#1
DrippTone zei:Wat een lang verhaal, maar heel leuk om te lezen. Moest weer even terug denken aan mijn eerste keren trippen, die zijn altijd het leukst omdat je het dan nog niet weet en je nog vrolijk kunt verbazen om alles. Volgende stap is LSD, vind ik persoonlijk leuker dan 2c-B. Het gevoel wat je beschreef van is dit alles en gaat het nog komen dat heb ik ook altijd met 2c-B. En het maakt niet uit welke doses je neemt, dat blijft. Maar bij LSD is dat dus niet, vanaf 100µg heb je het gevoel van een volledige trip en hoeft het niet persee nog harder.![]()
Goed geschreven ook, maar vond sommige delen te lang dradig wat het lezen iets minder aangenaam maakte. Ook de stukken tekst wat vaker onderbreken, ziet er beter uit en leest prettiger. En nogmaals, ik heb het met plezier gelezen.![]()
Apparat zei:Leuk report! Lekker uitgebreid, maar het lezen heeft me geen moment verveeld.
In mijn volgende trip zal ook zeker the mystic's dream op zetten. Wat een geweldig mooi nummer is dat zeg![]()
Wel grappig dat jullie ook Mango van Sasha Funke hebben gedraaid! Kan wel begrijpen dat je na al die rustige muziek die je ervoor hebt gehoord, bij dat nummer opeens een overload ervaart.
Wat betreft dat gevoel van 'is dit alles?' kan ik me niet voorstellen dat het niet uitmaakt welke dosis je neemt. Misschien hangt het meer af van wat je verwachtingen vooraf zijn en wat de intensiteit van je trips in het verleden is geweest.
Zou stonie trouwens bij deze 2cb trip ook hebben gedacht: Is dit alles?viewtopic.php?f=21&t=8387&hilit=code+red+2cb
Ja toch wel bizar dat we alles hetzelfde hebben ervaren! Daar kwam ik eigenlijk ook pas bij het schrijven achter. Heb ik alles goed verwoord, of ben ik nog wat vergeten? Vond het achteraf toch een erg leuke nachtSmulpaapje zei:Wat een geweldig report!
Enne... ik moet nog steeds lachen om die piccolini-grap, haha.
Vreemd trouwens dat jij toch echt precies hetzelfde als ik mee hebt gemaakt, terwijl ik dacht dat we toch wel in een ander wereldje zaten allebei.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."