ik : zonder dat je gedachten 1000 zijsprongen maken, wat ik dus wel heb op LSD, dan draaien mijn hersenen overtoeren die ik zelf nauwelijks volgen kan, en die me soms toch even doen schrikken ... maar 2 seconden later zit ik weer in een andere hersenkronkel etc etc.)
Op 2cb kon ik precies beter "genieten" zonder meer ...
buzzy zei:Hee 2-cbHeb ik ook een aantal keer gehad, ergggg leuk maar bij de laatste keer gebruiken ging er toch iets mis en ik weet nog steeds niet precies wat het was. Ik lag dus in bed na een tripavondje en ik ging nog steeds redelijk hard en net op het moment dat ik in slaap zou vallen kreeg ik de meest vreselijke schrapende keiharde ruis door mijn hoofd wat wel 10 seconden duurde tot 2 keer toe ! Toen ben ik wakker gebleven tot ik 100% nuchter was toen durfde ik pas weer te gaan slapen. Iemand misschien een idee wat dit kon zijn
![]()
Eric zei:Rabbithole;Leuk verhaal.
Ik ben al jaren een Paddo/LSD tripper(Ik schreef LSD bijna met kleine letters en dat is "heiligschennis" in MIJN ogen,A.Hofman RULES!!!).Ik zie aan je vehaal dat je ook een "sterk koppie" hebt.DWZ;Je gaat niet snel fout ! Wat je dan echt een keer "moet" proberen is DMT.Het duurt een stuk korter als paddo`s/LSD maar is een ervaring op zich.Ik heb ook "nachtschaden" gebruikt maar vond dit als ervaren tripper toch iets "te".Te gevaarlijk.....te......???...!!!...???...!!! DMT is iets vriendelijker en niet zo "terror".
Ik wens je het aller beste,groetjes uit de randstad;Eric.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."