#1
KoxBox zei:Maar hoe zou je dan aan dat brood komen?
Bakken he, neemt minder tijd in beslag dan DMT maken en je kunt het op veel grotere schaal doen
KoxBox zei:Maar hoe zou je dan aan dat brood komen?
KoxBox zei:Brood dealer? Zouden ze ook met vlees moeten uitvinden.
Oja, juist.Sublimo zei:KoxBox zei:Een vlees dealer en een brood dealer. Dat zou nog eens een uitvinding zijn.
Iemand die dat op straat verkoopt ofwat bedoel je ? Daarvoor heb je toch een bakker en slager...
KoxBox zei:Oja, juist.Sublimo zei:KoxBox zei:Een vlees dealer en een brood dealer. Dat zou nog eens een uitvinding zijn.
Iemand die dat op straat verkoopt ofwat bedoel je ? Daarvoor heb je toch een bakker en slager...
KoxBox zei:Het is gewoon heerlijk om hier wat verwarring te zaaien. Toch opmerkelijk dat mijn sarcasme zo vaak onopgemerkt voorbij gaat.![]()
Sublimo zei:KoxBox zei:Het is gewoon heerlijk om hier wat verwarring te zaaien. Toch opmerkelijk dat mijn sarcasme zo vaak onopgemerkt voorbij gaat.![]()
In ben er weer met open ogen ingetraptHad geen idee dat je sarcatisch bezig was :P
MrEko zei:Een brood dealer, die heeft vast wit en bruine...
flauw, ik weet het![]()
Sublimo zei:psycraver zei:Mooi report!
En mijn mening is dat je het lot soms een handje moet helpen, als je het niet vinden kan maak het dan![]()
Ja inderdaad, zo moeilijk is dat niet. Het enigste probleem is altijd dat klote geld dat je nodig hebt om alles te kopen :P
Het zou veel leuker zijn als we terug in de tijd waren, voordat het geld bestond. Dan kon je een brood ruilen voor 1 g DMT![]()
KoxBox zei:Een vlees dealer en een brood dealer. Dat zou nog eens een uitvinding zijn.
Leuk dat je de moeite hebt genomen dit verslag te lezen!
megatrippie zei:Leuk dat je de moeite hebt genomen dit verslag te schrijven
haha it was my pleasure
7:28-11-12-17 zei:Hmm space, leuk reportje
altijd na een report over dmt krijg ik zin om het ook te doen maar ergens ben ik er bang voor en het is voor mij nog wel moeilijk om er aan te komen.
mischien over een paar jaar eens proberen dan
trojan.exe zei:die angst herken ik wel. de 1e 10 keer ofzo heb ik telkens die angst,- of laten we zeggen die gezonde dosis weerstand - ervaren
pas de laatste paar keren had ik dat gevoel niet meer omdat ik inmiddels aardig gewend ben geraakt aan het achtbaan gevoel. komt bij dat ik tot op heden eigenlijk geen enkele vervelende ervaring met DMT heb gehad.
oh en er is toch dat gezegde dat je niet aan DMT moet proberen te komen maar dat het jou zal vinden![]()
bij mij is er ook nog steeds dat stukje spanning hoor. maar de pijp aan mn mond brengen om het vervolgens keer op keer een kwartier uit te stellen is helemaal verdwenenTripper zei:Ik heb DMT iets van 100 keer gedaan, maar nog steeds iedere keer weer gezonde spanning/angst.
Tripper zei:Now i am a creator!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."