Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb: een karikatuur van de werkelijkheid

2cb: een karikatuur van de werkelijkheid

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
shadowlandsLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een lang verhaal, maar heel leuk om te lezen. Moest weer even terug denken aan mijn eerste keren trippen, die zijn altijd het leukst omdat je het dan nog niet weet en je nog vrolijk kunt verbazen om alles. Volgende stap is LSD, vind ik persoonlijk leuker dan 2c-B. Het gevoel wat je beschreef van is dit alles en gaat het nog komen dat heb ik ook altijd met 2c-B. En het maakt niet uit welke doses je neemt, dat blijft. Maar bij LSD is dat dus niet, vanaf 100µg heb je het gevoel van een volledige trip en hoeft het niet persee nog harder. :wink:

Goed geschreven ook, maar vond sommige delen te lang dradig wat het lezen iets minder aangenaam maakte. Ook de stukken tekst wat vaker onderbreken, ziet er beter uit en leest prettiger. En nogmaals, ik heb het met plezier gelezen. :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt! :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Wat een lang verhaal, maar heel leuk om te lezen. Moest weer even terug denken aan mijn eerste keren trippen, die zijn altijd het leukst omdat je het dan nog niet weet en je nog vrolijk kunt verbazen om alles. Volgende stap is LSD, vind ik persoonlijk leuker dan 2c-B. Het gevoel wat je beschreef van is dit alles en gaat het nog komen dat heb ik ook altijd met 2c-B. En het maakt niet uit welke doses je neemt, dat blijft. Maar bij LSD is dat dus niet, vanaf 100µg heb je het gevoel van een volledige trip en hoeft het niet persee nog harder. :wink:

Goed geschreven ook, maar vond sommige delen te lang dradig wat het lezen iets minder aangenaam maakte. Ook de stukken tekst wat vaker onderbreken, ziet er beter uit en leest prettiger. En nogmaals, ik heb het met plezier gelezen. :)
Klik om te vergroten...

Dank je :) het is inderdaad erg lang geworden, maar ik heb het eigenlijk ook vooral voor mezelf geschreven :wink: kan me wel goed voorstellen dat het voor andere mensen minder boeiend is om te lezen. Wil alleen graag alles van mn trip onthouden :) over dat tekst onderbreken heb ik ook nagedacht, alleen dat hele lange stuk gaat allemaal over de muziek, vandaar dat ik geen goed punt kon vinden om een nieuwe alinea te starten.

Over een tijdje inderdaad aan de LSD, heb daar wel hogere verwachtingen van. Had eigenlijk verwacht dat een hogere dosis 2cb ook een mooiere trip zou opleveren, maar jij bent dat "is dit alles?" gevoel dus altijd blijven houden?
A
ApparatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk report! Lekker uitgebreid, maar het lezen heeft me geen moment verveeld.
In mijn volgende trip zal ook zeker the mystic's dream op zetten. Wat een geweldig mooi nummer is dat zeg :hearteyes:
Wel grappig dat jullie ook Mango van Sasha Funke hebben gedraaid! Kan wel begrijpen dat je na al die rustige muziek die je ervoor hebt gehoord, bij dat nummer opeens een overload ervaart.
Wat betreft dat gevoel van 'is dit alles?' kan ik me niet voorstellen dat het niet uitmaakt welke dosis je neemt. Misschien hangt het meer af van wat je verwachtingen vooraf zijn en wat de intensiteit van je trips in het verleden is geweest.
Zou stonie trouwens bij deze 2cb trip ook hebben gedacht: Is dit alles? :grin: viewtopic.php?f=21&t=8387&hilit=code+red+2cb
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een geweldig report! :grin:
Enne... ik moet nog steeds lachen om die piccolini-grap, haha.
Vreemd trouwens dat jij toch echt precies hetzelfde als ik mee hebt gemaakt, terwijl ik dacht dat we toch wel in een ander wereldje zaten allebei.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Apparat zei:
Leuk report! Lekker uitgebreid, maar het lezen heeft me geen moment verveeld.
In mijn volgende trip zal ook zeker the mystic's dream op zetten. Wat een geweldig mooi nummer is dat zeg :hearteyes:
Wel grappig dat jullie ook Mango van Sasha Funke hebben gedraaid! Kan wel begrijpen dat je na al die rustige muziek die je ervoor hebt gehoord, bij dat nummer opeens een overload ervaart.
Wat betreft dat gevoel van 'is dit alles?' kan ik me niet voorstellen dat het niet uitmaakt welke dosis je neemt. Misschien hangt het meer af van wat je verwachtingen vooraf zijn en wat de intensiteit van je trips in het verleden is geweest.
Zou stonie trouwens bij deze 2cb trip ook hebben gedacht: Is dit alles? :grin: viewtopic.php?f=21&t=8387&hilit=code+red+2cb
Klik om te vergroten...

Dankje! :grin: Ik had tijdens onze trip het idee dat ik alles nooit zou kunnen verwoorden, maar uiteindelijk is het toch aardig gelukt :) Jaa the mystic's dream is echt geniaal, echt een must voor iedere trip! Ik denk dat we van tevoren inderdaad er iets teveel van verwachtten, want we dachten dat wij bij lage hoeveelheden 2cb misschien zelfs al wel open eye visuals zouden krijgen. Maar toch vind ik het achteraf een leuke trip, we hadden alleen de hele avond het gevoel alsof we ergens op zaten te wachten (we weten niet op wat), maar dat kwam maar niet. Al zal stonie daar inderdaad anders over hebben gedacht :grin: Het beruchte voorbeeld.. Ik ben toch ook wel benieuwd naar een hogere dosis, of wellicht een keer in combinatie met mdma :wink: wat vond je van die combi trouwens?

Smulpaapje zei:
Wat een geweldig report! :grin:
Enne... ik moet nog steeds lachen om die piccolini-grap, haha.
Vreemd trouwens dat jij toch echt precies hetzelfde als ik mee hebt gemaakt, terwijl ik dacht dat we toch wel in een ander wereldje zaten allebei.
Klik om te vergroten...
Ja toch wel bizar dat we alles hetzelfde hebben ervaren! Daar kwam ik eigenlijk ook pas bij het schrijven achter. Heb ik alles goed verwoord, of ben ik nog wat vergeten? Vond het achteraf toch een erg leuke nacht :) volgende keer misschien nog meer spelen met de zintuigen, lekker veel eten klaar zetten enzo :grin: maar eerst lsa! :hearteyes:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een plezier!

Als ik dit zo lees, dan ga je helemaal verrukt zijn van LSD.

Ook opmerkelijk dat je nog zoveel kon onthouden, hoewel je aangaf behoorlijk vaag te zijn en je gedachten vluchtig waren.

2C-B! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."